הרכב לא מניע? המומחים של מאור מצברים בדרך… מתקשרים ומקבלים מומחה תוך חצי שעה אצלכם עם שירות מצבר לסובארו B4 עד הבית! פשוט תענוג של שירות…

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב סובארו B4:

מצברים מבית סטארט אפ לרכב סובארו B4 החל מ- 450 ₪

מצברים של חברת Schnapp החל מ- 450 ₪  

מצבר לרכב סובארו B4 תוצרת בוש 60 אמפר החל מ- 529 ₪ (עם שנתיים אחריות)

מצבר לסובארו B4 של ורטה 60 אמפר החל מ- 545 ₪

שירות החלפת מצבר לסובארו B4 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לסובארו B4 שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לסובארו B4

מצבר לסובארו B4 עם מאור מצברים

סובארו B4, הוא רכב מרווח ונינוח, אך כמו בכל רכב בעיית המצבר יכולה לצוץ בכל כמה שנים. כידוע, יש צורך להחליף מצבר לסובארו B4 בכל 3-4 שנים, שהרי המצבר הוא זה שמסייע לנו להתניע את הרכב, כמו גם להפעיל את כל המערכות החשמליות בו. אם לא הוחלף מצבר ברכב במהלך שלוש השנים האחרונות, והרכב אינו מניע, סביר להניח שזה הזמן להחליף מצבר בעזרת צוות מאור מצברים.

ישנן כמה דרכים לזהות שהמצבר בסובארו שלך הולך לשבוק חיים: ייתכן כי המזגן יפסיק לפעול או לא יקרר מספיק, מערכות החשמל יעבדו בעצלתיים, ייתכן כי יהיו בעיות בהתנעת הרכב ועוד. במידה ונתקלתם בסימנים אלה, אל תמתינו שהמצבר יגמר לגמרי, ובדקו את תוקף המצבר המופיע עליו. במידה וחלפו יותר משלוש שנים, סביר להניח שמדובר בתקלה במצבר והגיע הזמן להחליפו בחדש.

מצברים מומלצים לסובארו B4

קצת על סובארו B4

סובארו B4 הוא רכב מנהלים יוקרתי המציע עיצוב מכובד, ביצועים טובים, מרחב ונוחות ומתאים כרכב משפחתי מרווח. שנת ההשקה של הדור השישי של סובארו B4 היא 2014, אך מאז יצאו שנתונים חדשים אשר משנה לשנה משתפרים ומציעים את כל הפסיליטיז המוכרים של רכב מנהלים מכובד. כיום סובארו B4 מוצעת בישראל למכירה עם מנוע אחד המכיל 4 ציל' והנפח שלו הוא 2.5 ליטר המספק לא פחות מ- 175 כ"ס, ומגיע בשתי רמות אבזור לבחירה. בשורה תחתונה, רבים טוענים כי סובארו B4 הוא רכב קלאסי שבהחלט שווה את המחיר שלו ומתאים מאוד כרכב מנהלים ורכב משפחתי מרווח.

איזה מצבר מתאים לסובארו B4?

מצבר מומלץ לסובארו B4 הוא מצבר בקיבולת של 60 אמפר אך בדגמים החדשים יותר יתאים גם מצבר START & STOP. כמובן שיש צורך לגשת למשווק מורשה של מצברים על מנת שיבצע התאמת מצבר לסובארו B4 שלכם, על מנת שתוכלו ליהנות ממנו למשך זמן רב יותר. במאור מצברים ישנם מומחים המגיעים עד הבית ומבצעים התאמת מצבר והחלפתו בעת הצורך, כך שאין כל צורך להזמין גרר במידה והרכב אינו מניע. הצוות מחזיק תמיד במלאי גם מצברים המתאימים לשנתונים נפוצים של סובארו B4 כגון: 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

כמה עולה מצבר לסובארו B4?

מחיר מצבר לסובארו B4 משתנה בהתאם לסוג המצבר והמותג. אצלנו במאור מצברים המחירים נעים בין 450 ל 545 ש"ח. ככל שתרכשו מצבר איכותי יותר, כן באופן טבעי הוא יהיה יקר יותר. בכל מקרה, מומלץ שלא להתפשר על איכות המצבר, וודאי אם תרצו ליהנות ממנו למשך שנים רבות ולא להיתקע שוב ללא מצבר. במאור מצברים תוכלו למצוא מצברים לסובארו B4 במחירים המתאימים לכל כיס.

מצבר לסובארו B4 עד הבית עם מאור מצברים

צוות מאור מצברים מציעים שירות החלפת מצבר לסובארו B4 עד הבית על ידי מומחים בעלי ניסיון רב שנים בהתאמה ובהחלפת מצברים. לרשותכם שירותי הגעה מהירים, לצד צוות מומחים המגיעים למקום, בודקים את המצבר הישן ובמקרה שהמצבר שבק חיים מחליפים אותו במצבר חדש, כך שתוכלו להמשיך כרגיל בנסיעה.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סובארו: