המצבר שבק חיים לפתע פתאום? הגיע הזמן להחליף מצבר למאזדה 6 שלכם. התקשרו עכשיו למאור מצברים כדי ליהנות ממגוון סוגי מצברים, והכל במחירים זולים במחירים מפתיעים!

מבצע מיוחד על מצבר לרכב מאזדה 6:

מצברים של חברת שנפ החל מ- 450 ₪ 

מצבר 66 אמפר של Schnapp החל מ- 560 ₪

שירות החלפת מצבר למאזדה 6 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר למאזדה 6 שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר למאזדה 6

המצבר למאזדה 6 תקול? זה מה שאתם צריכים לעשות

רכבים מסוג מאזדה הם פופולאריים ביותר בקרב ציבור הנהגים הישראלי. ברכבי המנהלים החדשים מסוג מאזדה 6 ניתן ליהנות ממושבים מרווחים ונוחים ואביזרים חדישים להנעמת הנסיעה באופן משמעותי לחוויית נהיגה מושלמת ומפנקת. אבל גם במאזדה 6 יכול לקרות מצב בו המצבר שובק חיים לפתע פתאום. זה יכול לקרות בדרך לפגישה עם לקוח חשוב, בדרך לאסוף את הילדים מהגן, או אחר הצהריים כשרוצים לחזור מהסופר הביתה. מצבר תקול יכול ממש להרוס את כל היום ולשבש תוכניות חשובות. עם זאת, אין סיבה להילחץ כי יש פתרון מושלם למקרים אלו! אנחנו במאור מצברים מספקים לכם מצברים שונים, חדשים ואיכותיים – כך שתוכלו לחזור לשגרת חייכם במהירות הבזק. 

מצברים מומלצים למאזדה 6 (MAZDA 6)

  • מצברים בטכנולוגיית סטארט סטופ (Start&Stop) מתאימים לדגמים משנת 2014 ומעלה בלבד.

איזה מצברים מתאימים למאזדה 6?

מאזדה 6 היא לא רכב קטן במיוחד, לכן היא זקוקה להרבה כוח. המצברים הנמכרים למאזדה הם מצברים עם כוח של 65 אמפר – שהוא יחסית גבוה. החל משנת 2014 משתמשים ברכב זה במצברים מטכנולוגיה מתקדמת ביותר הנקראת ״סטראט אנד סטופ״. אצלנו במאור מצברים תוכלו לרכוש מצברים מקוריים כאלו למאזדה 6, אך ורק של החברות המובילות בשוק: שנפ, וורטה . חברות אלו מייצרות מצברים עמידים ואיכותיים, היכולים להחזיק שנים רבות (מקסימום של ארבע שנים מיום ההחלפה), מבלי להתקלקל במהרה.

מהם מצברים של סטארט אנד סטופ?

מצבר למאזדה 6

מצבר למאזדה 6

עולם הרכב מתקדם ומתפתח כל הזמן. אם מדובר על שיפורים מבחינת מבנה הרכב, שיפור הבלמים והבטיחות, גם בכל מה שקשור למצברים הכל משתנה, בהתאם לדרישות של תקנות חדשות ברחבי העולם. לכן החברות המובילות בשוק המצברים לא נשארות מאחור ומתאימות את המצברים שלהם בהתאם לדרישות המכוניות. מצברי סטארט אנד סטופ הם מצברים המשתמשים בטכנולוגיה חדישה וירוקה יותר לסביבה, שמטרתה העיקרית היא מנת להפחית את זיהום פליטת המכוניות. מערכת זו פועלת באופן כזה, שברגע שעוצרים את הרכב לפרק זמן קצר (כמו לדוגמה, באמצע פקק) המנוע נכבה אוטומטית, כך שגם זיהום האוויר מצטמצם. בעזרת טכנולוגיה זו, המצבר מספק את המתח העיקרי לכל המערכות השונות ברכב הדורשות חשמל – רדיו, מזגן, וכו׳.

מהם היתרונות של מצברי START & STOP?

למי שמכיר קצת את עולם הרכבים, יודע בוודאות שמצבר יכול להתקלקל בעקבות גורמים שונים, כמו קורוזיה, פגעי מזג אוויר, נזילות, תאונות ועוד, ולכן תחזוקה שוטפת שלו (מינימום של 3 – 6 חודשים) היא חשובה ביותר. אין ספק זה עניין די מציק ומטריד שדורש התחייבות וזמן. היתרון הגדול במצברים של סטארט אנד סטופ היא העמידות הגבוהה שלהם לנזקים שונים, והם לא דורשים טיפול שגרתי לעומת מצברים מסוג ישן יותר. בנוסף, הביצועים שלהם הם טובים יותר, עם יכולת פריקה וטעינה משופרים. אם יש לכם שאלות נוספות לגבי מצברים אלו, נשמח לתת לכם ייעוץ אישי, ולעזור לכם לבחור את המצבר המתאים למאזדה 6 שלכם במיוחד.

למה לבחור במאור מצברים כספק השירות שלכם?

עם מעל ל-15 שנות ניסיון בעולם המצברים, אתם יודעים שאתם נמצאים בידיים טובות! בסניף הראשי שלנו בתל אביב אנו מוכרים מגוון רחב של מצברים מסוגים שונים ולא רק למכוניות. ניתן לרכוש אצלנו מצברים עם כוחות אמפר שונים לאופנועים, משאיות, קטנועים, ומצברים לקולנועיות במחירים זולים ומשתלמים ביותר. ניתן לרכוש אצלנו מצבר החל מ-450 ש״ח.

** מצברים במבצע החודש למגוון רכבי Mazda רק במאור מצברים! **

מצבר למאזדה 3 66 אמפר מבית שנפ ב-560 ₪ בלבד במקום 640 ₪

מצברים לרכב Mazda CX5 תוצרת בוש עם שנתיים אחריות ב-529 ₪ בלבד במקום 650 ₪

מצבר לרכב מאזדה 3 המיוצר על ידי חברת Schnapp של 60 אמפר רגיל החל מ- 450 ₪

מהם אזורי השירות שלנו?

אם נתקעתם עם מצבר תקול, אנו מגיעים אליכם ישירות עד הבית עם מצבר המותאם למאזדה 6. השירות שלנו כולל התקנה של המצבר, ובדיקה נוספת שהכל עובד כמו שצריך. חשוב לציין שכל מצבר מגיע עם אחריות מלאה שבין 12 ל-24 חודשים, כך שאתם יכולים להיות רגועים. אמנם סניף המצברים הראשי שלנו נמצא בתל אביב, אבל אנחנו מספקים שירות מהיר ואדיב בכל אזור המרכז. אם נתקעתם עם מצבר תקול ברמת השרון, בגבעת שמואל, בהרצליה, באלעד, או באור יהודה, פשוט תתקשרו אלינו ונגיע אליכם עד 30 דקות!

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים! 

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

עוד דגמים מבית מאזדה: