מצבר לקטנוע 125 סמ"ק רוכשים במאור מצברים!

קטנוע מושבת זה לא כיף. במיוחד כשהפתרון הוא כל כך פשוט כמו הזמנת מצבר חדש. רוצה להמשיך את היום שלך במהירות וביעילות? מאור מצברים תספק לך מצבר חדש לקטנוע שלך תוך חצי שעה בלבד! להזמנות

מצבר לקטנוע 125 סמק במבצע מיוחד במאור מצברים

מצבר שנפ לקטנוע (9 אמפר) מ-440 ₪

מצבר פול באט לקטנוע (9 אמפר) מ-350 ₪

מצבר שנפ לקטנוע (12 אמפר) מ-490 ₪

מצבר פול באט לקטנוע (12 אמפר) מ-380 ₪

שירות החלפת מצבר לקטנוע 125 סמ"ק עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לקטנוע 125 סמ"ק בשירות מצבר עד הבית – 072-3341-453

החלפת מצבר לקטנוע 125 סמק

איך לבחור מצבר לקטנוע 125 סמ"ק?

מצבר לעיתים נתפס כרכיב שולי בקטנוע ולכן לא מקבל מספיק תשומת לב. מצבר איננו רק הסטרטר של הקטנוע! מצבר הקטנוע אחראי על הספקת חשמל לקטנוע, שמירה על ויסות החשמל ותמיכה במנוע כשהוא צריך. לכן כשהגיע הזמן לרכוש מצבר חדש לקטנוע שלך יש לשקול את הצעד בכובד ראש ולהתייעץ עם מומחי מצברים ועם המוסך המטפל שלך. היום נמכרים שני סוגים עיקריים של מצברים לקטנועים – מצבר פתוח ומצבר סגור.

  • מצבר פתוח לקטנוע – מצבר חומצה עופרת אשר מגיע עם פקק. מצבר זה דורש תפעול ותחזוק מצד הרוכב אשר צריך למלא בו מים מזוקקים לפי הצורך.
  • מצבר סגור לקטנוע – מצבר אשר פועל בטכנולוגיית ג'ל ואיננו מגיע עם פקק. מצבר זה איננו דורש תפעול ותחזוק ויכול "לעבוד לבד" עד תום. מצבר ג'ל לקטנוע בדרך כלל יהיה יקר יותר אך מצד שני חוסך התעסקות.

אורך חיים של מצבר לקטנוע הינו שנה וחצי עד שנתיים ולכן מאור מצברים ממליצה לך לשמור את תאריך החלפת המצבר ותאריך התפוגה של המצבר החדש כדי לחסוך מפח נפש, תסכול וכסף!

כמה עולה מצבר לקטנוע 125 סמ"ק?

ככל שכלי הרכב קטן יותר, כך גם המצבר שלו והמורכבות של המצבר שלו.

מצבר לקטנוע 125 סמ"קאבל, בתוך הקטגוריה עצמה המצברים מגיעים באותו הגודל ומתאימים לכל הכלים וניתן למצוא אצלנו מצבר לג'וי רייד, מצבר לקטנוע מובי, מצבר לקטנוע ג'וי מקס 125, מצבר לקטנוע blitz 3000.
יחד עם המגוון ההולך וגובר של קטנועים 125 סמ"ק, כך התפתחה גם תעשיית המצברים סביב אותה הקטגוריה וכיום ניתן למצוא מגוון מצברים של חברות שונות ביניהן:

מצבר מומלץ לקטנוע 125 סמ"ק

מכלל המצברים לקטנועים 125 סמ"ק, המומלץ ביותר על ידי המומחים של חברת מאור מצברים הוא – מצבר 9 אמפר\שעה YTX9-BS מכמה סיבות:

  • מחיר – מצבר זה נמצא בסביבת מחיר נוחה דהיינו לא יקרה מדי ולא זולה מדי.

  • התאמה לאקלים הישראלי – מצבר שנפ עומד בסטנדרטים האקלימיים הישראלים ויודע לעבוד בקיץ הלוהט וחורף הקר.

  • שירות – מצברי Schnapp פרוסים במעל 2500 נקודות שירות ברחבי הארץ, כך שאם חלילה קרה משהו למצבר קרוב לוודאי שישנה נקודת שירות של מצברי שנפ.

פירוט מצבר שנפ 9 אמפר דגם YTX9-BS:

  • מק"ט שנפ 826
  • קיבול אמפר ל – 10 שעות 9
  • אורך (מ"מ) 151
  • רוחב (מ"מ) 87
  • גובה (מ"מ) 105
  • מתח וולט 12
  • קוטב פלוס בצד שמאל

מצבר שנפ 9 אמפר מגיע עם אחריות יצרן מקורית ותאריך תפוגה רחוק ללא חיי מדף, דבר המבטיח לך מצבר חדש לקטנוע שלך עם מקסימום ניצולת!

מצבר לקטנוע 125 סמ"ק עד הבית

מצבר לקטנוע 125 סמ"ק

מצבר לקטנוע 125 סמ"ק

קטנוע 125 סמ"ק הוא קטן, זריז ומאוד אמין. תכונות אלו הופכות אותו לכמעט בלתי מנוצח בכל מה שקשור לבלאי, אך כידוע, אף כלי רכב לא יכול לברוח מהחלפה של חלקים לאורך זמן. במיוחד מצבר אותו אנחנו לא בודקים כמעט אף פעם, גם כשמגיעי למוסך. לכן מאור מצברים ממליצה לך לבדוק את מצבר הקטנוע שלך לפחות בטיפולים במוסך כדי לקבל קנה מידה לגבי מתי המצבר עומד להיגמר.

אם מאוחר מדי והקטנוע כבר לא מניע, מאור מצברים מזמינה אותך להזמין עכשיו מצבר זול אבל חדש לקטנוע שלך. תוך חצי שעה בלבד מרגע הטלפון אלינו ומומחה מצברים יגיע עד אליך עם מצבר חדש. מחיר השירות כולל הגעה, החלפה, התקנה והדרכה על דרכים לשמור על המצבר שלך לאורך זמן.

מאור מצברים לא תחליף את המצבר שלך אם הוא תקין ורק צריך טעינה!

חברת מאור מצברים פועלת מעל 15 שנים בתחום המצברים וחרתה על דגלה את ערך האמינות לכן הדבר הראשון שמומחה המצברים יעשה כשיגיע אליך הוא פשוט לבדוק את המצבר. יכול להיות שהוא בסך הכל צריך התנעה קטנה כדי לחזור לפעילות מלאה וכך יחסוך לך הוצאה כספית שלא תכננת.

לקוחות שלנו מספרים