המצבר הלך? עם מאור מצברים לא צריך להיכנס ללחץ.
תוך 15-30 דקות אנחנו כבר נהיה אצלכם עם הצוות המיומן והמנוסה שלנו, עם מצבר לרכב עד הבית בלוד, מצבר שמותאם בדיוק לרכב שלכם עם מפרט טכני אידיאלי. תוך דקות נחליף עבורכם את המצבר לרכב בלוד ומבלי שתרגישו כבר תהיו חזרה בתוך האוטו בדרך לעבודה ולשגרת היום העמוסה שלכם, ללא בזבוז זמן מיותר.
אנחנו עומדים לרשותכם 24/7 ותמיד שמחים גם לייעץ לכם טלפונית בחינם!
מוזמנים להתקשר אלינו וליהנות משירות אדיב שכמותו עוד לא הכרתם.

מחיר מיוחד לתושבי לוד:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצברים מסוג 55 אמפר (הנפוצים ביותר של שנפ) מ-480 ₪

VARTA מצברים מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב בלוד עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר בנושא החלפת מצבר לרכב בלוד עד הבית התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בלוד

**שירות החלפת מצבר לרכב בלוד כולל משלוח והתקנה בבית הלקוח בתוספת תשלום!

מה צריך לבדוק לפני שקונים מצבר לרכב בלוד?

ראשית כול, התייעצו עם בעל מקצוע שמכיר את עולם המצברים בלוד מקרוב. רק ניסיון ארוך שנים וידע עמוק יוכלו לתת לכם לראות את התמונה המלאה בעת רכישת מצבר חדש לרכב.

כמו כן, לפני שרוכשים מצבר בלוד, חשוב להסתכל טוב-טוב על המפרט הטכני של המצבר. לכל מצבר יש מפרט טכני טיפה שונה, ועליכם לוודא שהמצבר שאתם רוכשים מתאים לתנאי הרכב הספציפי שלכם, שהרי כל מקרה הוא אינדיווידואלי ועומד בפני עצמו.

בתוך המפרט הטכני אתם תראו מספר מדדים שונים, אך יש כמה עיקריים אליהם חשוב לתת התייחסות יתרה: קיבול האמפר של המצבר, מידותיו ומספרו הקטלוגי. במאור מצברים תוכלו להעזר במחירון מצברים על מנת להבין את התמונה הכללית של המחירים של המצברים השונים בשוק.

מצברים בלוד – הנפוצים ביותר

קצת על קיבול האמפר, על המידות ועל המספר הקטלוגי

  • מה זה קיבול האמפר? אם אתם מחפשים מצבר חדש לרכב בלוד, בטח נתקלתם הרבה במושג הזה, שכן הוא אחד המדדים הכי חשובים בבחירת מצבר לרכב. קיבול האמפר של המצבר לרכב מתאר כמה אנרגיה יש למצבר. כלומר, כמה זרם חשמלי (ביחידות של אמפר) המצבר יכול לספק כל שעה. על כן, יחידותיו הן אמפר/שעה.
  • מה הן מידות המצבר? מידות המצבר מתייחסות לאורכו, רוחבו וגובהו של המצבר. לרוב תמצאו אותן בסוף המפרט הטכני. חשוב לתת להן התייחסות, שכן אם מידות המצבר לא תואמות לרכב, המצבר פשוט לא יכנס פנימה!
  • מה הוא המספר הקטלוגי של המצבר? שני מספרים קטלוגים מופיעים על גבי המפרט הטכני של כל מצבר, אחד שנוגע למספור הקטלוגי של המצבר בתוך החברה היצרנית עצמה (למשל שנפ, ורטה או בוש) ואחד שנוגע למספור הקטלוגי של המצבר במכון התקנים הגרמני, DIN.
    שני המספרים הללו יכולים לסייע לכם למצוא בדיוק את המצבר שהתעניינתם בו: תוכלו להעלות אותו כהצעה בפני בעל המקצוע שיבחן ויעריך אם אכן מדובר בבחירה מוצלחת של מצבר שאכן יתאים לכם לרכב, שכן רק דרך המספר הקטלוגי בעל המקצוע יוכל לדעת בדיוק לאיזה מצבר אתם מתכוונים.

החברות המובילות בשוק

כשאתם קונים מצבר לרכב בלוד, שימו לב שאתם רוכשים מצבר שהיצרנית שלו היא מוכרת וידועה. היצרניות המובילות ביותר בשוק המצברים הן: שנפ, ורטה ובוש. קנייה חכמה היא קנייה מהיצרניות הללו. אנחנו במאור מצברים מספקים לכם מצברים בלוד רק מהחברות המובילות הללו, וכל מצבר שתקבלו מגיע עם אחריות מלאה של היצרן!

ומה לגבי המחירים שלכם?

אי אפשר להתכחש\ גם המחיר הוא פרמטר חשוב כשקונים מצבר חדש לרכב בלוד. בדיוק בגלל זה אנחנו מוכרים מצברים בזול, במחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס, ותמיד יש לנו גם מבצעים מיוחדים על המצברים שלנו! אל תדאגו,במאור מצברים אנחנו מספקים מצברים בזול, בלי להתפשר על האיכות בשום פנים ואופן. איכות המצבר שתקבלו תישאר גבוהה ביותר.

מוזמנים להתקשר אלינו כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר על מצבר שמתאים באופן אידיאלי לרכב שלכם, מצבר עד הבית בלוד, או החלפת מצברים ברמלה בשירות עד הבית, קבלו הצעה משתלמת במיוחד רק עם מאור מצברים!

לקוחות שלנו מספרים