כשהמצבר של היונדאי טוסון שלכם מתקלקל, יש דבר אחד בלבד שעליכם לעשות: להתקשר למאור מצברים! אנחנו נגיע במהירות הבזק עד הבית עם מצבר חדש המתאים בדיוק לרכב כדי שתוכלו להמשיך בשגרת חייכם, וכל זאת במחירים הוגנים, אטרקטיביים ונוחים לכל כיס.

מצבר ליונדאי טוסון במחיר מבצע מיוחד:

מצבר 74 אמפר START UP החל מ- 530 ₪ 

מצבר שנפ 72 אמפר החל מ- 560 ₪ 

שירות החלפת מצבר ליונדאי טוסון עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר ליונדאי טוסון עד הבית חייגו אלינו 24/7 – 072-3341-453

החלפת מצבר ליונדאי טוסון

מה עושים כשהמצבר התקלקל?

מצבר תקול הוא אחד הדברים הכי לא נעימים שיכולים לקרות לנו – במיוחד מכיוון שזה עלול לקרות באופן פתאומי לחלוטין. לפעמים ישנם סימנים מקדימים שמשהו לא בסדר עם המצבר, לפעמים יש תקלות בהנעה, בעיות בתאורה או בקירור, אבל לא תמיד אנחנו מקשרים לכך אוטומטית שמדובר על בעיה במצבר אלא נוטים להתעלם מהבעיה ולקוות לטוב. כי בכל הכנות, למי יש זמן לטפל עכשיו בבעיות כאלו זה או לרוץ למוסך. במידה והמצבר שבק חיים לפתע פתאום, אתם לא צריכים להיכנס ללחץ, גם אם זה קורה לכם בחניה באמצע העיר. מתקשרים למאור מצברים, ואנחנו מגיעים במהירות הבזק להחליף את המצבר שלכם ולאפשר לכם להמשיך בשגרת היום.

איזה מצבר מתאים ליונדאי טוסון?

אנחנו יודעים שבשבילכם המילה מצבר לא אומרת הרבה, אחרי הכול יש כל כך הרבה סוגים של מצברים, וסוגיות טכניות שלא כל אחד רוצה להתעמק בהם. עם ניסיון של כ-15 שנה בעולם המצברים, אנחנו ננחה אתכם היטב איזה מצבר כדאי לכם לרכוש. למכונית מסוג יונדאי טוסון אנו ממליצים לרכוש מצברים של 72 אמפר ושל 74 אמפר, אותם אנחנו מספקים לכם מאחת החברות האמינות והמובילות בשוק: שנפ או ורטה. כדאי לדעת שלא כל מצבר מתאים באופן ישיר לכל סוג רכב, גם אם מדובר על דגמים של אותה החברה, למשל, מצבר לרכב מאזדה 5 לא יתאים לרכב יונדאי טוסון. לכן כדאי מאוד להתייעץ אתנו לפני שקונים מצבר.

מצברים מומלצים ליונדאי טוסון

מחירים אטרקטיביים למצברים מסוג Hyundai Tucson

מצבר חדש ואיכותי לא חייב לעלות לכם הון. אצלנו במאור מצברים תוכלו למצוא מגוון מצברים עם כוחות אמפר שונים, המתאימים למגוון רחב של סוגי רכב. מחיר מצבר לרכב יונדאי טוסון מתחיל אצלנו ב-530 שקלים למצבר חדש, אך ניתן ליהנות ממגוון המבצעים שלנו וליהנות ממחירים אטרקטיביים ביותר, ועם אחריות הנעה בין 12 ל- 24 חודשים. אם אתם מעוניינים להשוות מחירים בין החברות השונות, מומלץ לעשות זאת דרך מחירון מצברים המעודכן שלנו המופיע באתר.

טיפים לשמירה על מצבר הרכב

מצבר ליונדאי טוסון

מצבר ליונדאי טוסון

גם לאחר שהחלפתם מצבר, כדאי להקפיד על התנהלות נכונה על מנת שתוכלו ליהנות ממנו לאורך זמן. ניתן לנקוט במספר פעולות פשוטות, גם מי שלא מגדיר את עצמו ״בעל חוש טכני״ או מומחה למכוניות. אחד הדברים החשובים הוא לוודא שהמצבר מותאם למזג האוויר והאקלים הישראלי, שכן הוא יכול להשפיע בצורה משמעותית על תפקוד המצבר שלכם. כדאי לבדוק מדיי פעם שאין קורוזיה על המצבר – סימן לא טוב. גם אם המצבר אינו נקי, מומלץ לנקות אותו בעדינות כדי שלא יספוג לכלוך או שומנים, העלולים לפגוע בפעילותו. אם אתם לא מרגישים בטוחים לעשות זאת לבד, פנו לאיש מקצוע, במוסך הקרוב לביתכם, שיבדוק את החיבורים ואת מצב המצבר וכוח ההתנעה שלו. כך תוכלו לישון בשקט ולהימנע מתקלות לא צפויות.

החלפת מצבר ליונדאי טוסון עד הבית

אנחנו מספקים שירות מהיר ואיכותי לקהל לקוחותינו עד הבית בתל אביב והמרכז. ניתן להתקשר אלינו להחלפת מצבר לרכב יונדאי טוסון עד הבית גם אם אתם גרים ביבנה, בהוד השרון, באור יהודה או אלעד. הצוות המקצועי והמיומן שלנו יגיע אליכם ידאג להתקין את המצבר ברכב שלכם. ואתם? יכולים להיות רגועים ולהמשיך את שגרת חייכם עם מצבר חדש וחזק שישרת אתכם לאורך זמן.

למה לבחור במאור מצברים?

כשמדובר על נושאים טכניים, כמו מצברים, כוח אמפר וסוגי מכוניות, אתם צריכים מומחים שיעמדו לצידכם. אנחנו במאור מצברים מתגאים בניסיון של שנים רבות, ואנחנו יכולים לייעץ ללקוחותינו על המצברים השונים המתאימים באופן ספציפי לרכב שנמצא ברשותם. בסניף שלנו בתל אביב יש לנו מלאי של מצברים רבים, וכך אנו יכולים לספק ללקוחותינו חווית שירות מהירה ומקצועית בכל רגע נתון. יש לנו גם מלאי מצברים לאופנועים, קטנועים, משאיות וקולנועיות, ואנו נשמח לתת לכם מענה בכל שאלה!
אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!   

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 2007, 2008, 2009, 2010, 2015, 2016, 2017, 2018

עוד דגמים מבית יונדאי: