החלפת מצבר לרכב היא אחת התופעות המוכרות ביותר למחזיקי רכבים. פתאום אנו מוצאים את עצמנו תקועים עם הרכב מבלי היכולת להניע אותו או להשתמש בחשמל. בחברת מאור מצברים תוכלו למצוא מגוון רב של סוגי מצברים כמו מצבר לניסאן מיקרה ועוד. החברה מתחייבת להגיע בזמנים הקצרים ביותר ללקוח ולספק את השירות הטוב ביותר.

מצבר לניסאן מיקרה במחיר מבצע מיוחד:

מצבר 50 אמפר START UP החל מ- 449 ₪ 

מצבר שנפ בקיבלות 50 אמפר החל מ- 450 ₪ 

שירות החלפת מצבר לניסאן מיקרה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לניסאן מיקרה עד הבית חייגו אלינו 24/7 – 072-3341-453

החלפת מצבר לניסאן מיקרה

למה משמש המצבר?

המצבר משמש אותנו לביצוע מגוון רב של פעילויות לנסיעה תקינה ברכב, מיד נפרט עליהן. רק נציין שכיום יותר מתמיד יש למצבר תפקיד חשוב, וזאת בשל ריבוי המערכות החשמליות הקיימות ברכב, כמו להפעיל את מערכות המולטימדיה, את החלונות החשמליים, המיזוג, האימבולייזר ועוד. אם אתם מחזיקים רכב, וודאי מצאתם את עצמכם לא פעם תקועים באמצע הדרך כאשר המצבר הלך ויש צורך להחליפו לחדש. לצערנו, חוק מרפי עובד שעות נוספות והמצבר הולך דווקא כאשר אנו מאחרים לעבודה, צריכים לאסוף את הילדים או בדרך אירוע משפחתי.

נראה כאילו המצבר החליט להפתיע אותנו כאשר אנו ממהרים והחליט לסבך לנו את החיים. אך אין לכם מה לדאוג, אין צורך להתחנן למישהו טוב לב שיעצור בשולי הדרך כדי להגיש לכם עזרה, מכיוון שהמומחים של מאור מצברים יגיעו אליכם במהירות האפשרית כדי לספק לכם מצברים לניסאן מיקרה.

מצברים מומלצים לניסאן מיקרה (Nissan Micra)

למה תפקידו של מצבר חשוב כיום יותר מתמיד?

מצבר הוא אחד הרכיבים החשובים ברכב שלנו, כאשר המצבר שנבחר ישפיע באופן משמעותי על תפקוד הרכב שלנו. ריבוי המערכות החשמליות הקיימות ברכב תלויים בתפקודו התקין, וכאשר הוא שבק חיים עלינו להחליפו במהירות האפשרית. למעשה, התלות של מערכות חשמל הנמצאות ברכב שלנו תלויים בתפקודו השוטף של הרכב, כאשר תקלה או אי תפקוד שלו גורמים להשבתה מוחלטת של הרכב שלנו. מובן שבמקרה שכזה, אין פתרון אחר מאשר החלפת המצבר, ולכן תוכלו להזמין שירות עד אליכם.

** מצברים במבצע החודש למגוון רכבי NISSAN רק במאור מצברים! **

מצבר ל NISSAN JUKE בקיבולת 60 אמפר מבית Schnapp ב-450 ₪ בלבד במקום 550 ₪

מצברים לניסאן קשקאי 62 אמפר במבצעים מיוחדים!

אז בואו נראה מה עושים במידה והמצבר לא תקין וכיצד ניתן לבדוק שאכן מדובר בתקלה במצבר? 

פעמים רבות אנשים מגלים תקלה במצבר לרכב ומיד פונים לגרר כדי לגרור את הרכב, וממתינים שעות רבות לגרר ולאחר מכן צריכים לאסוף את הרכב מהמוסך, שזהו כאב ראש גדול. ולכן, רגע לפני בחירת מצבר, כדאי להרים את מכסה המנוע ולבדוק את הדברים הבאים:

איך תדעו שיש צורך להחליף מצבר לניסאן מיקרה?

מצבר לניסאן מיקרה

מצבר לניסאן מיקרה

חשוב להבין שישנם מקרים מסוימים שבהם המצבר הוא לא מקור הבעיה, ולכן כדאי לבדוק זאת מראש ולאתר קודם את מקור התקלה. במידה והרכב אינו מניע, בדקו אם הקשתם נכון את הקוד ואם התנעתם כאשר תיבת ההילוכים על הילוך P. מלבד זאת, בדקו שהאזעקה אינה מגבילה וכו'. אם בדקתם את עניין זה, סביר להניח שהרכב אינו מניע בגלל שהמצבר הלך, ועל כן תוכלו להזמין מצבר עד הבית של אחת החברות המוכרות בתחום כמו מצבר שנפ לניסן מיקרה, מצבר של וורטה .

מה האורך החיים הממוצע של מצבר?

אורך החיים של מצבר לניסן מיקרה או מצבר למאזדה 3 נע בין שנתיים לשלוש וחצי שנים, אך ברכבי דיזל המצבר יחזיק בין שנה וחצי לשלוש שנים, מכיוון שההנעה בדיזל דורשת כוח התנעה עוצמתי יותר ביחס לרכב פרטי. בכל מקרה, אם גילו של המצבר מעל שלוש שנים והרכב אינו מניע כלל, רוב הסיכוי שהמצבר ברכב שבק חיים ויש צורך להחליפו בחדש.

אנו במאור מצברים מציעים החלפת מצבר עד הבית עד 30 דקות הגעה, ומחירים אטרקטיביים – מצבר החל מ-449 ₪.

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית ניסאן: