המצבר הוא הכרחי להנעת הרכב וכשהוא מתקלקל נמצאים בבעיה רצינית. בדיוק למקרים כאלו הקמנו את השירות המהיר והישיר שלנו ללקוחותינו – ומספקים מצבר חדש במהירות הבזק, וכל זאת במחירים שווים לכל כיס.

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב קיה קרניבל:

מצברי BOSCH לקיה קרניבל החל מ-850 ₪

מצבר 95 אמפר לקיה קרניבל מבית שנפ מ-770 ₪

שירות החלפת מצבר לקיה קרניבל עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לקיה קרניבל התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לקיה קרניבל

מצבר לקיה קרניבל – מה עושים כשיש צורך בהחלפה?

אין ספק שהדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה לכם זה שהמצבר בקיה קרניבל שלכם יתקלקל. זה בדרך כלל קורה ביום בהיר אחד, באופן הכי לא צפוי ובזמן הכי לא מתאים. כשהמצבר הולך, אין אפשרות להתניע את הרכב כלל ויש צורך להחליף את המצבר באופן מיידי. מכיוון שאנחנו יודעים כמה זה מתסכל, ושהצורך בפתרון ישיר ומהיר הוא הכרחי – הקמנו את השירות שלנו במאור מצברים בהתאם לצרכים של הלקוחות שלנו. איך זה עובד? פשוט מאוד! אתם מתקשרים אלינו למאור מצברים ואנחנו מגיעים אליכם עד הבית תוך 30 דקות עם מצבר חדש לקיה קרניבל. בנוסף, אנחנו מחליפים את המצבר התקול ומתקינים את המצבר החדש, ומוודאים שהכול עובד כמו שצריך, כדי שאתם תוכלו להמשיך את סדר היום שלכם כמתוכנן וללא עיכובים נוספים.

מצברים מומלצים לקיה קרניבל (Kia Carnival)

איך ניתן לשמור על המצבר בצורה הטובה ביותר?

גם לאחר החלפת המצבר הישן במצבר החדש, יש לשמור על המצבר על מנת שהוא יחזיק מעמד לאורך זמן רב. אורך החיים של מצבר נע בדרך כלל בין שלוש לארבע שנים, אך יכול להתקצר באופן משמעותי עקב נזילות, מזג אוויר קיצוני כמו חום או קור, קורוזיה, רעידות חזקות ותאונות. לכן יש לשמור עליו ולזהות את הסימנים מקדימים שיכולים לתת אינדיקציה שהוא עומד לשבוק חיים. מי שרוצה ללכת על בטוח ולא למצוא את עצמו יום אחד עם מצבר תקול, יכול לעשות בדיקה קבועה של המצבר אחת לכמה חודשים אצל טכנאי מקצועי שיכול לתת אינדיקציה על מצב המצבר שלכם ולתת לכם המלצה מתי כדאי להחליפו.

איזה מצבר מתאים לקיה קרניבל?

מצבר לקיה קרניבל

מצבר לקיה קרניבל

רכב מסוג קיה קרניבל הוא רכב גדול, המשמש כמיני-ואן. לכן צריכת המצבר שלו היא גדולה בהתאם. ברכבים אלו ניתן להשתמש בשני סוגי מצברים עם כוחות אמפר שונים – לפי הדגם, ולפי מה שהוגדר על ידי היצרן של הרכב. בדגמים הישנים יותר של קיה קרניבל, אלה שיוצרו לפני שנת 2016, ניתן לרכוש מצבר של 95 אמפר. לדגמים החדשים יותר, שיצאו לאחר 2016 ניתן לרכוש מצבר של 100 אמפר מסוג AGM – אלה מצברים עם אמפר גבוה מאוד לעומת מכוניות אחרות. אנחנו במאור מצברים ממליצים לקהל לקוחותינו לרכוש מצבר לקיה קרניבל אך ורק מהיצרניות המורשות והמוכרות בשוק, אותם ניתן לרכוש ישירות מאיתנו או לאסוף בסניף שלנו בתל אביב. מדובר על מצברים של: וורטה, שנפ מצברים ,בוש. מצברים אלו מוכיחים את עצמם כל פעם מחדש, הם אמינים ומבטיחים עמידות לאורך זמן עם מינימום תקלות. רוצים לשמוע מידע נוסף? זקוקים למצבר לקיה קרניבל? אנו מזמינים אתכם להתקשר אלינו בכל עת ובכל שאלה, ונשמח לייעץ לכם בנוגע למצבר המתאים ביותר לקיה קרניבל.

עולם ומלואו של מצברים – רק במאור מצברים

מעל ל-15 שנות ניסיון בעולם המצברים הפכו אותנו למומחים בתחום, ואנחנו מספקים לקהל לקוחותינו במרכז הארץ לא רק מצברים למכוניות. אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של מצברים חדשים או משומשים לאופנועים, משאיות, קטנועים ומצברים לקולנועיות, וכל זאת במחירים זולים ומשתלמים לכל כיס. (אצלנו תוכלו למצוא מצברים לקיה קרניבל החל מ-770 בלבד וליהנות ממגוון מבצעים רחב בכל זמן). בעזרת המחירון המעודכן שלנו באתר תוכלו להשוות מחירים בקלי קלות, ולראות איזה מצבר מתאים לתקציב שלכם. אנו מספקים מצברים של שנפ של 66 אמפר, מצברים של וורטה עם 45 אמפר, מצבר לקטנוע 50 סמ״ק, או מצברים של בוש – אצלנו תמצאו את מבוקשכם בקלות. בנוסף, תוכלו ליהנות מאחריות מלאה על המצבר הנעה בין 12 ל-24 חודשים.

שירות אדיב ומהיר לקהל לקוחותינו

לנו במאור מצבים חשוב מאוד שתהיו מרוצים מהשירות שלנו ומהמצברים שאנו מספקים לכם, ואנחנו יודעים שאתם זקוקים לצוות מקצועי שייתן לכם מענה מהיר. אנו נספק לכם מידע נוסף בכל שאלה על המצבר המתאים לרכב שלכם. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר טלפוני  ונשמח לספק לכם תשובות לכל השאלות.

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים ומקבלים מצבר לקיה קרניבל עד הבית! 

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית קיה: