הליאנה שלך לא מניעה? אולי חלונות החשמל ברכב הפסיקו לפעול, אל תיכנס לפאניקה! נראה שאתה חייב בסך הכל להחליף מצבר לסוזוקי ליאנה עד הבית אצל מאור מצברים! תוך כחצי שעה יגיע אליך בעל מקצוע ויבצע החלפה, כך שתוכל לשוב במהירות לשגרה!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב סוזוקי ליאנה:

מצבר סטארט אפ 46 אמפר החל מ-449 ₪

מצבר 45 אמפר מבית שנפ מ-450 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לסוזוקי ליאנה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לסוזוקי ליאנה התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לסוזוקי ליאנה

רוכשים מצבר לסוזוקי ליאנה רק אצל מאור מצברים

מצבר הוא אחד מחלקי הרכב שנזכור לנצח, הרי עלינו להחליף אותו בממוצע כל שלוש שנים, ולכן אם הרכב לא מניע, המזגן מתחיל להיחלש או שהמערכות החשמליות ברכב מפסיקות לפעול, זה הזמן להחליף מצבר לסוזוקי ליאנה. על מנת לוודא שאכן המצבר שבק חיים, כדאי לבדוק את תאריך הרכישה שלו המופיע על גבי המצבר, ואם עברו שלוש שנים, סביר להניח שמדובר במצבר ששבק חיים ויש להחליפו.

מצברים מומלצים לסוזוקי ליאנה

סוזוקי ליאנה, רכב משפחתי קלאסי

סוזוקי ליאנה הוא רכב יפני, משפחתי קלאסי, אמין מאוד וכזה שיתאים בקלות למי שמחפש רכב זול יחסית המתאים למשפחה. ליאנה שהושקה לראשונה בשנת 2001 היא אומנם לא מלכת היופי ולא מאובזרת בשלל עיצובים וגימורים מרהיבים כמו שאר היצרניות, אך היא בהחלט עושה את העבודה ושווה את התמורה שלה. אז אם גם אתם מחפשים רכב אמין, משפחתי וטוב, נראה שסוזוקי ליאנה תהיה בחירה מעולה עבורכם.

איזה מצבר מתאים לסוזוקי ליאנה?

סוזוקי ליאנה, כמו מרבית הרכבים המשפחתיים הקלאסיים ודגמי סוזוקי דורשת מצבר סטנדרטי. מצבר מומלץ לסוזוקי ליאנה הוא מצבר בקיבולת 45 אמפר, כאשר העדיפות היא לרכוש מצבר איכותי של מותג מוביל, על מנת ליהנות ממנו למשך שנים רבות. רק נסביר שכיום קיימות יצרניות שונות של מצברים, חלקן איכותיות מאוד וחלקן פחות, ולכן חשוב שלא להתפתות ולרכוש מצבר שאינו איכותי ואינו של מותג מוביל. כדאי לרכוש מצברים של חברות מוכרות כמו שנפ,  סטארט אפ ועוד. להתאמת מצבר לסוזוקי ליאנה ניתן ליצור קשר עם צוות מאור מצברים.

כמה עולה מצבר לסוזוקי ליאנה?

מצברים לסוזוקי ליאנה נקנה לרוב באופן מפתיע, כלומר כאשר אנו יורדים לרכב, מתניעים ואופס… הרכב לא מניע. מנגד, נוכל לזהות את הבעיה מראש, אם נבחין במערכות החשמליות שמתחילות להיחלש, לדוגמה המזגן פחות מקרר את הרכב, חלונות חשמליים עובדים לאט, המערכות המולטימדיה אם הם מראות חולשה או כאשר מופיעה נורית חווי בלוח השעונים, המראה כי המצבר הולך לשבוק חיים. כאמור, מצבר לסוזוקי ליאנה יהיה לרוב מצבר של 45 אמפר וגם מצבר של 46 אמפר, ומחירו יתחיל מ 449 שקלים ומעלה, תלוי כמובן בסוג המצבר והיצרן שתרכשו.

מקבלים מצבר לסוזוקי ליאנה עד הבית עם מאור מצברים

חברה מאור מצברים מציעה שירות ללא תחרות, עם זמני אספקה מהירים של כחצי שעה באזור המרכז! אין ספק ששירות החלפת מצבר עד הבית אצל מאור מצברים הוא השירות הטוב ביותר שנקבל, במיוחד כאשר מדובר על בעל מקצוע המגיע עד אלינו, גם מספק לנו בדיוק את המצבר הדרוש וגם מתקין אותו ברכב. מאור מצברים מחזיקים במלאי באופן שוטף גם מצברים לדגמי סוזוקי ליאנה ישנים יותר מהשנתונים הבאים: 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית סוזוקי: