אנו במאור מצברים מציעים לקהל לקוחותינו שירות של החלפת מצבר לטויוטה יאריס עד הבית או בכל מקום אחר בו נתקעת עם הטויוטה שלך! השירות מתבצע על ידי טכנאי מצברים מורשה של חברת מאור מצברים וכמובן עם מתן אחריות יצרן מלאה על המצבר החדש. אז למה אתם מחכים? חייגו למאור מצברים.

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב טויוטה יאריס:

מצברי שנפ 55 אמפר החל מ- 450 ₪

מצבר תוצרת ורטה 55 אמפר החל מ- 540 ₪

שירות החלפת מצבר לטויוטה יאריס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצברים לטויוטה יאריס בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לטויוטה יאריס

מצבר לטויוטה יאריס בשירות ואחריות של מאור מצברים

גם ברכב עירוני קטן מגיע הזמן להחליף מצבר. במאור מצברים תקבלו שירות כולל עבור בעיית המצבר וטכנאי מוסמך שלנו יגיע אליך ויבצע החלפת מצבר לטויוטה יאריס שלך לפי השלבים הבאים:

  • בדיקת המצבר הישן על ידי מד מתח מכויל.
  • בדיקת החיבור בין הקונקטורים לבטרייה וניקוי המגעים.
  • בדיקת תקינות האלטרנטור שהוא אחראי לטעינת המצבר.
  • בחירת מצבר חדש לפי מפרט היצרן ולפי תקציב הלקוח.

כאשר אתם רוכשים מצבר חדש עבור הרכב שלכם אצל משווק מצברים מורשה, אתם מבטיחים לעצמכם מצבר מקורי בעל תו תקן שעבר בקרת איכות ומקבלים אחריות יצרן מקורית לשנה עד שנתיים.

מצברים מומלצים לטויוטה יאריס – Toyota Yaris

טויוטה יאריס – רכב עירוני קטן בעל ביצועים מרשימים

משפחת הרכבים הנכללים בקטגוריית הסופר מיני הם כלי רכב קטנים במיוחד בעלי צריכת דלק קטנה יחסית ויכולת תנועה מרשימה בעיר. טויוטה יאריס היא מכונית מקטגוריית סופר מיני והיא אחת המכוניות הנפוצות בקטגוריה. לטויוטה יאריס ישנם שני דגמים: דגם מנוע בנזין רגיל ודגם היברידי חסכוני במיוחד בצריכת דלק.

יחסית לרכב בקטגוריית הסופר מיני, הדגם מאובזר ברמה גבוהה יחסית ובמערכות שליטה מתקדמות. הדגמים החדשים כוללים מערכת שמירה מסטיית נתיב, מד שמירת מרחק וכמו כן מנגנוני הגנה נגד גניבות מהמתקדמים שיש. טויוטה יאריס פופולארית בעיר ומאפשרת מציאת חניה גם ברחובות העמוסים ביותר.

איזה מצבר מתאים לטויוטה יאריס?

שאלתם את עצמכם איזה מצבר מומלץ לטויוטה יאריס? כאשר מתאימים מצבר לרכב יש צורך לבדוק את הוראות היצרן ולהתאים מצבר שתואם בגודלו ובעוצמת האמפר שלו. אנחנו במאור מצברים מתמחים בכל סוגי המצברים ודגמי המכוניות! להתאמת מצבר לטויוטה יאריס נמליץ על מצבר 50 או 46 אמפר עבור מודל הבנזין, ועבור דגם ההיבריד מומלץ מצבר בעוצמת 45 אמפר. מצבר לטויוטה יאריס כולל אחריות של שנה לפחות ולחלק ממותגי המצברים יש אחריות של עד שנתיים. במסגרת האחריות אנו נחליף מצבר תקול במקום!

כמה עולה מצבר לטויוטה יאריס?

אצלנו במאור מצברים לרכב מחיר מצבר לטויוטה יאריס מתחיל ב 449 ש"ח ומשתנה לפי מותג המצבר, גודל המצבר ועוצמתו של המצבר הנמדדת באמפרים. כאשר מדובר במצבר לטויוטה יאריס יש לבדוק האם לדגם הספציפי יש טכנולוגיית הדממת מנוע ברמזורים (Start & Stop), תכונה הדורשת מצבר המתאים לטכנולוגיה זו. אנו במאור מצברים משווקים רק מצברים בעלי תו תקן שעברו בקרת איכות ושיש להם אחריות יצרן מקורית. בנוסף תמצאו אצלנו מצברים המתאימים לטויוטה יאריס מהשנתונים הבאים: 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

מצברים לטויוטה יאריס עד הבית עם מאור מצברים

אם המצבר ברכב נגמר ניתן להתניע את הרכב בעזרת כבלים המחוברים למצבר של רכב אחר. אבל כמובן שההדלקה הזו היא רק זמנית ולא פותרת את בעיית המצבר, כי ברגע שהרכב ייכבה המצבר שוב לא יתניע את הרכב… אנו במאור מצברים מספקים שירות החלפת מצבר לטויוטה יאריס עד הבית וחוסכים לכם את הטרחה ואת ההתעסקות עם כבלים. טכנאי מגיע להחליף לכם מצבר בשטח, בודק את המערכות החשמליות ברכב כדי לשלול תקלה ובסוף התהליך הוא לוקח את המצבר הישן למחזור.

התקשרו אלינו עוד היום לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית והוגנת למצבר חדש. אנו מספקים שירות מעולה, אחריות וייעוץ מקצועי ואמין בבית ובשטח!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית טויוטה: