מצבר ורטה 46 אמפר

מאור מצברים » מוצרים » מצבר ורטה 46 אמפר

מצבר ורטה 46 אמפר

600 

  • מצבר ורטה מתאים למזג האוויר הישראלי

  • המחיר כולל אחריות מלאה של חברת ורטה

  • השירות כולל בדיקת טעינה

  • ניתן להזמין שירות החלפת מצבר עד הבית

  • המחיר כולל מע"מ

קטגוריה: תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תיאור

מבצע מיוחד למצבר ורטה 46 אמפר במאור מצברים!

מצבר ורטה 46 אמפר חדש עם אחריות יצרן מלאה ב 600 ש"ח בלבד!

הלך המצבר של הרכב? אם לא החלפתם אותו בשלוש השנים האחרונות, סביר להניח שיש צורך להחליף מצבר. אבל היי, אין כל צורך לגרור את הרכב לחשמלאי! אצל מאור מצברים תוכלו לקבל שירות החלפת מצבר ורטה 46 אמפר במהירות שיא.

כמה מהר? תוך חצי שעה בלבד באזור המרכז!

שירות החלפת מצבר ורטה 46 אמפר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר ורטה 46 אמפר בשירות עד הבית צרו איתנו קשר 24 שעות ביממה בטלפון: 072-3341-453

החלפת מצבר ורטה 46 אמפר

איך נדע שהמצבר שבק חיים?

אתם קמים בבוקר, שותים קפה בהנאה, אולי גם טובלים עוגייה בקפה, לוקחים את התיק, נכנסים לרכב… ואופס, הרכב לא מניע. כן, זה מבאס בטירוף, אבל מסתבר שיש פתרון פשוט יותר ממה שאתם חושבים. אז רגע לפני הפאניקה, חשוב לשלול בעיות אחרות כמו תיבת ההילוכים על P, הקלדת קוד שגוי, חוסר בדלק וכו'. אם הכל פיקס, רוב הסיכוי שהלך המצבר.

מצבר ורטה 46 אמפר שמגיע עד אליך

מצבר הוא אחד החלקים שעלינו להחליף כל שלוש שנים בממוצע, ולכן אם הרכב לא מתניע, סביר להניח שהמצבר שבק חיים. ייתכן שמשהו חשמלי היה דולק כל הלילה וגרם למצבר להתרוקן, או שפשוט חלפו שלוש שנים מיום רכישת המצבר, ויש להחליפו בחדש, ממש כמו שמחליפים סוללה במכשיר חשמלי. במאור מצברים לא משנה בדיוק היכן אתם נמצאים, כי איש שירות יגיע עד אליכם, יבצע בדיקת תקינות למצבר על מנת לוודא שאכן מדובר בתקלת מצבר, ובמידה והמצבר שבק חיים הוא יחליף במהרה מצבר ורטה 46 אמפר ובמחיר אטרקטיבי במיוחד.

לאיזה רכב מתאים מצבר ורטה 46 אמפר?

מצבר ורטה 46 אמפר מתאים לרכבי מיצובישי, הונדה, סוזוקי, קיה ודגמים נוספים. כמובן שיש לבדוק את סוג המצבר המתאים טרם הרכישה, תוכלו לעשות זאת בשיחת טלפון מהירה למאור מצברים, כאשר איש שירות ישמח לתת לכם מענה לכל שאלה ללא התחייבות.

כמה עולה מצבר ורטה 46 אמפר?

מצבר ורטה 46 אמפר מחיר אטרקטיבי במיוחד אצל מאוד מצברים, והוא עומד על 600 שקלים בלבד, תלוי כמובן בסוג המצבר והמותג שתבחרו. בכל אופן אל תתפשרו על איכות ורכשו ללא חשש מצבר של ורטה הנחשב לאחד המצברים הטובים בעולם!
להזמנת מצבר מהמומחים של מאור מצברים, התקשרו עכשיו

לקוחות שלנו מספרים


מוצרים משודרגים

עבור למעלה