גיליתם שיש לכם בעיה במצבר הרכב? חוששים שלא תספיקו להגיע ליעד המתוכנן? אנו במאור מצברים נחסוך לכם זמן יקר לחפש חנות מצברים ברמת השרון אשר זמינה 24 שעות ביממה. אנחנו במאור מצברים נגיע אליכם תוך 30 דקות בלבד, ולספק לכם מצבר לרכב ברמת השרון ובאזורים נוספים במרכז וצפונה, כולל התקנה. מאור מצברים מתמחים בהתקנת מצברים לכל סוגי הרכב מעל 15 שנה. עם הניסיון ותודעת השירות שלנו נשמח לספק לכם מצבר אמין בשירות מהיר. אז מי אמר שמצבר חייב להיות סיפור?

מבצעים מיוחדים לתושבי רמת השרון:

מצברי סטארט אפ החל מ – 449 ₪

מצבר בוש (BOSCH) עם שנתיים אחריות 50 אמפר החל מ – 529 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב ברמת השרון עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר ברמת השרון התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב ברמת השרון

מאור מצברים – שירות החלפת מצברים עד הבית ברמת השרון

אז איפה קונים מצבר ברמת השרון? אצלנו באתר מאור מצברים לרכב מציעים לכם שירות החלפת מצברים לרכבים בכל אזור השרון – החלפת מצבר תקול בחדש לכל סוגי הרכבים. בנוסף למצברים לרכב אצלנו תמצאו גם מצברים לקטנוע, מצברים לקלנועית, לאופנועי ים ועוד. אנחנו זמינים עבורכם כל שעות היממה, בכל ימות השבוע
הייתרון שלנו הוא איכות השירות, המחיר והזמינות. אצלנו תוכלו להנות משירות מצבר עד הבית ברמת השרון במחירים הוגנים במיוחד.

מדוע חשוב להחליף מצבר בזמן?

המצבר הינו חלק חיוני ברכב שאורך החיים שלו בד"כ ידוע מראש (אורך החיים של מצבר ממוצע לא עולה על 4 שנים במרבית המקרים). לכן, במילים אחרות, המצבר מתישהו ישבוק חיים והשאלה היא, האם תופתעו מכך בזמן לא נוח, או לא. חשוב לציין שקיימים מצברים עם אורך חיים ארוך יותר, למשל מצברים ללא טיפול למיניהם (כמו מצברי ג'ל), אולם במרבית הרכבים הפרטיים בישראל עדיין קיימים מצברי חומצה – עופרת רגילים.

כדי לנצל את המבצע האטרקטיבי הזה ולהתחדש במצבר חדש מבית START UP כל מה שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר ונשמח להתאים לכם את המצבר המדוייק לדגם הרכב שלכם. לא משנה איזה רכב יש בבעלותכם, בין אם זה רכב מאזדה 3 או אם אתם זקוקים להתקנת מצבר לקיה פיקנטו – ברשותנו מגוון רחב של מצברים שיתאימו בול לרכב שלכם.

מצברים ברמת השרון – המומלצים שלנו

הארכת חיי המצבר – כמה עצות שימושיות

ראשית, מומלץ לקחת את המצבר לבדיקה כל חצי שנה עד שנה לחשמלאי רכב מוסמך. אם אתם מעוניינים לבדוק את המצבר בעצמכם, הרימו את מכסה המנוע והסתכלו מפעם לפעם על המצבר ובייחוד על הקטבים שלו ועל המבנה הכללי. אם אתם רואים הצטברות של חומר דמוי אבק או חלודה, ניתן לשפוך מים חמים על הקטבים ולחזור על הפעולה עד שהתופעה נעלמת. לאותו אבק קוראים אגב, קורוזיה (עליה נסביר בהמשך).

בנוסף, נהוג להמליץ לבעלי רכבים להניע את הרכב מפעם לפעם (בזמן אי שימוש ממושך), שכן הוא יכול להתרוקן גם כשהרכב כבוי זמן ממושך. חשוב לעשות זאת ולא להתייחס לעצה הזו כ"סתם המלצה".

מכירים את מבצע מצבר החודש שלנו?
מצברים לרכב ברמת השרון חדשים ומומלצים מבית חברת סטארט אפ החל מ – 44
9 ₪ בלבד! ( לא כלל המשלוח )

מהם הסימנים שיכולים להצביע על מצבר גמור?

  • בעיה במערכת החשמל ברכב – במידה ואתם שמים לב לכל בעיה קטנה במערכת החשמל (שלא קשורה לפעילות הרכב עצמו), כמו בעיות באורות הרכב, במחוונים, מחשב הרכב, מזגן וכדומה, ייתכן ומדובר בבעיה במצבר ויש לפנות לבדיקה אצל גורם מוסמך.
  • בעיה בהתנעה – התנעת הרכב היא התפקוד הראשי של המצבר. אם התחלתם לשמוע תקתוקים בעת ההתנעה, או שלפתע נדרשים לכם כמה ניסיונות התנעה בשונה מבעבר, מומלץ לגשת לבדיקה.

כמו שהבטחנו, כמה מילים על קורוזיה – קורוזיה היא אחת מהתקלות הנפוצות ביותר במצברים, זה הוא למעשה תהליך כימי שנוצר במצבר או מסביבו כתוצאה מזליגת חומרים ממנו החוצה, מגע של החומצה עם האוויר החם, ועוד. הקורוזיה לרוב תופיע כמעין אבקה המכסה את המצבר ועל מנת לנקות אותה, יש צורך לשפוך מים חמים על האזור. שימו לב רק שאתם מנתקים לגמרי את חיבורי המצבר בעת שפיכת המים החמים ולאחר הייבוש מחזירים את החיבורים כראוי. כמו כן, אם על המצבר שלכם הופיעה קורוזיה, יש לקחת את המצבר בכל מקרה לבדיקה, שכן ייתכן שיש בו סדקים.

בחירת מצבר לרכב ברמת השרון

כשאתם מחפשים מצבר למכירה ברמת השרון שמצאים לרכב שלכם אז יש לבחוק במדוייק לפי הצרכים של המכונית שלכם, בהתאם לסוג הרכב והוראות היצרן. מומלץ להביט במצבר שכבר יש לכם, כדי לדעת איזה מצבר יתאים לרכב מבחינת קיבולת, מידות, זרם התנעה ועוד. נוסף לכך, אל תשכחו לשים לב לנתונים מיוחדים של הרכב, כמו רכבים עם מערכות סטארט אנד סטופ, או רכבים (שבד"כ אינם משפחתיים) הדורשים מצברי פריקה עמוקה.

אנחנו במאור מצברים לא ממליצים לחפש מצברים בזול ברמת השרון ואחר כך לשלם בגדול, הרבה לקוחות שואלים על הזמנת מצבר משומש ברמת השרון לטווחים קצרים, מוצר משומש יכול להועיל לתקופות קצרות אך אם אתם מחפשים פתרון יעיל ומקצועי לרכבים הפרטיים שלכם עדיף לא לקחת סיכונים אשר תשלמו עליהם בעתיד ואולי תתקעו בדרכים בגלל שניסיתם לחסוך כמה שקלים.

מאור מצברים ברמת השרון עד הבית

אנחנו מספקים את המצברים שלנו בשירות מצבר עד הבית ברמת השרון בין אם זה ללקוחות פרטיים או ללקוחות עסקיים – שירות שנועד להקל על לקוחותינו אשר נתקעו ללא מצבר, ולסייע להם לחזור לעיסוקיהם מהר ככל הניתן. כאמור, את המצבר נספק לכם עד חצי שעה מזמן הקריאה וכמו כן, נדאג גם להתקין לכם אותו בבטחה ולהעניק לכם מידע חיוני שיידרש. המצברים שלנו הינם מהחברות המובילות בשוק, הזמנת מצבר שנפ ברמת השרון עד הבית , מצברי וורטה או סטארט-אפ כמו כן, הם מגיעים המוצרים שלנו מגיעים עם אחריות של בין שנה לשנתיים.

זקוקים להחלפת מצבר לאופנוע ברמת השרון והסביבה? פנו אלינו ונשמח לעזור עם החלפת מצבר עד הבית 24/7

אם הנכם זקוקים למצבר, אין סיבה להתמהמה! מצבר במבצע ברמת השרון קונים רק עם מאור מצברים – צרו איתנו קשר בהקדם וקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

לקוחות שלנו מספרים