גם כשצריך להחליף מצבר, זה ממש לא חייב להיות סיפור! צוות מאור מצברים ישמח להגיע אליכם במהירות, לספק ולהחליף לכם את המצבר בשירות יעיל עד הבית או בית העסק. צרו קשר, 24 שעות ביממה, ואנו כבר נדע איזה מצבר לספק לכם, בין אם מדובר במצבר לרכב במודיעין ובין אם מדובר על ערים נוספות!

מבצעים מיוחד לתושבי מודיעין:

מצברי Start Up החל מ – 449 ₪

מצברי ורטה החל מ – 545 ₪

מצברי בוש עם שנתיים אחריות החל מ – 529 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב במודיעין עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר במודיעין התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב במודיעין

תפקידו של המצבר ברכב

המצבר הינו במילים אחרות, הסוללה של הרכב, כלומר הוא החלק העיקרי האחראי על אספקת החשמל למערכות הרכב. בהתאם, המצבר אחראי על ניצוץ ההתנעה, על פעולת האורות, המחוונים, מזגן הרכב וכן גם המון מערכות טכנולוגיות הקיימות ברכב.

סוגי מצברים לרכבים: מושגים שכל אחד צריך להכיר

סוגי המצברים שונים זה מזה הן מבחינת הפרטים הטכניים למיניהם, אולם גם ביכולות הכוללות שלהם, כפי שנסביר מיד.

חלוקה בסיסית ע"פ סוגי רכבים – אחת ההבחנות הבסיסיות ביותר בין סוגי רכבים שונים הינה ההבחנה על פי סוג הרכב לו המצבר מיועד. לכל מצבר יש קיבולת (אמפר/שעה) וזרם ההתנעה שהם המאפיינים העיקריים אשר קובעים את התאמת המצבר לסוג הרכב, אולם קיים גם עניין גודל המצבר מבחינה פיזית ומבנה המצבר.

מצברי חומצה-עופרת – מדובר במצבר הנפוץ בעולם הרכבים הפרטיים, המבוסס על חומצה ומים מזוקקים. מצברים אלה נחשבים ליעילים לצרכים יומיומיים (כמו נסיעה לעבודה וכד'), אולם הם מצריכים תחזוקה תדירה (בדיקה כל חצי שנה/שנה).

מצברים מהדור החדש – מדובר למעשה בכמה סוגי מצברים שהיחוד שלהם נובע מיעילותם הרבה, ביחס למצברי החומצה-עופרת הרגילים. מדובר בד"כ על מצברי פריקה עמוקה, מצברי ג'ל או מצברים עם מערכת START & STOP. כמעט כל המצברים הללו נחשבים למזהמים פחות ומצריכים פחות תחזוקה שוטפת.

מצברים במודיעין – המומלצים שלנו

כמה מילים על קיבולת המצבר (אמפר/שעה)

אמפר שעה (AH) היא למעשה, יחידת ציון של כמות האנרגיה שניתן להפיק מהמצבר. היא מחושבת על ידי כמות הזרם שניתן לפרוק ממצבר בזמן נתון, עד למתח נתון.
הנה כמה דוגמאות של התאמת מצברים ע"פ אמפר שעה לסוגי רכבים שונים

רכבים משפחתיים – יצטרכו מצבר שהינו בין 50 אמפר/שעה ועד מצבר 80 אמפר לשעה (כאשר ברוב הרכבים המודרניים, יספיקו 45-55 אמפר/שעה)

אופנועים, קטנועים – להם יספיקו מצברים של 7-20 אמפר/שעה.

משאיות ושאר רכבים גדולים – כאן, מדובר על רכבים מאסיביים שיצטרכו מצבר של לפחות 80-90 אמפר/שעה ומעלה. יש לציין, כי קיימים לא מעט רכבים גדולים שיידרשו להם מצברים של 100 אמפר/שעה ואף יותר מכך.

בחירת מצבר לרכב במודיעין: כיצד נדע שהמצבר הלך?

מחד, לא כל תקלה במצבר מעידה בהכרח על סיום חייו של מצבר של רכב או של מצבר למשאית, אולם מאידך ללא בדיקה של איש מקצוע, לא ניתן יהיה לקבוע זאת בוודאות. תקלות כמו אלו שנציין כאן לעיל, יכולות להעיד על אחד מהשניים:

  • שמיעת תקתוקים בעת התנעת הרכב.
  • זרם חשמל נמוך במערכות הרכב.
  • רכב המתניע רק לאחר מספר פעמים.

בנוסף, אם מזדמן לכם לפתוח את מכסה המנוע, עשו לעצמכם טובה ושימו לב לפרטים באים:  

  • האם יש על המצבר או בסביבתו סימני חלודה או אבקה לבנה?
  • האם יש על חלקו החיצוני של המצבר סימני רטיבות כלשהם?
  • האם חיבורי המצבר (הקטבים) מחוברים כמו שצריך ונקיים?

שירות החלפת מצברים עד הבית לתושבי מודיעין

במאור מצברים דואגים לכם מכל הכיוונים, זה לא משנה אם אתם מחפשים מצברים למאזדה 5, מצבר לקטנוע 250 סמק, מצבר לקלנועית, החלפת מצבר לאופנוע במודיעין וכן הלאה. חברת מאור מצברים תוכל לספק לכם את המענה המתאים. מאור מצברים הינה חברה אמינה ומקצועית לאספקת מצברים לרכבים שונים, לרבות אופנועים רכבים פרטיים ומשאיות. המצברים שלנו מגיעים הישר לביתכם או לבית העסק, וכוללים אחריות של בין 12-24 חודשים. אנחנו משתדלים להגיע לכל היותר תוך חצי שעה מזמן הקריאה, בשביל שאתם תוכלו להמשיך בחייכם ללא בזבוז זמן מיותר.

עם מאור מצברים, תוכלו לחסוך כאב ראש, זמן ואפילו תקציב! צרו קשר בהקדם והזמינו את המצבר המתאים לכם. 

לקוחות שלנו מספרים