גיליתם שהמצבר לסובארו XV זקוק להחלפה, מה עושים? מתקשרים למאור מצברים ומקבלים שירות איכותי של התקנת מצבר עד הבית תוך 30 דקות!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב סובארו XV:

מצברים של סטארט אפ 60 אמפר החל מ-449 ₪

מצבר 60 אמפר לסובארו XV מבית Schnapp החל מ-480 ₪

מצבר BOSCH (בוש) החל מ- 529 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר לסובארו XV עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לסובארו XV התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לסובארו XV

באילו מקרים יש צורך להחליף מצבר לסובארו xv?

תקלה במצבר לרכב יכול לתפוס אותנו לא מוכנים, דווקא כאשר אנו ממהרים לפגישה חשובה, לאירוע משפחתי או כדי לאסוף את הילד מהגן. סוג של חוק מרפי שכזה, כאילו המצבר ממתין כשאנו נהיה לחוצים, ואז מחליט לשבוק חיים. אם גם אתם זקוקים למצבר לסובארו xv, הגעתם למקום הנכון. מאור מצברים מעניקה שירות לכל לקוח, ומספקת מצברים עד לבית הלקוח או עד לרכב. המומחים של מאור מצברים הם בעל הסמכה ומביאים מצבר המתאים בדיוק לרכב שלכם ומבצעים התקנה מהירה ומקצועית.

מצברים מומלצים ל SUBARU XV

  • מצברים בטכנולוגיית סטארט סטופ (Start&Stop) מתאימים לדגמים משנת 2014 ומעלה בלבד.

כיצד נזהה שהמצבר שובק חיים?

מצבר לסובארו xv

מצבר לסובארו xv

בעיה כזו או אחרת במצבר יכולה לקרות בעיקר למצברים ישנים. כיום אורך החיים של מצבר עומד על בין שנתיים לשלוש וחצי שנים, ולכן אם חלפו שלוש שנים לפחות, קיים סיכוי גבוהה שהמצבר הלך. את התקלה נוכל לזהות בכמה דרכים:

  • מזגן שאינו פועל – כאשר המצבר שובק חיים, הוא עושה זאת בהדרגה, ולכן הסימן הראשון יכול להיות מזגן שלא עובד כמו שצריך ולא מקרר כמעט בכלל. במקרה זה, עליכם לבדוק מערכות חשמל נוספות ברכב, ואם גם הן לא פועלות או פועלות בקושי, הסיכוי הוא גבוה שהמצבר שבק חיים.
  • בעיות בהתנעת הרכב – חלק מתפקידו של המצבר הוא להתניע את הרכב, כלומר לתת פוש של חשמל להתנעתו, ולכן גם הנכם מגלים קושי בהתנעת הרכב, כלומר הרכב אינו מניע מהפעם הראשונה, אלא נדרשים ניסיונות נוספים, או שקיימים רעשים שונים ברכב בעת ההתנעה, יש לטפל מבעוד מועד בעניין, על מנת שלא תתמודדו עם מצב של מצבר גמור לגמרי.

אלה כמובן הסימנים הראשונים, אך חשוב להבין שאת הסימנים יש לזהות ולא לעבור לסדר היום, כיוון שאם לא תזהו את הסימנים ולא תחליפו מצבר, המצבר יגמר דווקא בזמנים הכי לא נוחים. בכל מקרה, תמיד כדאי לבדוק את התוקף של המצבר שלכם. כיום על כל מצבר לרכב קיים תוקף בחלקו העליון של המצבר ובו כתוב את תאריך הייצור שלו. במידה ועברו מעל שלוש שנים, ישנו ביסוס לכך שישנה בעיה במצבר.

** מצברים במבצע החודש למגוון רכבי SUBARU רק במאור מצברים! **

מצבר בקיבולת 50 אמפר לסובארו DL מבית סטארט אפ ב-449 ₪ בלבד במקום 550 ₪

מצברים לסובארו פורסטר 60 אמפר יד שניה החל מ -330 ₪ בדקו איתנו אם יש במלאי!

תקלות נוספות שאינן מראות על בעיית שקשורה למצבר של סובארו xv

חשוב לדעת שקיימות תקלות נוספות שלא בהכרח מצביעות על תקלה במצבר, ולכן יש לבדוק זאת טרם הזמנת מצבר. ראשית, עלינו לבדוק שאכן הקשנו את קוד הרכב נכון, שהתנענו את הרכב כשהוא בהילוך P, שאין בעיה באזעקה של הרכב וכו'. חשוב להבין שפעמים רבות מדובר על בעיה בטעינה של המצבר, ואז יש צורך להחליף אלטרנטור. כמובן שישנן סיבות נוספות כמו רצועה שיצאה מהמקום או בכלל נקרעה, אולי ישנה בעיה באמבולייזר ובעיות נוספות אחרות.

חשוב לציין שקיימים מקרים בהם המצבר שהותקן ברכב מראש לא תאם את הדגם במאת האחוזים. לרכב כזה, יכול להתאים מצבר START STOP (מצבר מתקדם המתאים לטכנולוגיית עצירה-נסיעה מיוחדת), או מצבר 60 אמפר וכדומה, תלוי בשנתון הרכב. הסתכלו בספר הרכב כדי להיות בטוחים.

מחפשים מצבר לרכב סובארו xv הגעתם למקום הנכון! מאור מצברים מציעה שירות ואספקת מצברים לבית הלקוח או עד הרכב. ברשותנו מבחר רב של מצברים לכל סוגי הרכבים, כולל מצברי 60 אמפר ומצברי START STOP של המותגים המובילים בעולם כמו  שנפ או וורטה. אנו במאור מצברים מציעים שירות עד 30 דקות הגעה, ומחירים אטרקטיביים – מצבר לרכב החל מ-449 ₪ ושירות מצבר עד הבית.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סובארו: