המצבר בסופרב שלך שבק חיים? קח נשימה ארוכה, והבן שזה קורה לכולם! חברת מאור מצברים מספקת מצבר לסקודה סופרב עד הבית, כך שתוכל לקבל שירות מהיר ומקצועי, פשוט תתקשר ותזמין מצבר מתאים ואיש שירות יגיע אליך תוך כחצי שעה בלבד ויבצע החלפה למצבר חדש!

מצבר לסקודה סופרב במחיר מיוחד:

מצבר לסקודה סופרב של שנפ 72 אמפר החל מ- 600 ₪

שירות החלפת מצבר לסקודה סופרב עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לסקודה סופרב עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר לסקודה סופרב

רוכשים מצבר לסקודה סופרב במהירות עם מאור מצברים

מצבר לרכב הוא אחד החלקים שעלינו להחליף בממוצע בכל שלוש שנים, ולכן באופן טבעי החלק הזה הוא המוכר ביותר. מצבר לסקודה סופרב רוכשים רק אצל המקצוענים ורק של מותגים מוכרים, כך שנוכל ליהנות גם מאחריות יצרן וגם ממצבר תקין ואיכותי לשלוש השנים הבאות ואפילו יותר. דבר נוסף, כאשר רוכשים מצבר, כדאי מאוד לבדוק איזה מצבר הרכב שלכם דורש, מבחינת כמות אמפר, או כמובן להתייעץ עם צוות המומחים של מאור מצברים המציעים התאמת מצבר וגם שירות עד הבית.

מצברים מומלצים לסקודה סופרב – Skoda Superb

רכב סקודה סופרב – היוקרה הנחשקת

סקודה סופרב הוא רכב מנהלים יוקרתי של סקודה, המגיע במגוון רמות גימור לבחירה, ומציע חוויית נהיגה יוקרתית, בדיוק כמו שרכב מנהלים חייב לספק. גם מבחינת עוצמות, סקודה סופרב מציעה יחידת הנעה חזקה עם בונוס של חיסכון עצום. מבחינת עיצוב, סופרב בהחלט לוקחת ובגדול, עם קווים אלגנטיים ומרשימים המקנים לה מראה אלגנטי עם קריצה ספורטיבית הבולטת למרחקים. המרחב הפנימי שלה מפנק במיוחד, גם לנהג וגם לנוסעים מאחור עם תא נוסעים מהודר שאפשר לאחסן בו בקלות ציוד קמפינג או קניות מהסופר.

איזה מצבר מתאים לסקודה סופרב?

איזה מצבר מתאים לסקודה סופרב

איזה מצבר מתאים לסקודה סופרב

התאמת מצבר לסקודה סופרב יש לבצע רק על ידי מומחים מוסמכים בתחום, שהרי גודל האמפר משתנה מרכב לרכב ומדגם לדגם. באופן כללי מצבר מומלץ לסקודה סופרב הוא מצבר של 72 אמפר, גם מצבר בקיבולת 70 בטכנולוגיית סטארט סטופ. דבר נוסף הוא בחירת מצבר של מותג מוביל ומוכר. חשוב להבין שכיום ישנם יצרנים שונים המספקים מצברים באיכות נמוכה, וכמו שאתם יודעים הזול בסופו של דבר עולה ביותר, ולכן מומלץ לבחור רק מצבר של מותג מוביל כמו שנפ, בוש, סטארט אפ, ורטה וכו'.

כמה עולה מצבר לסקודה סופרב?

במאור מצברים תוכל למצוא מצברים לסקודה סופרב במחיר של 449 שקלים ומעלה עם תוספת תשלום סמלית עבור הגעה עד הבית. איש השירות של מאור מצברים יבצע בדיקה מהירה, יבין שאכן מדובר במצבר ששבק חיים ויבצע החלפה במהירות האפשרית, כך שתוכל לחזור במהירות לשגרת היום יום מבלי לבזבז זמן יקר.

מצבר לסקודה סופרב עד הבית עם מאור מצברים

רגע לפני הזמנת שירות החלפת מצבר לסקודה סופרב עד הבית, מומלץ לבדוק את תאריך התוקף של המצבר, ובמידה וחלפו שלוש שנים, סביר להניח שהמצבר שבק חיים ויש להזמין חדש במקומו. את התאריך של ייצור המצבר ניתן לראות על גבי המצבר, וכמובן להבחין בסימנים שמראים שהמצבר הולך לשבוק חיים.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סקודה: