כל בעל רכב מכיר את התחושה הלא נעימה – הוא נכנס לרכב, מנסה להניע את הרכב  ואופס, הרכב לא מניע. במקרה, זה, רוב הסיכויים שהמצבר שבק חיים, ובמקרה כזה, תמיד תוכלו להתקשר למאור מצברים ולהזמין שירות מצבר עד הבית, בין אם מדובר על מצבר לסיטרואן C1 ובין אם על מצבר אחר. אנו מגיעים תוך חצי שעה ומתקינים מצבר איכותי ברכבכם!

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב סיטרואן C1:

מצברים לסיטרואן C1 מבית START UP החל מ- 449 ₪ 

מצבר שנפ 50 אמפר החל מ- 480 ₪ 

מצבר תוצרת בוש 50 אמפר החל מ- 529 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר לסיטרואן C1 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לסיטרואן C1 שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לסיטרואן C1

 תפקידו של המצבר להעביר חשמל לצורך התנעת הרכב וכאשר המצבר שובק חיים, לא ניתן להתניע את הרכב. מקרה זה יכול לתפוס אותנו בסיטואציות שונות, כמו בסוף יום עבודה, לאחר אירוע משפחתי, בבוקר בדרכנו לעבודה ועוד. אין ספק שמדובר על מקרה לא נעים, ולכן טוב שאפשר להזמין מצבר לסיטרואן C1 עד פתח הבית או עד למקום שבו נמצא הרכב.

מצברים מומלצים לסיטרואן C1

היכן ניתן לרכוש מצבר לסיטרואן C1?

בעידן האינטרנט הכל הרבה יותר פשוט. אם בעבר היה עלינו לגרור את הרכב למוסך או לחשמלאי רכב ולהשאיר את הרכב במוסך, כיום ניתן להזמין מצבר במהירות שיא. חברת מאור מצברים מציעה שירות אספקה והתקנת מצברים עד לפתח הבית. החברה מעניקה את השירות בכל גוש דן ומספקת מגוון סוגי מצברים לכל סוגי הרכבים (כולל מצברים לסיטרואן C1), קטנועים, מצברים למשאיות ואפילו לכלי רכב חשמליים. מובן שניתן גם לפנות לחשמלאי רכב, אך הדבר הרבה יותר מסובך, ולכן אם אפשר להקל עלינו את המצב ולאפשר לנו לחזור לשגרה תוך חצי שעה שעה, למה שלא לנצל את זה.

איך נגלה שמצבר לסיטרואן C1 שבק חיים?

מצבר לסיטרואן c1

מצבר לסיטרואן c1

ישנם כמה סימנים מקדימים המבשרים על היחלשות המצבר ולכן כדאי לשים אליהם לב, פן תתקלו במצבר ששבק חיים באמצע שום מקום. את הסימנים להיחלשות המצבר נוכל לזהות בכמה דרכים: כאשר נורת החיווי בלוח השעונים מהבהבת או נדלקה, אם קיים קושי בהתנעת הרכב או כאשר המזגן פועל בחולשה. אלה המצבים שיש צורך לשים אליהם לב, כיוון שאלה הסימנים לכך שהמצבר בדרך לשבוק חיים. באם לא תחליפו את המצבר, תוכלו להיתקע וחבל. דבר נוסף, דעו כי ממוצע אורך החיים של המצבר הוא כשלוש שנים, ולכן אם הרכב לא מניע, או שקיים קושי בהנעה, בדקו את תאריך היצור של המצבר.

בכל מקרה, מומלץ שלא להזניח את המצב כמו שרבים אוהבים לעשות, כיוון שלהיתקע עם מצבר לרכב ששבק חיים הוא מצב לא נעים. אך אל לכם לדאוג, גם אם נתקעתם עם מצבר גמור, הצוות של מאור מצברים כאן בשבילכם וישמח לספק לכם מצבר לסיטרואן C1 במהירות האפשרית.

כל הסיבות להזמין מצבר ממאור מצברים

  • בדיקה והתקנה בבית הלקוח – מאור מצברים מציעה שירות הגעה לבית הלקוח ובדיקת המצבר הקיים. במידת הצורך נבצע החלפה של המצבר הישן בחדש. את ההחלפה מבצעים אנשי מקצוע מומחים בתחומם בעלי ניסיון רב בתחום.
  • התאמה מלאה – ברשות החברה מגוון רכב של מצברים, כך שאנו נבצע התאמה מלאה של המצבר על פי סוג הרכב שברשותכם ונפח המנוע. לרכב סיטרואן C1 בדרך כלל  יתאים מצבר 50 Ah, כאשר כמובן שהוא צריך להיות מותאם גם מבחינת המידות הטכניות ועוד מאפיינים.
  • מתן אחריות על המצברים – אנו מעניקים אחריות מלאה על המצברים שהותקנו וגם אחריות יצרן של בין שנה לשנתיים (תלוי בסוג המצבר).
  • מצברים של מותגים מובילים – אנו מחזיקים רק מצברים איכותיים של מותגים מוכרים בארץ ובעולם על מנת לספק ללקוחות איכות ללא פשרות. בין היתר תוכלו למצוא אצלנו מצברים של שנפ וורטה, בוש, סטארט אפ ועוד מגוון מותגים אחרים הנחשבים לשם ודבר בעולם.
  • הגעה מהירה – או מתחייבים להגיע בזמנים הקצרים ביותר לכל תקלה, ואף מגיעים במקרי חירום תוך 30 דקות באזור המרכז ומציעים מצברים במגוון מבצעים החל מ-449 ₪.

התקשרו אלינו לפרטים נוספים אודות שירות מצבר 50 אמפר עד הבית!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סיטרואן: