את המחירים של מאור מצברים אי אפשר לפספס! מצבר לאלפא רומיאו ג'ולייטה החל מ 450 ₪ ! וזה עוד לא הכול… את המצבר אתם מקבלים עם אחריות מלאה של היצרן, והחלפת המצבר מתבצעת על ידי הצוות המקצועי והמסור שלנו! אנחנו מגיעים אליכם עם מצבר לאלפא רומיאו ג'ולייטה עד הבית, ותוך חצי שעה אתם כבר בחזרה על הכביש עם חיוך!

אנחנו דוגלים בשירות מהיר ויעיל, יחד עם עבודה מקצועית, יסודית ודקדקנית. השירות שלנו תמיד אדיב ואנו נותנים יחס אישי לכל לקוח! 24/7 אנחנו זמינים עבורכם להחלפת מצבר לאלפא רומיאו ג'ולייטה וכמובן גם להתייעצות טלפונית חינם!

מחיר מיוחד למצבר לרכב אלפא רומיאו ג'ולייטה:

מצבר סטארט אפ לאלפא רומיאו 60 אמפר החל מ-450 ₪

מצברי 60 אמפר לאלפא רומיאו ג'ולייטה מבית שנפ החל מ-480 ₪

מצברים של VARTA קיבולת 70 אמפר החל מ-630 ₪

מצברי BOSCH החל מ-529 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר לאלפא רומיאו ג'ולייטה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לאלפא רומיאו ג'ולייטה התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לאלפא רומיאו ג'ולייטה

מהו המפרט הטכני של המצבר לרכב?

לכל מצבר יש מפרט טכני שמופיע על גביו, והוא מכיל את כל המדדים הטכניים המדויקים של אותו מצבר.

המפרט הטכני מהווה לגורם מבדיל, שמבדיל בין מצברים שונים ולכן גם מאפיין כל אחד מהם ביכולות הטכניות שלו.

הנתונים והמדדים של המפרט הטכני קריטיים ביותר עבור מי שרוכש מצבר חדש לרכב, שכן יש לוודא כי קיימת התאמה בין דרישות הרכב לבין יכולות המצבר.

מצברים מומלצים לאלפא רומיאו ג'ולייטה (Alfa Romeo Giulietta)

אילו נתונים מכיל המפרט הטכני?

זרם ההתנעה, המתח, המספר הקטלוגי, קיבולת האמפר, המידות וכו' הם הנתונים הבולטים ביותר שתפגשו כאשר תעיינו במפרט הטכני של המצבר.

קיבולת האמפר הוא המדד שהכי חשוב לשים לב אליו – מדובר במידת היכולת של המצבר לספק אנרגיה חשמלית לרכב. מדד זה עונה על השאלה "כמה זרם חשמלי המצבר יוכל לספק כל שעה?". התשובה היא ביחידות של אמפר/שעה, שכן זרם חשמלי נמדד ביחידות של אמפר.

מצבר לאלפא רומיאו ג'ולייטה – מה כדאי לרכוש?

מצבר לאלפא רומיאו ג'ולייטהעליכם לרכוש מצבר 60 אמפר או מצבר 70 אמפר, ומומלץ גם לרכוש מצבר מסוג סטארט אנד סטופ, שהוא מצבר עם מערכת חדשנית ויעילה יותר, שמכניסה אותו לקטגוריית מצברי הדור החדש.

אבל כפי שראיתם, מצבר לרכב מכיל בתוכו עוד שלל מרכיבים טכניים על יכולות המצבר, על כן כדי לרכוש את מצבר לאלפא רומיאו ג'ולייטה שיתאים לה באופן אידיאלי – יש להתייעץ עם בעל מקצוע. משום שרק בעל מקצוע מנוסה ומומחה ידע להגיד לכם איזה מצבר יתאים עבור הרכב שלכם.

אילו סוגי מצברים יש?

אז כבר שמתם לב לחלוקה בין המצברים על פי המפרט הטכני שלהם, שכן כל מפרט טכני של מצבר מבדיל אותו מהאחר. אך קיימת חלוקה גסה יותר בין סוגי המצברים:

  • המצברים הפופולריים – מדובר במצברי חומצה-עופרת, והם הנפוצים ביותר בין בעלי הרכבים הפרטיים, משום שהם יעילים ונוחים עבור צרכים יומיומיים (נסיעה לעבודה, לקניות וכו'). אבל… יש לו חסרון אחד – הוא דורש תחזוקה יחסית עקבית ותדירה, בערך כל חצי שנה או כל שנה.
  • מצברי הדור החדש – אלו מצברים משוכללים יותר, כך שהטכנולוגיה החדישה בהן גרמה להן להיות יותר יעילים. איך היעילות הזאת תורמת לנו? הם פחות מזהמים ופחות דורשים תחזוקה שוטפת. למעשה, אתם כבר מכירים כמה מצברים מהדור החדש פשוט עד לרגע זה לא ידעתם שהם משתייכים לקטגוריה הזאת. מצברי פריקה עמוקה או מצברי Start & Stop הם דוגמאות למצברי הדור החדש.

מי הן יצרניות המצברים?

קיימות מספר חברות מובילות בשוק המצברים שמספקות מצברים לאלפא רומיאו ג'ולייטה, והנה הזמן שנכיר את הבולטות ביותר: שנפ, ורטה ובוש.

אנחנו במאור מצברים מוכרים מצברים מחברות אלו, ומבטיחים לכם איכות גבוהה ביותר לצד מצברים בזול, כך שאצלנו תמצאו מצברים החל מ 449 ₪ בלי להוריד מהאיכות בשום צורה.

מחפשים מצבר לאלפא רומיאו ג'ולייטה? אנחנו מגיעים אליכם עם המצבר עד הבית תוך 30 דקות!

לקוחות שלנו מספרים