קטנוע התקוע ללא מצבר זה מטרד מיותר, ולכן צריך ברשימת אנשי הקשר בטלפון ספק אמין שיגיע מיד לסייע לכם גם בבית וגם בשטח! אצלנו במאור מצברים תוכלו להזמין בקלות מצבר שנפ לקטנוע. ברשותנו מצברים לקטנועים בגדלים שונים.

מבצע מיוחד עבור מצברי שנפ לקטנוע:

מצבר שנפ 9 אמפר ב- 440 ₪ בלבד

מצבר 12 אמפר מבית שנפ ב- 490 ₪

שירות החלפת מצבר שנפ לקטנוע עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר שנפ לקטנוע שלך בשירות מצבר עד הבית התקשרו: 072-3341-453

מצבר שנפ לקטנוע

מצבר שנפ לקטנוע – מצברים באחריות יצרן

אם הקטנוע תקוע ולא ניתן להתניע אותו, כנראה שהמצבר נגמר ואנחנו במאור מצברים נבצע בדיקה במטרה לברר מה מקור התקלה. הבדיקה כוללת מדידה של מתח המאמץ והיא בודקת האם למצבר יש עדיין מתח וכמה קיבולת יש למצבר. אם המצבר "גמור" נבחר עבורכם מצבר התואם את מפרט הקטנוע וגודל המצבר. התקנת מצבר שנפ לקטנוע בצורה איכותית ולפי הוראות יצרן יבטיחו מצבר בעל אורך חיים מיטבי.

איזה מצבר שנפ מתאים לקטנוע?

מצבר שנפ לקטנוע – מוצר ישראלי באיכות מעולה

איזה מצבר מתאים לקטנועים? במאור מצברים אנחנו ממליצים ללקוחות על מצבר שנפ לקטנוע 12 אמפר או של 9 אמפר, בהתאם לגודל המנוע ודרישותיו. בשנים האחרונות התפתח שוק הקטנועים ולכל דגם חדש יש להתאים מצבר משלו שיהלום את דרישות המנוע והסטרטר.
בעת התקנת מצבר לקטנוע יש להקפיד במיוחד על ניקוי המגעים בין הבטרייה למחברי הסוללה ויש לנקות לכלוך שומני וקורוזיה כדי להבטיח מעבר זרם רציף וללא תקלות. חיבור מצבר רשלני יוביל לקיצור חיי הסוללה בצורה משמעותית.

למה לבחור מצבר שנפ לקטנוע?

  • עמידות לאורך זמן: לא נעים לקום בבוקר ולראות שהקטנוע לא מתניע ונגמר המצבר, כמה חודשים לאחר שקניתם אותו. מצברי שנפ הטובים ביותר בארץ מחויבים לאורך חיי המצבר בין שנה וחצי לשנתיים ועם טיפול נכון לקטנוע אפילו עד שנתיים וחצי עמידות.
  • ניסיון ומוניטין: חברת שנפ אשר הוקמה בישראל היא החברה המובילה בתחום המצברים כיום וזאת בזכות הידע הרב והרצון להשתפר וכן בזכות היכולת להתאים את המצברים לאקלים הישראלי ולדרישת הלקוחות.
  • שירות ואחריות: רוב המשווקים של מצברי שנפ יתנו לכם שנה אחריות על המצבר ויתנו לכם תשובות מקצועיות על כל שאלה ובעיה שתהיה לכם.

מצבר שנפ לקטנוע שליחים

אופנוע שליחויות מותנע ומכובה עשרות פעמים ביום, כל התנעה של הקטנוע עושה שימוש בחשמל המגיע מהמצבר וגורמת לעומס על הסוללה. רק מצבר איכותי יכול לעמוד במשימה הזו מבלי להיגמר לאחר כמה חודשים ולגרום לשליח ליום עבודה מבוזבז. זאת הסיבה ששליחים מתעקשים לרכוש מצבר שנפ לקטנוע שהוא איכותי ונועד לעמוד בעומס.

כמה עולה מצבר שנפ לקטנוע?

כבר הרבה זמן ידוע שחברת שנפ היא החברה הטובה בארץ למצברים. לשנפ יש מגוון סוגי מצברים לרכב או לקטנוע וכולם באחריות ועמידים לאורך זמן. מחיר מצבר שנפ לקטנוע אצלנו מתחיל ב 440 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודל המצבר הדרוש.

מצבר שנפ לקטנוע עד הבית עם מאור מצברים

גם לקטנוע שלך מגיע שירות כמו לרכבים הגדולים! מאור מצברים מגיעים עד אליך בשירות החלפת מצבר שנפ לקטנוע עד הבית. הטכנאי שלנו יגיע לקטנוע שלך ויבצע החלפת מצבר מקצועית הכוללת בדיקות מערכות החשמל בקטנוע וחיבור מצבר תואם הכולל אחריות מקורית של חברת שנפ. את האחריות אפשר לממש בכל אחת מ 2500 נקודות המכירה של המצבר בארץ.

לסיכום: לקנות מצבר שנפ לקטנוע זאת הבחירה הנכונה ביותר שתעשו, גם תהיו שקטים למשך תקופה ארוכה וגם תרמתם לתעשייה ישראלית.

התקשרו אלינו בכל עת כדי להתייעץ על המצבר המתאים לקטנוע שלכם ונשמח לספק לכם מידע ושירות מעולים בבית ובשטח.

לקוחות שלנו מספרים