המצבר של הלנד קרוזר שלך שבק חיים? אין צורך להיכנס ללחץ, כי אצל מאור מצברים תקבל שירות החלפת מצבר לטויוטה לנד קרוזר עד הבית במהירות שיא! אז לא משנה איפה נתקעת ללא מצבר אם זה בבית או במקום העבודה ואפילו בשטח – המומחים של החברה יגיעו עד אליך תוך כחצי שעה, יחליפו את המצבר לאחד חדש ותוכל להמשיך את שגרת החיים כאילו לא קרה כלום, פשוט תענוג!

מצברים לטויוטה לנד קרוזר במחיר מיוחד:

מצבר Schnapp בקיבולת 95 אמפר החל מ- 770 ₪

שירות החלפת מצבר לטויוטה לנד קרוזר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לטויוטה לנד קרוזר עד הבית חייגו אלינו 24/7: 072-3341-453

החלפת מצבר לטויוטה לנד קרוזר

מצבר לטויוטה לנד קרוזר שמגיע עד אליך – מאור מצברים

כן, זה בהחלט סיוט כשהרכב לא מניע, אנחנו נכנסים ללחץ. תחילה מנסים לבדוק האם הקשנו נכון את הקוד, אולי תיבת ההילוכים לא על פארקינג… אך הכל במקומו. רוב הסיכויים שהלך המצבר של הרכב, במיוחד אם מערכות החשמל אינן פעילות או חלפו יותר משלוש שנים מהפעם האחרונה שהחלפתם מצבר. החדשות הטובות הן שאפשר להזמין שירות החלפת מצבר לטויוטה לנד קרוזר במהירות וליהנות משירות מהיר ומקצועי אצל מאור מצברים.

מצברים מומלצים לטויוטה לנד קרוזר – Toyota Land Cruiser

קצת על הסטייל והעוצמה של טויוטה לנד קרוזר

טויוטה הוא אחד המותגים העוצמתיים של רכבים, אך כאשר אנו מדברים על טויוטה לנד קרוזר, אנחנו מדברים על ג'יפ יוקרתי, עוצמתי וחזק מכולם. לנד קרוזר הוא חיה רעה בשטח, עם יכולות גבוהות. הוא מרווח מאוד בתא הנהג והנוסעים, מאובזר בקפידה (במיוחד בדגמים החדשים) והוא נחשב לאחד הרכבים הטובים לחובבי שטח. החל משנת 2015 רכבי לנד קרוזר התעדכנו ונוספו להם מערכת הנעה של 2.8 ליטר, 177 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית של 6. החל משנת 2017 יצאה גרסה חדשה של בנזין בנפח של 4 ל' ועד 282 כ"ס.
מבחינת נוחות, טויוטה לנד קרוזר בהחלט מספקת את הנוחות המתבקשת של רכב שטח. תא הנוסעים מרווח מאוד, מאובזר היטב מבחינת העיצוב הוא בהחלט במראה פראי, ממש כמו שרכב שטח צריך להיראות, אך עם טוויסט של מכסה מנוע מוגבה שבהחלט תורם לנוכחות העצומה שלו על הכביש.

איזה מצבר מתאים לטויוטה לנד קרוזר?

מצבר מומלץ לטויוטה לנד קרוזר הוא מצבר בקיבולת 95 אמפר + ימין. חשוב להבין שהמצבר משתנה לפי נפח המנוע, השנתון וכ"ס, ולכן מומלץ להיעזר במומחה המבין בתחום כדי לבצע התאמת מצבר לטויוטה לנד קרוזר או לחפש ברשת ולמצוא באתר של היצרן את דגם המצבר המתאים. בכל מקרה, אל תתפשרו על מצבר זול, אלא רכשו רק מצבר של מותג מוכר כגון שנפ, או ורטה ועוד.

כמה עולה מצבר לטויוטה לנד קרוזר?

המחיר של מצברים לטויוטה לנד קרוזר משתנים בהתאם להספק שלהם, כלומר לאמפר ולסוג המותג שתרצו לרכוש. כאשר מדובר ברכב עוצמתי כמו טויוטה לנד קרוזר, אין זה הזמן לחסוך ולרכוש מצבר של חברה זולה שאינה מוכרת, אלא רק ממותג מוביל המעניק אחריות לפחות לשנה על המצבר, כך תוכלו להיות בראש שקט ולדעת שביצעתם בחירה נכונה של מצבר. אצלנו במאור מצברים תוכלו למצוא מצבר לטויוטה לנד קרוזר במחיר של 770 ש"ח ומעלה.

מצבר לטויוטה לנד קרוזר עד הבית רק עם המומחים של מאור מצברים!

מאור מצברים היא אחת החברות המובילות בישראל לאספקת מצברים עד הבית, ולכן תוכלו למצוא שירות החלפת מצברים לטויוטה לנד קרוזר עד הבית או עד המקום בו הנכם נמצאים. עם שירות כל כך מהיר, מקצועי ואמין – הרכב שלכם בידיים הטובות ביותר!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית טויוטה