גם אם הלך לכם המצבר לרנו קנגו באופן פתאומי, אין לכם מה לדאוג. עם מאור מצברים אתם נמצאים בידיים טובות ותוכלו להמשיך במהרה בשגרת החיים שלכם! איתנו אתם נהנים ממחירים אטרקטיביים ומשירות מעל ומעבר למצופה!

מחיר משתלם על מצבר לרכב רנו קנגו:

מצברים של חברת Schnapp החל מ- 600 ₪ 

מצבר תוצרת בוש 72 אמפר החל מ- 639 ₪ (עם שנתיים אחריות)

מצברים לרנו קנגו של VARTA בקיבולת 72 אמפר החל מ- 639 ₪ 

שירות החלפת מצבר לרנו קנגו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לרנו קנגו שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לרנו קנגו

מצבר לרנו קנגו – מה עושים כשהמצבר חודל לפעול?

כל מי שבקיא בעולם הרכבים, יודע שרנו קנגו הוא רכב לאנשים עובדים. הוא יכול לאחסן בתא המטען כלי עבודה ואביזרים רבים, והוא יכול לשמש גם את המשפחה לאחסון ציוד במהלך חופשה בארץ. לכן במיוחד לבעלי עסקים הממהרים לעבודה, מצבר תקול ברנו קנגו יכול לגרום לבעיה אמיתית כשהרכב פשוט לא מניע יותר, מה שעלול לקרות באמצע יום עבודה עמוס עם הרבה פגישות שתוכננו מראש, ולגרום לבעל העסק ללחץ אטומי בעבודה וללא מעט עצבים מיותרים. המצברים המתאימים לרנו קנגו הם בעלי 72 אמפר, מה שנחשב לאמפר יחסית גבוה לקטגוריה זו של רכבים. כשהמצבר שובק חיים לגמרי או מתחיל לעשות בעיות, לדוגמה, אם אתם חווים קשיים בהתנעת הרכב באופן חוזר ונשנה, זה הזמן להתקשר למאור מצברים ולהזמין במהרה מצבר חדש!

מצברים מומלצים לרנו קנגו (Renault Kangoo)

מהן הסיבות לכך שהמצבר ברנו קנגו שובק חיים?

יש הרבה סיבות וגורמים בגללם המצבר יכול לשבוק חיים – ויש לדעת כי מצבר חדש יחזיק בין שלוש לארבע שנים במידה והוא איכותי. לכן יש להקפיד לבדוק מהו התאריך המופיע על גבי המצבר, כדי לדעת להעריך טוב יותר מתי הגיע הזמן להחליפו. יש לשים לב במיוחד לסימנים המקדימים שמופיעים לפני שהמצבר קורס סופית. לדוגמה:

  • כשהמזגן לא מקרר כמו שצריך
  • בעיות חוזרות ונשנות בהתנעת הרכב, מזג אוויר קיצוני של חום או קור
  • חוסר במים מזוקקים
  • תאונות ברכב יכולות גם הן להשפיע על תפקודו לאורך זמן
  • קורוזיה

אנו ממליצים לכל בעל רכב ללכת פעם בחצי שנה לאיש מקצוע שיבדוק את המצבר וייתן אינדיקציה מדויקת למצבו. כך ניתן להימנע מראש ממצבים לא נעימים בהם הוא חודל לפעול באופן פתאומי.

למה מומלץ לקנות מצבר חדש ממאור מצברים?

מצבר לרנו קנגו

מצבר לרנו קנגו

עם ניסיון של למעלה מ- 15 שנה בשוק המצברים, אנחנו יודעים מראש איזה מצברים יעשו את העבודה ואילו חברות הן האמינות והטובות ביותר בשוק, שיחזיקו מעמד שנים בלי לאכזב. יש הרבה חברות שונות המייצרות מצברים, אך לצערנו לא כולם אמינים או עשויים מהחומרים הטובים והעמידים ביותר, מה שמשפיע על הביצועים שלהם באופן משמעותי! אנו מספקים לקהל לקוחותינו אך ורק מצברים מבין החברות המורשות והטובות ביותר בתחומן, כגון: שנפ, וורטה או מצברים של חברת בוש. אבל אין ממה לחשוש. מצבר איכותי לא חייב להיות יקר. במאור מצברים תוכלו למצוא מצברים במחיר החל מ-449 ש״ח בלבד! חשוב לציין שכל המצברים שלנו מגיעים עם אחריות של בין 12 ל-24 חודשים.

מאור מצברים – אתם נמצאים בידיים טובות!

כשמדובר על רכישת מצבר לרנו קנגו אנחנו מתארים לעצמנו שאתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים, אלא לעבוד עם אנשי מקצוע שיודעים מה הם עושים. עם למעלה מ-15 שנה ניסיון בעולם המצברים, אתם יכולים להיות בטוחים שאתנו אתם נמצאים בידיים טובות! בסניף התל אביבי שלנו מחכה לכם מגוון בלתי נדלה של מצברים לכלי רכב מכל הסוגים. בנוסף למצברים לרכבים, אנו מספקים גם מצברים לאופנועים, קטנועים, קולנועיות, משאיות ועוד. אם נתקעתם ללא מצבר, אנו מספקים לכם שירות התקנה של מצבר חדש לרנו קנגו תוך 30 דקות בלבד עד הבית! השירות כולל החלפת המצבר הישן ובדיקה יסודית שהמצבר החדש עובד כראוי לאחר ההתקנה כדי שתוכלו לחזור לעבודה במהרה.

מחירים אטרקטיביים בכל אזור המרכז

אנחנו מתחייבים לספק לקהל לקוחותינו בתל אביב ובכל אזור המרכז שירות מעולה, מהיר ומקצועי, ומעבר לכך גם למחירים אטרקטיביים על כל סוגי המצברים השונים. אנו ממליצים לכם לעיין במחירון המבצעים המעודכן הנמצא אצלנו באתר, על מנת להשוות בין המחירים של החברות השונות, ולראות מה אתם מעדיפים לרכוש ומה משתלם לכם ביותר. יש לכם שאלות? אתם מוזמנים להתייעץ איתנו בכל בעיה. הצוות המקצועי שלנו ישמח לשרת אתכם ולספק לכם מידע מקיף על המצברים השונים שאנו מספקים לקהל לקוחותינו.

אז למה אתם מחכים? להזמנת מצבר לרנו קנגו מתקשרים למאור מצברים!  

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית רנו: