המצבר לרכב מראה סימנים שקרב היום בו הוא יפסיק לעבוד? תמיד רצוי להקדים תרופה לצרה ולהזמין טכנאי מצברים שיחליף לך מצבר לדייהטסו טריוס עד הבית או בכל מקום בו נתקעת עם הרכב, וימנע ממך עוגמת נפש והפתעות!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב דייהטסו טריוס:

מצבר סטארט אפ 46 אמפר החל מ-449 ₪

מצבר 45 אמפר מבית שנפ מ-480 ₪

מצברי Varta מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לדייהטסו טריוס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לדייהטסו טריוס התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לדייהטסו טריוס

מצברים בתו תקן לדייהטסו טריוס ממאור מצברים

מצבר לרכב הוא רכיב שמחליפים כשהוא שובק חיים. את המצבר יש להחליף אחת לכמה שנים, בהתאם לטיבו ואיכות מערכת הטעינה ברכב. משווק מורשה המספק שירות למצברי רכב יתאים לכם מצבר לדייהטסו טריוס לפי הפרמטרים המדויקים לרכב: גודל בית הסוללה, סוגי החיבורים בין הבטרייה לרכב, עוצמת המצבר וכמות האמפר שהמצבר מספק.
מצברים איכותיים מגיעים עם אחריות למשך שנה עד שנתיים ומשווק מורשה יחליף מצבר תקול המצוי תחת אחריות מבלי לשאול שאלות ובמקום. באותה הזדמנות הוא יבדוק את האלטרנטור האחראי לטעינת הסוללה כדי לוודא שהוא תקין.

מצברים מומלצים לדייהטסו טריוס

דייהטסו טריוס – ג'יפון עירוני וקומפקטי

לדייהטסו טריוס יתרונות של רכב שטח כמצופה מג'יפון:

  • הוא בעל מרכב גבוה המאפשר לו לרדת לשטח ולעבור מכשולים ואתגרים אותם מספקים הנסיעה ביער או בשדה.
  • לצד זאת, דייהטסו טריוס הוא רכב קטן מידות המאפשר תמרון מעולה בעיר, כניסה לרחובות קטנים וצפופים וכמו כן יכולת חניה גם בחניות קטנות וצפופות.
  • חלל תא הנוסעים נחשב לרחב בצורה מפתיעה למידותיו החיצוניות וזאת בזכות תכנון תא נוסעים חכם המנצל את כל נפח הרכב.
  • הטריוס מאובזר בצורה טובה ומפנקת ואפשר למצוא במפרט הרכב אביזרים שמצויים בדרך כלל הרכבי שטח יקרים בהרבה.

זהו רכב אמין ונוח, בעל ביצועים טובים ומרשימים.

איזה מצבר מתאים לדייהטסו טריוס?

כאשר נוצרת בעיה במצבר הרכב יש לפנות למשווק מצברים מורשה ותיק שיבדוק התאמת מצבר לדייהטסו טריוס ושיכול להציע לכם מבחר מצברים המתאימים בצורה מדויקת לרכב שלכם ויאפשר לכם לבחור מצבר בתקציב נוח עבורכם. המצבר המומלץ לדייהטסו טריוס הוא מצבר בקיבולת של 45 אמפר ו 46 אמפר. יש מספר דגמים העונים לדרישות אלה והלקוח יכול לבחור מצבר לפי הדגם המועדף עליו, וכמובן לפי התקציב שנוח לו וזאת תוך כדי ייעוץ עם מומחה המצברים שלנו.

כמה עולה מצבר לדייהטסו טריוס?

מחירים של מצברים לדייהטסו טריוס משתנים מאוד והם תלויים במספר גורמים: כמו בכל מוצר איכות המוצר ושם היצרן הם הגורם הראשון לעלות המצבר. אצלנו במאור מצברים מחיר מצבר לדייהטסו טריוס נע בין 449 ל 600 ש"ח. ככלל תמיד עדיף לקנות מצבר מחברה ידוע בעלת מוניטין, אך לפעמים המחיר של מצברים המיוצרים על ידי יצרן אנונימי זול בהרבה והן מפתיעות באיכותן! זאת הסיבה שרצוי לקנות מצבר לדייהטסו טריוס ממשווק מורשה בעל ניסיון כמו מאור מצברים. אנחנו נמליץ לך על מצבר שיתן לך את המקסימום תמורת המחיר הטוב ביותר.

קונים מצבר לדייהטסו טריוס עד הבית אצל מאור מצברים

כל מצבר, גם הטוב והיקר ביותר, יפסיק לעבוד יום אחד. אם מרגישים בירידה בביצועי המצבר כדאי לגשת למשווק המצברים המורשה ולהחליף מצבר במקום. אבל לפעמים, וזה קורה לכולם, המצבר נגמר בהפתעה ואנו מצויים ברחוב ואפילו בשטח. במקרה זה נזמין החלפת מצבר לדייהטסו טריוס עד הבית. נציג של מאור מצברים יגיע עם מבחר מצברים לרכב שלכם, יבצע בדיקת תקינות טעינה ואתם תוכלו להמשיך בשגרת יומכם.

מאור מצברים מתחייבים על שירות ללא פשרות, מוצרים מעולים והתאמה מדויקת של המצבר לרכב שלכם. אל תהססו, התקשרו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית.

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית דייהטסו: