זקוקים למצבר שיגיע עד אליכם? לחברת מאור מצברים מגוון מצברים לרכב פיאט דוקטו, כולל שירות מצבר עד הבית, הכולל הגעה של עד 30 דקות בחלק מאזורי השירות, מצברים במחיר הוגן וצוות מקצועי שיתקין ויבדוק את תקינות המצבר ברכב. הזמינו עוד היום מצבר לפיאט דוקטו עד הבית!

מחיר מיוחד עבור מצבר לרכב פיאט דוקטו:

מצבר סטארט אפ החל מ – 670 ₪

מצברים לפיאט דוקטו מבית שנפ מ – 780 ₪

מצברי וורטה החל מ – 980 ₪

שירות החלפת מצבר לפיאט דוקטו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לפיאט דוקטו התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לפיאט דוקטו

סימנים מקדימים לכך שהמצבר עומד להתקלקל

לפני רכישת מצבר חדש, צריך בכל זאת להיות בטוחים שהמצבר הישן הלך לגמרי. אז הסימנים המצביעים על כך הם:

תקופה ארוכה בה מערכת החשמל מקרטעת ברכב – זה אומר מבחינת האורות, המחוונים, מהירות ההתנעה ואף מערכת המולטימדיה.

מצבר שעבר את שנתו השלישית – מצברים רגילים לא מחזיקים בד"כ יותר מ-4 שנים. אם המצבר שלכם בדיוק עבר את שנתו השלישית ואף יותר מכך, ייתכן מאוד שעבר זמנו כמו שאומרים, והגיע הזמן להחליפו.

מצבר שעבר הרבה תיקונים – כמו בחלקים אחרים ברכב, גם בכל הנוגע למצבר, ככל עוד שהוא עובר תיקונים רבים ותכופים יותר, כך גם אחזקתו הופכת לפחות יעילה.

בכל המקרים הללו, מומלץ לבחון את האפשרות לרכוש מצבר חדש, בייחוד כאשר כיום זה כל כך קל עם שירות מצבר לפיאט דוקטו עד הבית.

מצברים מומלצים לפיאט דוקטו (Fiat Ducato)

מדוע מצברים מתקלקלים לפני הזמן?

קיימות מספר סיבות היכולות לגרום למצבר מסוים להתקלקל לפני שנתו השלישית או הרביעית לכן חשוב להכיר אותן על מנת שתוכלו לשמור טוב יותר על המצבר הבא שלכם. אז, הסיבה הראשונה היא פשוט בליה הנוגעת לתנאי הנסיעה. ככל שהרכב נמצא יותר שעות על הכביש, כך ייתכן שהמצבר יתבלה מהר יותר עקב תנאי סביבה או עומס. כמו כן, קיימת משמעות גם למזג האוויר או האקלים וזוהי הסיבה אגב, שמומלץ לרכוש מצברים בישראל המותאמים למזג האוויר ולא רק מצבר המתאים טכנית לדגם שלכם. סיבה נוספת היא אי התאמה של המצבר לרכב. לעיתים אנשים מתבלבלים וכאשר הם אינם מבינים בכך כראוי, הם עלולים להתקין ברכבם מצבר שאולי מתאים לדגם הרכב שלהם משנתון מסוים, אבל לא מתאים לשנתון הנוכחי. העניין הזה יוצר עומס על המצבר או על הרכב ויכול לגרור בעיות שונות. הסיבה האחרונה היא חוסר טיפול ראוי למצבר, שכן קיימים מצברים הזקוקים לבדיקה וטיפול / תיקון כל כמה חודשים.

לאחר הבנת הצורך במצבר לפיאט דוקטו, מה עושים?

מצבר לפיאט דוקטו

מצבר לפיאט דוקטו

היות ומצברים לרכבים הם ממש לא תחום פשוט שאפשר לזלזל בו, חשוב לרכוש מצבר מחברה מקצועית בלבד ואמינה. מצבר שיוצר על ידי חברה אמינה כמו שנפ, ורטה ועוד, הוא בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להישמר ולעבוד כראוי ברכבכם. בנוסף, מצברים שכאלה מגיעים בדרך כלל עם אחריות יצרן ארוכה יחסית, לפי בחירתכם.

לאחר שביצעתם את בדיקות הרקע, חשוב לפנות לחברה משווקת אמינה שתוכל להציע לכם מצברים איכותיים שיתאימו לרכבכם, כדי שאתם תוכלו לבחור מתוך ההיצע. מצבר לפיאט דוקטו הוא בד"כ מצבר 100AH, כלומר הקיבולת שלו ל-20 שעות עבודה היא 100 אמפר (זכרו לבדוק את שאר נתוני המצבר, לצד נתוני הקיבולת).

חייגו למאור מצברים וקבלו הצעת מחיר מצוינת!

חברת מאור מצברים חרטה על דגלה להעניק שירות זמין, איכותי, מקצועי ומהיר בתחום המצברים. יש לנו מגוון רחב של מצברים להציע לכם, כולל מצברים מכל הסוגים, ולכל סוגי הרכבים. בנוסף, שירות מצבר לרכב פיאט דוקטו שלנו יאפשר לכם לקבל את המצבר בזמן שיא, בנוסף להתקנה ברכב.

לפרטים נוספים ולבירור מחירים, לרכישת מצברים זולים וקבלת הצעת מחיר למצבר לפיאט דוקטו צרו איתנו קשר

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית פיאט: