דווקא בקיץ אנחנו זקוקים לרכב שלנו יותר מתמיד. אם נתקעתם עם מצבר להונדה ג'אז שלא עובד, במאור מצברים יש לנו פתרון מהיר ויעיל עבורכם: שירות מצבר להונדה ג'אז עד הבית. אנחנו מגיעים אליכם במהירות, תוך חצי שעה, ודואגים לכם למצבר חדש על פי הבחירה שלכם. התקשרו והזמינו מצבר לרכב עם אחריות יצרן עוד היום.

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב הונדה ג'אז:

מצבר סטארט אפ החל מ- 449 ₪

מצבר 40 אמפר מבית שנפ החל מ- 480 ₪

מצברי BOSCH החל מ- 529 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר להונדה ג'אז עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר ל Honda Jazz התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר להונדה ג'אז

מצבר להונדה ג'אז: איזה מתאים?

המצבר אשר יתאים ספציפית לרכב שלכם, הינו בד"כ מצבר 40 אמפר. מצבר 40 אמפר הינו מצבר בעל קיבולת נמוכה יחסית, אשר מתאים לרכבים משפחתיים קטנים, או על כל פנים, לכאלה אשר אינם זקוקים לאנרגיה רבה. קיימים בשוק מצברי 40 אמפר רבים, ולכן חשוב שתדעו איזה מצברים להונדה ג'אז הינם מומלצים יותר ואילו פחות.

מצברים מומלצים להונדה ג'אז (Honda Jazz)

כיצד ניתן לבחור מצבר הנכון לדגם?

מצברים, בייחוד בימינו, הם עולם ומלואו, למרות שמדובר לכאורה בחלקים פשוטים יחסית ברכב. המצבר כשלעצמו, הוא בעל יכולת פעולה פשוטה יחסית, שכן הוא סוללה אשר מפיקה חשמל בסיוע החומרים הנמצאים בתוכו, אולם חשיבותו לרכב היא רבה מאוד ובלעדיו, לא נוכל להניע את הרכב וודאי שלא נוכל להפעיל חלקים שונים של מערכת החשמל, לרבות נורות או אפילו את מערכת השמע.

מצבר לרכב הונדה ג'אז, כמו שאר המצברים, צריך להיבחר על ידי כמה מאפייני חשובים, כמו: הדגם כאמור, שנתון הרכב ובפרט – דרישות הרכב, המקום הפיזי שיש למצבר ברכב ועוד. שנתון הרכב או הדגם, הינו משמעותי ביותר וחייב להילקח בחשבון כאשר בוחרים מצבר חדש. לעיתים, אותם הדגמים דורשים מצברים בקיבולת או מסוג שונה, פשוט מכיוון שהם מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת יותר, או שנערכו שינויים שונים במערכת החשמל ספציפית. באשר למקום הפיזי ברכב, כאן יש להבין: המקום הפיזי ברכב הוא זה שיקבע האם המצבר יוכל להיכנס למקומו או לא. בשונה מבעבר, למרות שבגדול עדיין קיימות מידות סטנדרטיות למצברים, עדיין עקב המבחר הרחב, יש לבחון את מידות המצבר הרלוונטיות לכל רכב ורכב.

** מצברים במבצע החודש למגוון רכבי HONDA רק במאור מצברים! **

מצברי 46 אמפר להונדה סיוויק מבית שנפ ב-480 ₪ בלבד במקום 580 ₪

מצברי בוש לרכב Honda Accord בקיבלות 60 אמפר ב-529 ₪ בלבד במקום 650 ₪

איך בוחרים מצבר איכותי?

מצבר להונדה ג'אז

מצבר להונדה ג'אז

מצבר איכותי יהיה בדרך כלל כזה אשר יוצר בתנאים המיטיביים, על ידי חברות ייצור בעלות מוניטין. בשונה מתחומים אחרים, בעולם המצברים חברות מוכרות ובעלות שם בתחום הרוויחו את שמן ביושר. בישראל בפרט, קיים פרמטר בסיסי שיש להתחשב בו, והוא: התאמת המצבר לאקלים הישראלי. מצבר המתאים לאקלים הישראלי יהיה כזה שיוצר מראש עם יחס נכון בין החומצה למים (אם מדובר על מצבר חומצה-עופרת), על מנת להימנע מתקלות על בסיס רגישות לחום.

ואחרי כל המידע הזה, איך בוחרים מצבר איכותי בזמן לחץ? 

תוכלו לפנות בכל שלב למאור מצברים, חברה המתמחה בהתאמת מצברים ואספקתם לבית הלקוח. לא משנה לאיזה מצבר אתם זקוקים, בין אם מדובר במצבר 40 אמפר או במצבר 80 אמפר ויותר, אנחנו מחזיקים את כל סוגי המצברים ובפרט, מחזיקים מצברים של החברות המובילות בשוק הישראלי, כמו: מצברי ורטה, מצברי שנפ ועוד.

כאמור, אנחנו יכולים לספק לכם את המצבר ואף להתקין אותו ברכבכם בשירות מצבר עד הבית, תוך חצי שעה מרגע שבחרתם את המצבר. יש לנו מצברים זולים, החל מ-449 ₪ בלבד למצבר, וכן, המצברים שלנו מגיעים עם אחריות יצרן המעניקה כיסוי במקרה של תקלות, בין שנה לשנתיים לכל מצבר.

מצבר איכותי הוא לא דבר שמתפשרים עליו, ועם מאור מצברים פשוט אין סיבה להתפשר! צרו קשר ובחרו את המצבר הבא שלכם. 

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים:  2008, 2009, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

דגמים נוספים מבית הונדה: