הרכב תקוע? המצבר תקול? התקשר למאור מצברים ותפעיל את שירות של מצבר ליונדאי גטס עד הבית ונציג מקצועי של החברה יגיע אליכם תוך פחות משלושים דקות! אבחון, בחירה, התקנה ומתן אחריות. נסיעה טובה!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב יונדאי גטס:

מצבר סטארט אפ 60 אמפר החל מ-450 ₪

מצבר 60 אמפר ליונדאי גטס מבית שנפ מ-450 ₪

מצברי VARTA מ-540 ₪

שירות החלפת מצבר ליונדאי גטס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים ליונדאי גטס התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר ליונדאי גטס

מצברים מקוריים ליונדאי גטס אצל מאור מצברים

המצבר הוא הלב הפועם של הרכב. מצבר ליונדאי גטס מאפשר לנו להתניע את הרכב וגם אחראי להפעלת מערכות שונות כשהרכב במצב חניה. במהלך הנסיעה המנוע מסובב דינמו הקרוי אלטרנטור והוא זה האחראי על טעינת המצבר כל הזמן. המצברים עשויים מלוחות עופרת הטבולות בחומצה והריאקציה ביניהם יוצרת את זרם החשמל.
למצבר הרכב יש אורך חיים מוגבל ומספר ההטענות האפשריות הוא מוגבל. אנו במאור מצברים משווקים רק מצברים באיכות גבוהה שעברו בדיקות איכות ובכך מבטיחים לכם שהנתונים הרשומים על המצבר הם נכונים ומדויקים.

מצברים מומלצים ליונדאי גטס – Hyundai Getz

מכונית סופר מיני דרום קוראנית – יונדאי גטס חסכונית ואקולוגית

אם אתם מחפשים רכב סופר מיני עירוני שמצטיין בחיסכון בדלק, כדאי לכם לרכוש יונדאי גטס. זהו רכב דרום קוריאני, בעל ממדים קומפקטיים המאפשר חניה גם ברחובות המאתגרים ביותר והשתלבות נסיעה קלה בכבישים הסואנים. ליונדאי גטס מספר דגמים:

  • הדגם הקטן ביותר בעל נפח מנוע 1100 סמ"ק
  • דגם ישן יותר בנפח 1300 סמ"ק
  • הדגם החדש שהחליף את ה 1.3 והוא מוצע כיום בנפח 1.4
  • מנוע הבנזין הגדול ביותר בדגם זה הוא 1600 סמ"ק
  • מנוע דיזל בנפח 1500 סמ"ק

הדגם הזה נפוץ בכל העולם ונמכר כמעט בכל מדינה תחת אותו שם. הוא נחשב לרכב אמין במיוחד כשעלות התחזוקה שלו זולה במיוחד הודות למחירי חלקי החילוף הזולים.

איזה מצבר מתאים ליונדאי גטס?

מצבר ליונדאי גטס

מצבר ליונדאי גטס

אם לדגם של רכב יש מספר תת דגמים כמו במקרה של יונדאי גטס, יש להתאים לכל אחד מתת הדגמים את המצבר התואם את מפרט היצרן. במקרה של התאמת מצבר ליונדאי גטס, המצבר לכל תתי הדגמים הוא 50 אמפר וזהה בכולם. כמו כן, מצבר מומלץ ליונדאי גטס הוא מצבר שנרכש ממשווק מורשה בלבד! יש לבצע התאמת מצבר מושלמת, החל מבחירת היצרן, דרך ההתקנה ועד לסילוק תקין וחוקי של המצב הישן.

כמה עולה מצבר ליונדאי גטס?

ישנם כמה מותגי מצברים בקיבולת 50 אמפר שיכולים להתאים ליונדאי גטס. המחיר שלהם משתנה בין מותג למותג ומתחיל אצלנו ב 449 ש"ח, כאשר כמובן מחיר גבוה מעיד על מוצר איכותי יותר ובעל אחריות ארוכה יותר. אנו במאור מצברים נוכל להמליץ לכם על מצברים ליונדאי גטס שיתנו לכם את תועלת הגבוהה ביותר, תוך התחשבות במגבלת התקציב שלכם.

הכי טוב להזמין מצבר ליונדאי גסט עד הבית עם מאור מצברים

בהרבה מקומות יודעים למכור מצברים אבל לא כולם נותנים לכם שירות מושלם וזה ההבדל! שירות מושלם מתחיל משירות של החלפת מצבר ליונדאי גטס עד הבית, מה שמאפשר לכם להמשיך בשגרת יומכם תוך חצי שעה מרגע שהתקשרתם למאור מצברים. במאור מצברים מחזיקים במלאי מצברים המתאימים ליונדאי גטס ממגוון שנתונים נפוצים, כגון: 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010
טכנאי שיגיע למקום הרכב יבדוק את מערכות הטעינה ברכב, ינקה מגעים בחיבורי הרכב, ימליץ לכם על מצבר מתאים וישלח אתכם לדרככם מצוידים באחריות וברכת דרך צלחה.

אל תהססו והתקשרו עוד היום למאור מצברים לקבל הצעת מחיר מעולה למצברים מכל הסוגים ומכל המותגים!

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית יונדאי: