למה לחכות לגרר כשיש את מאור מצברים? הצוות של מאור מצברים פועל מזה כ-15 שנה ביעילות, במהירות וביסודיות, ומבטיח לכם איכות ומקצועיות בהחלפת מצבר להונדה אקורד. תוך 30 דקות אנחנו מגיעים אליכם עם מצבר להונדה אקורד עד הבית. תמצאו אצלנו מצברים החל מ 450 ₪ וכולם מהרמה הגבוהה ביותר! כך בלי להתפשר על האיכות אנחנו מוכרים עבורכם מצברים במבצע ובזול.

מבצע מיוחד עבור מצבר להונדה אקורד:

מצברי 60 אמפר של חברת START UP החל מ- 450 ₪

מצבר 55 אמפר לרכב הונדה אקורד מבית שנפ החל מ- 480 ₪

מצברי BOSCH (בוש) החל מ- 529 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר להונדה אקורד עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת המצבר הנכון עבורכם מבין המצברים המתאימים להונדה אקורד חייגו אלינו: 072-3341-453

החלפת מצבר להונדה אקורד

מהו מצבר לרכב?

מה משותף למכונית משחק, שלט של מזגן ורכב?

אם הרמתם גבה כשקראתם את השאלה הזאת, תתפלאו לשמוע שהתשובה היא דווקא לא מוזרה בכלל: כולם דורשים סוללות!

כן, גם הרכב שלכם דורש סוללה. והמצבר שלכם (כן, זה שבדיוק התקלקל עכשיו וגרם לכם להיות תקועים בכביש) הוא למעשה סוללה. וכמו כל סוללה – תפקיד המצבר שלכם ברכב הוא לספק אנרגיה חשמלית עבור המערכות החשמליות ברכב.

אם המצבר מתקלקל – אין אנרגיה חשמלית שמסופקת למערכות החשמליות ברכב – ומערכות אלו לא יכולות לעבוד.

לכן, חשוב שנכיר את ההשפעה של המצבר על הרכב: המצבר אחראי על ניצוץ ההתנעה הראשוני (כדי לסובב את הסטרטר, ומיד אחריו לתת למנוע להתחיל לעבוד), על המזגן, על נורות המחוונים ועוד.

מצברים מומלצים להונדה אקורד (Honda Accord)


למה נתקענו עם הרכב עכשיו?

מצבר להונדה אקורד

מצבר להונדה אקורד

הסיבה שכרגע נתקעתם עם הרכב היא שכאשר המצבר מתקלקל, הוא לא מצליח לסובב את הסטרטר ולהתניע את הרכב, הוא כל כך חלש שאין לו מספיק כוח כדי לספק את ניצוץ ההתנעה הראשוני. לכן הרכב לא מצליח להתניע. קצת מבאס, אבל כשמאור מצברים מגיעים אליכם תוך פחות מ-30 דקות עם מצבר להונדה אקורד עד הבית, מצבר חדש שמתאים בדיוק לרכב שלכם המותקן על ידי צוות מומחים – אתם יודעים שאתם בידיים טובות ושאין לכם ממה להילחץ.

הצוות המסור שלנו עומד לשירותכם 24/7 לייעוץ בכל הקשור למצבר להונדה אקורד. עם הידע, הרקע והניסיון המקצועי שלנו נדע להמליץ לכם בדיוק על הקנייה החכמה ביותר. מוזמנים להתקשר אלינו לשיחת ייעוץ חינם ולקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

אורך החיים של מצבר לרכב

אז אם המצבר הוא סוג של סוללה, הרי שגם לו יש תוקף מסוים. כמו שמדי פעם אנו נאלצים להחליף את הסוללות בשלט של הטלוויזיה או במכונית משחק החשמלית של הילד – כך גם מדי פעם אנחנו צריכים להחליף את הסוללה של הרכב שלנו. כל 3-4 שנים מצבר לרכב מסיים את חייו ויש להחליפו. כמובן שיכול להיות שתצטרכו להחליף את המצבר לעתים תכופות יותר – תלוי כמה אתם משתמשים בו. אם אתם מרבים לנסוע עם הרכב, הרי ככל שאתם משתמשים במצבר יותר רמת השחיקה שלו לאורך זמן עולה, כך תצטרכו להחליף אותו לעיתים מעט יותר תכופות.

המשיכו לעשות טיולים לאורך ישראל עם המשפחות, וזכרו שמדי פעם כדאי לעשות בדיקה אצל בעל מקצוע כדי לראות שמצב המצבר תקין.

** מגוון מצברים במבצע החודש לרכבי HONDA במאור מצברים! **

מצבר להונדה סיוויק של שנפ ב – 480 ₪ בלבד במקום 580 ₪

מצברי 40 Ah לרכב הונדה ג'אז החל מ – 449 ₪

  מצברים לרכב Honda Insight בקיבולת 40 אמפר החל מ – 449 ₪

מצבר להונדה אקורד – איך אפשר לדעת מה מתאים?

כדי לדעת איזה מצבר מתאים לרכב שלכם, עליכם להתייעץ עם בעל מקצוע מומחה ומנוסה שמכיר מקרוב את השטח של המצברים להונדה אקורד. רק בעל מקצוע מיומן ידע להסתכל נכון על התמונה המלאה ולתת לכם המלצה אמיתית.

במקביל, עבור הונדה אקורד, מומלץ לרכוש מצבר 55 אמפר של חברת שנפ או מצבר ורטה 60 אמפר. אך אל תשכחו שקיבולת האמפר היא רק מדד טכני אחד מתוך רבים שמופיעים על גבי המפרט הטכני, ולכולם יש לתת התייחסות מקצועית ומדויקת!

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2014, 2015

דגמים נוספים מבית הונדה: