נתקעת עם מצבר מרוקן של המונדאו? הכל בסדר… המומחים של מאור מצברים מספקים מצבר לפורד מונדאו עד הבית, כך שאין כל צורך להיכנס ללחץ. נותר לך לחייג למומחים, לקבל ייעוץ לגבי הדגם ואיש שירות אצלך תוך כחצי שעה בלבד עם מצבר חדש!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב פורד מונדאו:

מצבר 66 אמפר מבית שנפ מ-600 ₪

שירות החלפת מצברים לפורד מונדאו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לפורד מונדאו התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לפורד מונדאו

אצל מאור מצברים מצבר לפורד מונדאו מגיע עד אליך

כן, כולם מכירים את המצב המביש שבו הרכב לא מניע. ולא, בכלל לא מדובר על הקלדת קוד שגוי או תיבת הילוכים שנמצאת על פארקינג, אלא על מצבר שהחליט לשבוק חיים. כן חברים, את המצבר צריך להחליף בכל שלוש שנים בממוצע, ולכן אם פג התוקף של המצבר, סביר להניח שתאלצו לרכוש חדש. אצל מאור מצברים אתם בכלל לא צריכים להמתין, כי תקבלו שירות מהיר של החלפת מצבר לפורד מונדאו, בכל מקום שאתם נמצאים, וכל זה 24/7!

מצברים מומלצים לפורד מונדאו – Ford Mondeo

פורד מונדאו – רכב מנהלים יוקרתי עם אמירה ייחודית

פורד מונדאו נחשב לרכב מנהלים יוקרתי, כזה שכל מנהל חייב לעצמו, כדי לנהוג בסטייל מפגישה לפגישה. הרכב מרווח מאוד, עם ביצועים מעולים על הכביש ודגם שהולך ומשתפר עם השנים. פורד מודנאו שווק לראשונה בשנת 2002 כרכב מנהלים יוקרתי, אך ניתן לומר שהדור החדש שלה איכותי בדיוק כמו הדור הישן, ואף קצת יותר. השדרוג שעבר הדגם בשנת 2008 בולט מאוד, והיא הפכה למכונית מעוצבת יותר, יוקרתית יותר ועם אבזור מרהיב. נפח המנוע של פורד מונדאו החדשה הוא 2.3 ליטר, וזאת ביחס לדגמים הישנים יותר של 2.0 ליטר. ניתן למצוא אותה עם 4 דלתות או 5 דלתות ומנוע בנזין טורבו. אין ספק שהדגם יתאים למי שמחפש רכב מנהלים יוקרתי, מרווח, עם אבזור יוקרתי וביצועים מעולים.

איזה מצבר מתאים לפורד מונדאו?

מצבר מומלץ לפורד מונדאו הוא מצבר של 66 אמפר, המתאים לנפח המנוע של המונדאו שנע כאמור בין 2.3 ליטר ל 2.0 ליטר. חשוב להבין שמלבד התאמת האמפר לסוג הרכב, חשוב מאוד גם לבצע התאמת מצבר לפורד מונדאו מבחינת מותג היצרן. בחרו במצבר שיהיה איכותי של חברה מקצועית ומוכרת כגון מצבר שנפ,  בוש ועוד, כך תוכלו ליהנות ממצבר איכותי וכמובן גם מאחריות שהיא מאוד חשובה למצבר שלכם. חשוב להבין שמצבר של מותג מוביל מזכה אתכם באחריות מטעם היצרן הרשמי לשנה ואפילו לשנתיים, כך תוכל ולהיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

כמה עולה מצבר לפורד מונדאו?

אצלנו במאור מצברים מחיר מצבר לפורד מונדאו מתחיל ב 600 ש"ח ומשתנה על פי סוג המצבר ומותג המצבר. ככל שנפח המנוע יהיו גדול יותר, כך באופן טבעי מחיר המצבר יעלה, מכיוון שעליו לספק כוח חשמלי עוצמתי יותר למערכות החשמליות של הרכב. בכל אופן, טרם הרכישה כדאי לבדוק כמה דברים: את המותג של המצבר, האם המחיר כולל גם את התקנת המצבר, האם השירות כולל הגעה עד הבית והאם בעל מקצוע מוסמך מתקין לכם את המצבר ברכב. אצלנו תמצאו מצברים המתאימים לשנתונים נפוצים של פורד מונדאו כגון: 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015

קונים מצבר לפורד מונדאו רק אצל מאור מצברים

זקוקים למצבר? אל תתפשרו על פחות! אצל מאור מצברים תקבלו שירות החלפת מצבר לפורד מונדאו עד הבית, על ידי אנשי מקצוע מוסמכים ואמינים הזמינים לתת שירות מיידי 24/7 והגעה מהירה תוך חצי שעה!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית פורד