מחירים ללא תחרות זה חלק מהדנ"א שלנו! מאור מצברים מעניקים שירות של אספקת מצבר לניסאן אלמרה עד הבית במחיר משתלם וכמובן עם שירות בסטנדרט הגבוה ביותר. התקשרו עכשיו לקבל הצעת מחיר מעולה!

מחירים משתלמים על מצבר לרכב ניסאן אלמרה:

מצברים מבית סטארט אפ החל מ- 449 ₪

מצברים של חברת Schnapp החל מ- 450 ₪

מצבר לרכב ניסאן אלמרה תוצרת בוש 60 אמפר החל מ- 529 ₪ (עם שנתיים אחריות)

מצבר לניסאן אלמרה של ורטה 60 אמפר החל מ- 545 ₪

שירות החלפת מצבר לניסאן אלמרה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לניסאן אלמרה בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לניסאן אלמרה

החלפת מצבר לניסאן אלמרה על ידי מאור מצברים

מוניטין והמלצות הם החשובים ביותר כשמחליפים מצבר לניסאן אלמרה. אנחנו במאור מצברים מקפידים כבר שנים על בניית מוניטין ללא רבב תוך הקפדה על כל השלבים:

  • בדיקת המצבר הישן כדי לוודא את מקור התקלה.
  • ניקוי המגעים במתאמי הרכב והקונקטורים.
  • בדיקת האלטרנטור האחראי לטעינת המצבר בעת נסיעה.
  • התאמת מצבר לפי דרישות היצרן ומתן חלופות במגוון מחירים ללקוח.
  • שירות אחרי קניה הכולל כיבוד אחריות במקום ומתן שירות ויעוץ ללא עלות.

להתקנת מצבר לרכב ניסאן בצורה מקצועית יש חשיבות גבוהה. במצבר שאינו מותקן במקומו בצורה מיטבית, תהיה הולכת החשמל לקויה בעת נסיעה. זה עלול לקצר את חיי המצבר וכמו כן לפגיעה במערכות החשמל של הרכב.

מצברים מומלצים לניסאן אלמרה – Nissan Almera

ניסאן אלמרה רכב משפחתי במגוון דגמים

מצבר לניסאן אלמרה

מצבר לניסאן אלמרה

רכבי ניסאן אלמרה מיוצרים משנת 1995 ועד היום בשלושה דגמים עיקריים, מנוע 1600 סמ"ק, 1800 סמ"ק ואף דגם 2000 סמ"ק. הרכב המשפחתי הזה פופולארי במיוחד ולכן שוק היד שנייה שלו עדיין קיים.
זהו רכב משפחתי שנותן פתרון מעולה במחיר עממי, המנוע שלו גדול יחסית וצריכת דלק טובה יחסית לגודל המנוע. למרות שהרכב ותיק, הרי שמערכות החשמל שלו מתקדמות כמיטב המסורת היפנית והוא מאובזר במערכות הגנה מתקדמות יחסית כנגד פריצת הרכב.

איזה מצבר מתאים לניסאן אלמרה?

טכנאי מצברים שיגיע לשטח מטעם מאור מצברים מתמחה בהתאמת מצבר לניסאן אלמרה. מצבר מומלץ לניסאן אלמרה יהיה מצבר בעל 60 אמפר או 55 אמפר לשעה. אלה מצברים בעוצמה בינונית התואמים את גודל המנוע ואת מערכות החשמל של הדגם.

כמה עולה מצבר לניסאן אלמרה?

מחירו של מצבר משתנה מדגם לדגם. כמובן שרצוי לבצע סקר שוק לפני קניית מצבר חדש ולברר מעבר למחיר מיהו נותן השירות והאם הוא משווק מורשה. מצברים לניסאן אלמרה בקיבולת 55 אמפר הם מצברים נפוצים לדגמים השונים של הרכב, והמחיר שלהם אצלנו מתחיל ב 449 ש"ח בלבד. מומלץ מאוד לקנות מצבר חדש ממשווק מורשה המעניק עם המצבר אחריות מקורית של יצרן המצברים. דעו כי האחריות הזו שווה הרבה כסף ואף יכולה לחסוך הרבה עוגמת נפש בעתיד.

מצבר לניסאן אלמרה עד הבית עם מאור מצברים, תרשה לעצמך יותר!

אל תוותרו על שירות החלפת מצבר לניסאן אלמרה עד הבית! אנחנו במאור מצברים נשמח לשרת אתכם במהירות האפשרית ובצורה המקצועית ביותר, כדי להוסיף אתכם למאות הלקוחות המרוצים שלנו. טכנאי המצברים שיגיע לשטח יבצע את כל הבדיקות בעזרת ציוד מקצועי ובסוף ההתקנה ויפנה את המצבר הישן למחזור כנדרש.
אנו מתחייבים על מוצרים מעולים, שירות אדיב ומקצועי ללא פשרות ועומדים לרשותכם בבית ובשטח להחלפת מצברים במחיר הטוב ביותר.

לקוחות שלנו מספרים

.עוד דגמים מבית ניסאן: