מחפשים מצבר לדייהטסו סיריון? בהחלט הגעתם למקום הנכון!  חברת מאור מצברים פועלת בעולם המצברים מעל ל-15 שנים והתפתחה משמעותית עם הענף במהלך השנים. בזכות הניסיון הרב, חברתנו הבינה מהם המצברים המתאימים ביותר לשוק הישראלי ולאקלים הישראלי ומשווקת אותם לנוחיות נהגי ישראל.

מצבר לדייהטסו סיריון במחיר מבצע מיוחד:

מצבר STARTUP 46 אמפר החל מ- 449 ₪ 

מצבר שנפ 46 אמפר לדייהטסו סיריון החל מ- 450 ₪ 

מצבר VARTA 46 אמפר החל מ- 600 ₪ 

שירות החלפת מצבר לדייהטסו סיריון עד הבית כרוך בתוספת תשלום

לייעוץ ללא התחייבות ולהזמנת מצבר לדייהטסו סיריון עד הבית חייגו אלינו 24/7 – 072-3341-453

החלפת מצבר לדייהטסו סיריון

במלאי של חברת מאור מצברים ניתן למצוא מספר יצרניות מצברים המובילות בעולם על מנת שלקוחות החברה ייהנו מראש שקט ונסיעה חלקה ובטוחה.
נתקעתם עם מצבר גמור? טלפון אחד אלינו ותוך זמן קצר אנו נספק לכם מצבר מתאים מתוך מגוון מצברים לדייהטסו סיריון אותם אנו משווקים.

במאור מצברים תמצאו את המחיר התחרותי ביותר עבור מצבר סטארט אפ 46 אמפר ל Daihatsu Sirion שאפשר למצוא! מעוניינים במצבר ממותג אחר? חיפשתם דווקא מצבר שנפ לרכב שלכם או אולי מצברים אחר? אין שום בעיה. אצלנו תמצאו את מותגי המצברים המובילים בארץ.
מצאתם מחיר טוב יותר? אנחנו כאן להעניק לך מחיר זול יותר.
צריכים את המצבר כאן ועכשיו? בתוספת פעוטה של 50 ₪ מומחה מצברים יגיע עד אליכם תוך חצי שעה בלבד ויתקין לכם מצבר לרכב דייהטסו סיריון! (החלפת מצבר באיזור רמת גן, תל אביב והסביבה)

מצברים מומלצים לדייהטסו סיריון (Daihatsu Sirion)

דהייטסו סיריון משתמשת במצברים 46 Ah וכאלו יש המון בשוק. כדי לעשות לך סדר, קיבצנו את המצברים המומלצים לדייהטסו סיריון לפי חברת מאור מצברים.

כמה עולה מצבר לדייהטסו סיריון?

כל אחד מהמצברים האלו ישרת אותך נאמנה לכן השאלה הנשאלת היא מה תקציב המצבר שלך?
איך לבחור מצבר לדייהטסו סיריון שלי?

כפי שניתן לשים לב, הפערים בין החברות השונות יכולים להגיע עד כמעט 50% למצבר היקר יותר וזהו פער משמעותי. חברת מאור מצברים ממליצה לך לא להתפתות לרכוש את המצבר הכי יקר כי לא תמיד המצבר הזה הוא הטוב ביותר עבורך.
אם הרכב עומד לפני מכירה והלך לו המצבר, יכול להיות שעדיף לרכוש מצבר משומש אשר יעזור לך לצלוח את מעמד המכירה ויחסוך לך כסף.

מצד שני, אם השימושים שלך ברכב ארוכים ועמוסים כנראה שעדיף להשקיע במצבר איכותי הנחשב יקר יותר כדי שיעמוד במשימות היום יום בהצלחה ולאורך זמן.
מצברים אלו מגיעים עם תקופת אחריות ארוכה יותר וישמשו אותך לתקופה ארוכה יותר.

במידה ועדיין לא החלטת איזה מצבר עדיף לך, חברת מאור מצברים תשמח לייעץ לך בנושא בטלפון 24/7 ואף לספק לך את המצבר תוך חצי שעה בלבד מרגע השיחה! (בתל אביב והסביבה)
לשיחת ייעוץ ללא עלות ולהזמנת מצבר חדש לדייהטסו סיריון או מצבר משומש יש לחייג: 072-3341-453

*המלצת מאור מצברים*: מצבר אמין במיוחד לרכב דייהטסו סיריון אשר ישרת אתכם לאורך זמן הוא מצבר schnapp 46 אמפר. בחרתם שנפ? בחרתם באיכות ללא פשרות!

מצבר לדהייטסו סיריון – כיצד מתחזקים?

למרות שזה נראה שמצבר מתקיים מעצמו, יש לדאוג לו על מנת להאריך את חייו וליהנות יותר מההשקעה שלך.

מצבר לדייהטסו סיריון

מצבר לדייהטסו סיריון

בדיקה חיצונית
הרמה פשוטה של מכסה המנוע פעם בשבוע יכולה לחסוך לך המון כסף ועוד יותר כאב ראש מהסיבה הפשוטה, מניעה של תקלות. בגלל כבישי ישראל, המצבר נחבט בעיגון שלו ברכב ולעיתים עלול לספוג מכות אשר יזיזו אותו מהמקום ויסדקו אותו. מצבר מלא בחומצה וסדק במצבר עלול לגרום לה לנזול החוצה על חלקים אחרים של הרכב. זהו מצב מסוכן שעלול לגרום לתקלות חמורות ברכב מעבר למצבר עצמו. זיהית סדקים במצבר? טלפון אחד אלינו ומומחה המצברים שלנו יגיע אליך ויחליף לך מצבר במהירות. בכל מצב אין לנסות להחליף מצבר לבד! חומצות אלו מסוכנות מאוד לגוף האדם ועלולות לגרום לפגיעה ממשית בבריאות!

תוקף המצבר
מתי בפעם האחרונה החלפת מצבר? אם קשה לך לענות על השאלה הזו, כנראה שהמצבר שלך ישן ואוטוטו הולך להרוס לך את הבוקר. מצברים תקפים לעד ארבע שנים מרגע הרכישה וזה במידה שהמצבר איכותי, הותקן כראוי ושימש לנסיעות סבירות. שיחת טלפון אחת קטנה אלינו ונעזור לך לקבל קנה מידה לגבי אורך חייו של המצבר, דבר שיכול לחסוך לך בוקר עצבני ולא מעט כסף

כבלי המצבר
חיבורי המצבר לאלטרנאטור חשובים מאוד ולא תמיד אנחנו מקפידים לבדוק אותם וחבל. כבלים קרועים, נקודות חיבור עם חלודה ומצבר לא מעוגן יכולים לקצר משמעותית את חיי המצבר שלך. על מנת לוודא שחיבורי המצבר שלך תקינים יש לשטוף את נקודות המגע במים חמים ולרסס אותם במעט שמן על מנת להרחיק חלודה.

** מצברי 46 אמפר במבצע החודש למגוון רכבים רק במאור מצברים! **

מצבר לסוזוקי סוויפט של חברת START UP ב-449 ₪ בלבד במקום 450 ₪

מצברים לדייהטסו שרייד 46 אמפר של מבית ורטה ב-600 ₪ בלבד במקום 710 ₪

מצברים לטויוטה יאריס של חברתיד שניה ב-389 ₪

מצבר לדייהסטו סיריון בשירות מצבר עד הבית

בלי לשלם מחיר מופקע לגרר, בלי להגיע למוסך, בלי לקפוץ לחנות המצברים – מצברים לדייהטסו סיריון רוכשים רק בשירות מצבר עד הבית!
תוך חצי בלבד מרגע השיחה, מומחה המצברים שלנו יגיע עד אליך עם מצבר שמתאים לדייהטסו סיריון שלך, לשימושים שלך, לצריכה החשמלית שלך ולתקציב שלך כך שכל ההשקעה במצבר החדש שלך תהיה מדויקת ומתואמת. להזמנת מצבר לדייהטסו סיריון שלך בשירות מצבר עד הבית חייגו למאור מצברים

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 2007, 2008, 2009 ,2010 ,2011

עוד דגמים מבית דייהטסו: