הבוקר התחיל רע? המצבר במצב נורא? מאור מצברים יגיע תוך חצי שעה במסגרת שירות החלפת מצבר לניסאן ג'וק עד הבית, יבצע החלפה של המצבר התקול וישלח אתכם לשגרת יומכם.

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב ניסאן ג'וק:

מצבר סטארט אפ 60 אמפר החל מ-449 ₪

מצבר 55 אמפר מבית שנפ מ-450 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לניסאן ג'וק עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לניסאן ג'וק התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לניסאן ג'וק

מצבר לניסאן ג'וק מהחברות המובילות

אנחנו במאור מצברים מספקים לכם ייעוץ מקצועי ואמין בעת רכישת מצבר לניסאן ג'וק. דבר אחד בטוח, "כל מצבר בא יומו"… ולכן אל תחכו לרגע האחרון. למצברים יש מחזור חיים של כמה מאות טעינות, ומצברים ברמה גבוהה יכולים להיטען מעל לאלף טעינות, אך בסופו של דבר כל מצבר מגיע לסוף דרכו ויש להחליפו.

החלפה של מצבר לרכב יכולה להיות תהליך מתסכל כי המצבר יכול פתאום להפסיק לעבוד ואתם תיתקעו בדרך לעבודה, בקניון או אפילו בשטח. לכן אנחנו במאור מצברים ממליצים ללקוחות שלנו לעקוב אחרי תפקוד המצבר. עברה שנה מרגע גמר האחריות? נסו לשמוע האם המצבר כבר התעייף והתנעת הרכב כבר לא קלה כבעבר. במקרים של ספק אתם תמיד יכולים ליצור איתנו קשר לקבלת ייעוץ בחינם וללא התחייבות.

SM

מצברים מומלצים לניסאן ג'וק – Nissan Juke

מכונית יפנית בעלת מרכב גבוהה – ניסאן ג'וק בתקציב נוח

בקטגוריית הג'יפונים המותג ניסאן ג'וק הוא הקטן ביותר. הרכב הוא קטן מידות, בעל מרכב רכב גבוה במיוחד מה שמאפשר לו מעבר קל בשטח וחניה בקלות במקומות מאתגרים כמו מדרכות. ניסאן ג'וק מיוצר משנת 2010 והוא בעל מאפייני עיצוב מתקדמים במיוחד, המראה "החללי" והאטרקטיבי משכו תשומת לב כבר מתחילת הדרך של הדגם ועזרו להפוך אותו לדגם פופולארי במיוחד עבור משפחות קטנות. גודל המנוע בכל הדגמים הוא 1600 סמ"ק, שנחשב מנוע גדול וחזק עבור מרכב קטן יחסית. מערכת ההילוכים של הג'וק היא מסוג הילוכים רציפים הנותנים ביצועי אנרגיה טובים, למרות שמערכת זו ספגה ביקורות בינוניות במשך השנים.

איזה מצבר מתאים לניסאן ג'וק?

בעת התאמת מצבר לניסאן ג'וק עומדות בפניכם 2 אפשרויות של מצברים: מצבר של 62 אמפר, מצבר 60 אמפר ו- 55 אמפר. מדובר במצברים נפוצים ולנו במאור מצברים יש מבחר של מצברים מסוג זה. השוני בין המצברים השונים הוא שם היצרן והמוניטין שלו ותקופת האחריות המסופקת עם המצבר. התקנת המצבר בניסאן ג'וק היא קלה ונוחה במיוחד ואנו נמליץ ללקוח על מצבר לפי התקציב הנוח לו.

כמה עולה מצבר לניסאן ג'וק?

מצברים בקיבולת 60-62 אמפר ומצברים של 55 אמפר הם דגמים פופולאריים מאוד ומחירם נוח. במאור מצברים המחירים תחרותיים מאוד ומתחילים ב 449 ש"ח. אנו ממליצים ללקוחות לבצע סקר שוק לפני קנייה בקרב המשווקים המורשים. רכישת מצברים לניסאן ג'וק ממשווק מצברים שאינו מורשה אינה מומלצת חד משמעית, ומחיר זול מדי של מצבר צריך להדליק נורה אדומה אצל הלקוח! אנו מבקשים מכם להימנע מהרפתקאות שעלולות בסופו של דבר לעלות הרבה כסף ועוגמת נפש. הבטיחות שלכם ושל המשפחה שלכם עומדת מעל הכל ואנו מקפידים להציע אך ורק מצברים איכותיים עם אחריות.

אל תתפשרו על פחות! מצבר לניסאן ג'וק עד הבית עם מאור מצברים

מצבר תקול ישאיר אותך ברוב המקרים ללא יכולת לנסוע ברכב. אנו השקנו שירות של החלפת מצבר לניסאן ג'וק עד הבית. השירות הזה מייתר את הצורך להגיע פיזית לספק המצברים עם כל הטרחה הלוגיסטית הכרוכה במהלך כזה. נגיע לרכב שלכם תוך חצי שעה ונבצע החלפת מצבר מקצועית ומהירה.

התקשרו עכשיו לקבל הצעת מחיר להחלפת מצבר אצלנו, אצלכם, בעבודה, בחניה, בכל מקום שאתם צריכים שירות אדיב ומקצועי. נשמח לעזור לכם בשמחה ובמקצועיות רבה!

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית ניסאן: