אתם גרים בהרצליה וזקוקים בדחיפות למצבר חדש לרכב שלכם? אז איפה קונים מצבר בהרצליה? יש לנו את הפתרון המושלם בשבילכם. מתקשרים למאור מצברים ונהנים ממצבר עד הבית במחירים זולים במיוחד וכל זאת מבלי לוותר על האיכות של המצבר.

מבצעים מיוחדים לתושבי הרצליה:

מצבר סטארט אפ החל מ – 449 ₪

מצברי וורטה מ – 545 ₪

מצברי בוש (עם שנתיים אחריות) החל מ – 529 ₪

שירות החלפת מצבר עד הבית בהרצליה כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר בהרצליה התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בהרצליה

מה עושים כשהמצבר לרכב לא עובד בהרצליה?

לא קל לאתר חנויות מצברים בהרצליה שמגיעים עד בית הלקוח, מצברים לרכבים עלולים להתקלקל ולשבוק חיים באופן מפתיע בדרך בזמן הכי לא מתאים, בדיוק לפני חופשה, בדרך לעבודה או ביום של נסיעה שתכננתם הרבה זמן מראש. מדובר במצב לא נעים שמשבש את סדר היום בצורה משמעותית לכל המשפחה התלויה ברכב. למצבר ברכב יש תפקיד אינטגרלי ברכב והוא בעצם הלב שלו. המצבר אחראי בראש ובראשונה על התנעת הרכב ועל אספקת החשמל לרכב. במיוחד ברכבים החדשים שמיוצרים כיום בעולם, בהם יש שימוש נרחב באלמנטים ופונקציות הצורכות חשמל רב יש צורך במצברים חזקים ואמינים שיעמדו בעומס הגדול המוטל עליהם. אם נתקעתם באופן פתאומי באמצע היום עם מצבר תקול בהרצליה, אין לכם ממה לחשוש. פשוט הרימו טלפון אלינו למאור מצברים ונספק לכם מצבר עד הבית אשר מתאים בדיוק לרכב שלכם וחשוב לציין שנוכל להגיע בתוך 30 דקות כך שתוכלו להמשיך בשגרת חייכם ללא עיכובים וכאבי ראש מיותרים המצריכים הזמנת גרר ונסיעה למוסך הקרוב לביתכם.

מצברים נפוצים

איזה סוגי מצברים ניתן להזמין אצל מאור מצברים?

לנו במאור מצברים יש ניסיון רב בעולם המצברים, כך שאנחנו יודעים איזה מצברים עושים את העבודה ואיזה מצברים לא יחזיקו מעמד לאורך שנים. לכן אנחנו מקפידים לעבוד ולספק לקהל לקוחותינו באזור תל אביב והמרכז אך ורק מצברים מחברות מורשות העובדות לפי תו תקן בלבד ושהוכיחו את עצמן במהלך השנים עם מוצרים ברמה גבוהה. הזמנת מצבר שנפ בהרצליה זו אופציה מעולה לבחירה! אנו ממליצים ללקוחותינו גם לרכוש מצברים של ורטה או בוש. יצרניות מצברים אלו הן אמינות ובעלות ותק של עשרות שנים בשוק. הן מקפידות על בניית מצברים איכותיים מחומרי גלם עמידים – שמחזיקים מעמד גם במזג אוויר חם ושרבי באזור המזרח התיכון וארצנו. לפני הזמנת המצבר אנו ממליצים להתייעץ איתנו לגבי סוג הרכב על מנת שנוכל להמליץ לכם באופן אישי על המצבר המתאים לרכב שלכם, ולחסוך לכם כאב ראש מיותר. התקנת המצבר צריכה להתבצע במצב האידיאלי על ידי איש מקצוע בלבד על מנת להימנע מטעויות במהלך ההתקנה, היכולים לגרום לתקלות.

כמה עולה לרכוש מצבר לרכב בהרצליה?

מכיוון שלכל חברה המייצרת מצברים יש מחירים שונים, וכמו כן מחיר המצבר עצמו תלוי בכוח האמפר של הרכב, שמשתנה בהתאם לדגם הרכב, נפח המנוע והגדרות היצרן לא ניתן לתת מחיר אחיד לכל המצברים באשר הם. אם אתם מעוניינים לערוך השוואת מחירים בין המצברים השונים שאנו מציעים לקהל לקוחותינו, אנחנו מזמינים אתכם להציץ במחירון המצברים המעודכן שלנו באתר, ולראות איזה מצברים באים בשבילכם בחשבון.
תמיד קיימת האופציה לקנות מצבר משומש בהרצליה, לרב אנחנו במאור מצברים לא מעודדים המלצה זו רק בגלל המחיר, ניתן לקנות מצברים בזול בהרצליה שהם חדשים במחירים משתלמים במיוחד.

מאור מצברים בהרצליה עד הבית

מצבר למכירה בהרצליה ניתן למצוא אצלנו במאור מצברים, הסניף הראשי שלנו נמצא בתל אביב, אבל אנחנו מספקים מגוון מצברים רחב בכל אזור המרכז וגם בהרצליה. תוכלו למצוא מגוון רחב של מצברים למכוניות, מצברים לאופנועים, קטנועים, קולנועיות ומשאיות. אם אתם מעוניינים לרכוש מצבר 55 אמפר, 72 אמפר, 95 אמפר או מצבר של 60 אמפר בהרצליה לרכב שלכם תוכלו ליהנות אצלנו ממחירים אטרקטיביים וזולים, וכמובן גם ממבצעים על המצברים השונים שאנו מציעים ללקוחותינו. אצלנו תוכלו למצוא מצברים החל מ-449 ש״ח בלבד, מבלי להתפשר על האיכות. יש לציין כי עם כל מצבר שאתם רוכשים אצלנו, אתם מקבלים אחריות יצרן בין 12 ל-24 חודשים.

אחרי שבחרתם את המצבר המועדף עליכם אנחנו במאור מצברים מציעים שירות החלפת מצבר עד הבית בהרצליה, הצוות שלנו פועל 24 שעות ביממה בכל אזור המרכז ולכן תוכלו להנות ממחיר מיוחד ביותר! מצבר במבצע בהרצליה ודמי משלוח כולל התקנה של בין 50 ל 100 שקלים, המחיר משתנה בין שעות הפעילות אשר הזמנתם את המצבר.

מאור מצברים – כי עם ניסיון לא מתווכחים

מעל ל-15 שנות ניסיון בעולם המצברים הפכו אותנו למומחים בתחום כך שאנחנו יודעים מה הלקוחות שלנו צריכים ולכן חשוב לנו להקפיד לתת את השירות הכי מקצועי שאנחנו יכולים לספק. הסניף הראשי שלנו נמצא אמנם בתל אביב, אבל אנחנו נותנים שירות בכל אזור המרכז ומספקים מצברים לרכב בבני ברק, מצברים לרכב ברמת גן, מצברים לרכב בחולון, מצברים לרכב בראשל״צ ועוד. מחפשים מצבר לאופנוע בהרצליה והסביבה? ניתן למצוא אצלנו מצברים לכל סוגי האופנועים. יש לכם שאלות או האם אתם זקוקים לייעוץ לפני רכישת מצבר? נשמח לעזור לכם ולהנחות אתכם בכל שאלה!

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים! 

לקוחות שלנו מספרים