מצבר לטרקטורון ילדים במאור מצברים – שירות החלפת מצברים עד הבית

מצבר לטרקטורון ילדיםאנחנו במאור מצברים מתחייבים לכם, הלקוחות שלנו, לשירות מהיר ומקצועי במחירים הוגנים.

אנחנו מודעים לכך שכאשר אתם פונים אלינו – ברוב המקרים אתם נמצאים בסיטואציה הכי לא נעימה, תקועים עם טרקטורון ילדים שלכם באמצע הכביש או גיליתם שהלך המצבר רגע לפני שאתם יוצאים לדרך.. אף פעם אין תזמון שהוא נוח להיתקע ללא מצבר.

לכן, המטרה העיקרית שלנו היא לספק לכם מענה מיידי, מהיר כמה שאפשר כדי שתוכלו להמשיך בשגרה שלכם.

אנו נגיע עד אליכם במהירות, עם המצבר המתאים לטרקטורון ילדים שלכם, תקבלו שירות מקצועי והכי חשוב – שירות עם חיוך.

אז אם נתקעתם עם מצבר גמור – אל תהססו לפנות אלינו! אנו מתחייבים לעשות את עבודתנו נאמנה ועל הצד הטוב ביותר כדי שתהיו מרוצים

מצברים נפוצים


לקוחות שלנו מספרים

 

מצבר לטרקטורון ילדים

מצבר לטרקטורון ילדים

לכל כלי רכב וכלי תחבורה יש חלקים שונים המרכיבים אותו ואת המערכת הנמצאת בו, אחד מהחלקים שאפשר למצוא בכל כלי תחבורה ורכב הוא מצבר, גם לטרקטורון לילדים. אפילו בהיותו קטן ולא מכיל כוח רב ואנרגיה רבה, גם לו מסופק מצבר עם וולט מסוים כלומר אנרגיה מסוימת, ואמפר כלומר, המתח המועבר בשעה. השימוש הנצרך לילד עם הטרקטורון אינו רב ובשל כך המצברים הנם קטנים ומחירם, נוח למדי לקונה.

טרקטורון לילדים הוא צעצוע אהוב ביותר גם לילדים וגם לילדות ומשמש להם נסיעה מהנה ורציפה למשך זמן רב. במצבר הנמצא בתוך הטרקטורון הקטן נזקקת הטענה בכל פעם שהוא אינו בשימוש של הילד, מגיע במספר כמות וולט מסוימת, מתח מסוים ובכך בעצם מפעיל ומתניע את הכלי. את המצברים לכלי הצעצוע אפשר למצוא ברחבי אתרי האינטרנט במחירים סבירים למדי וכאלה שישארו ויחזיקו לזמן רב ומגיעים בנוסף עם אחריות למספר חודשים. בסוגי המצברים אפשר למצוא מצברים נטענים, מצברים אטומים, מצברים יבשים, מצברים רטובים ועוד.