מה עושים כשהמצבר לרנו פלואנס שבק לפתע חיים והרכב לא מניע יותר? פשוט מחליפים אותו במצבר חדש! אנחנו במאור מצברים מספקים לכם מצבר חדש לרכב שלכם עד הבית, במהירות הבזק וכל זאת מחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס.

מצבר לרנו פלואנס במחיר מיוחד:

מצברים של שנפ 72 אמפר החל מ- 600 ₪ 

שירות החלפת מצבר לרנו פלואנס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לרנו פלואנס עד הבית חייגו אלינו 24/7 – 072-3341-453

החלפת מצבר לרנו פלואנס

מצברים לרנו פלואנס – מה צריך לדעת?

אנחנו נוטים לחשוב על הרכב שלנו ועל הנסיעה בו כדבר מובן מאליו. אנחנו מתניעים את הרכב, לוחצים על הגז ונוסעים. אך לפעמים קורה מצב בו הרכב פשוט לא מתניע, דבר שקורה בדרך כלל באופן פתאומי ולא צפוי – וכמובן בזמן הכי לא מתאים שיכול להיות, בדיוק כשממהרים לעבודה לפגישה חשובה עם לקוח חשוב, לתור לרופא או לאסוף את הילדים מהחוג. במקרים כאלה האשם המיידי הוא המצבר התקול, שלא עובד יותר ויש להחליפו באופן מיידי כדי להמשיך בשגרת היום ולהספיק את כל המשימות. יש לדעת כי מצברים מחזיקים מעמד בין שלוש לארבע שנים בממוצע, כך שיש לשים לב מהו תאריך הייצור שלו, אינדיקציה חשובה כדי לבדוק אם הגיע הזמן להחליף מצבר – מה שיכול לחסוך עוגמת נפש וכאב ראש מיותר.

מצברים מומלצים לרנו פלואנס (Reno Fluence)

נתקעתם בלי מצבר לרנו פלואנס? יש לנו פתרון!

אנחנו במאור מצברים יודעים שמצבר תקול זו בעיה רצינית, לה השפעות רבות על סדר היום. לכן החלטנו להתאים את השירות שלנו לצרכים המדויקים של הלקוחות שלנו, ולספק שירות החלפת מצבר לרנו פלואנס עד הבית. אז מה השירות שלנו כולל? מהרגע שאתם מתקשרים אלינו, אנחנו מגיעים אליכם תוך 30 דקות עד הבית עם מצבר חדש לרנו פלואנס שלכם. מעבר לכך, אנחנו מחליפים את המצבר הישן והתקול במצבר החדש, בודקים את התקינות שלו ומוודאים שהכול עובד כשורה, ושכל מה שנשאר לכם לעשות הוא להתחיל בנסיעה בטוחה לעבר היעד שלכם. כך אם נהנים משירות מהיר ויעיל, ללא זמני המתנה ארוכים וללא כאבי ראש מיותרים. יש לדעת כי מומלץ לא להחליף מצבר לבד, אלא להזמין איש מקצוע בלבד, וזאת כדי להימנע מתקלות לא צפויות במהלך ההתקנה.

מהן העלויות של מצבר חדש לרנו פלואנס?

מצבר לרנו פלואנס

מצבר לרנו פלואנס

מחיר מצבר לרנו פלואנס תלוי בהרבה גורמים, ביניהם: סוג המצבר, כוח האמפר שלו, ובחברה המייצרת אותו. אנחנו במאור מצברים מספקים לקהל לקוחותינו מבחר גדול של מצברים לרכבים, אופנועים, קטנועים, משאיות וקולנועיות מהיצרניות המובילות בלבד: שנפ, ורטה. מצברים אלו הם איכותיים, אמינים, ועמידים ביותר נגד נזקים שונים אשר יכולים לגרום לקיצור זמן חיי המצבר באופן משמעותי כמו השפעות של מזג אוויר (חום או קור קיצוניים), קורוזיה, חוסר במים מזוקקים ועוד. כל המצברים שאנו מספקים מגיעים עם אחריות מלאה של בין 12 ל-24 חודשים, לפי העדפת הלקוח. רוצים עוד פרטים לגבי המחירים? אנחנו מזמינים אתכם להציץ במחיר המחירון המעודכן שלנו באתר האינטרנט, כך תוכלו להשוות מחירים בקלות ומהירות.

המצבר המתאים לרנו פלואנס – איזה כוח אמפר צריך?

כוח האמפר המתאים לרנו פלואנס משתנה לפי דגם המכונית. ניתן לרכוש מצברים עם 55 אמפר או 72 אמפר, תלוי בסוג המכונית שלכם. בכל מקרה יש להשתמש אך ורק בכוח האמפר שהוגדר על פי היצרן ובשום פנים ואופן לא להתקין מצבר שאינו מתאים לרכב שלכם באופן ספציפי – דבר זה עלול לגרום לנזק משמעותי לרכב, וטומן בחובו עלויות תיקון גבוהות. לכן ההתקנה צריכה להיעשות על ידי אנשי מקצוע בלבד. יש לכם שאלות לגבי סוגי המצברים המתאימים לרכב שלכם או האם אתם זקוקים לשירות? התקשרו אלינו בכל עת לייעוץ ונשמח לעזור לכם.

למה לבחור בשירות של מאור מצברים עד הבית?

כשמדובר במצברים – לא לוקחים סיכונים מיותרים וגם לא מתפשרים. לנו במאור מצברים יש מוניטין גבוה וניסיון רב של למעלה מ- 15 שנה בתחום אספקת מצברים והתקנתם למגוון רחב של מכוניות. אנו מספקים שירות מהיר ומקצועי באזור תל אביב (בה נמצא הסניף הראשי שלנו) ובערים הסמוכות לה: החלפת מצבר לרכב בכפר סבא, ברעננה, בבת ים, בנתניה ועוד. אנחנו מתחייבים לא רק לשירות מעולה ואדיב, אלא גם למחירים אטרקטיביים ביותר המתאימים לכל כיס. אצלנו תוכלו למצוא מצברים לרנו פלואנס החל מ-600 ש״ח בלבד, וזאת מבלי להתפשר על איכות המצברים.

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית רנו: