שירות מצבר עד הבית בתל אביב!

מאור מצברים תגיע עד אליך ותחליף לך את המצבר במחירים סופר אטרקטיביים!

לקוחות יקרים, אנחנו נחסוך לכם את הזמן אחר חיפוש חנות מצברים בתל אביב וכמובן נחסוך את כל הפקקים והזמן היקר שלכם!
עם הניסיון הרב שלנו במצברים, אנחנו יודעים כמה זה מרגיז לגלות שהרכב לא מניע. תחושות התסכול מציפות ואנחנו מיד מתחילים לאבד עשתונות, להתעצבן והיום שלנו מתחיל להיהרס עוד לפני שהתחיל. בדיוק בשביל למנוע את מפח הנפש הזה, מאור מצברים מציעים לך שירות מומחה עד אליך ב-15 דקות בלבד!

במאור מצברים ניתן להזמין מצברים לרכב בתל אביב, מצברים לאופנוע, מצברים למשאיות, מצברים לקלנועית, מצברים לאוטובוס ואף מצברים לטרקטורונים!

מצברים במבצע בתל אביב:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר שנפ 55 אמפר מ-450 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב בתל אביב עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר בתל אביב התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב בתל אביב

למה להזמין שירות מצבר עד הבית בתל אביב במאור מצברים?

  • הניסיון – מצברים למכירה בתל אביב זה רק מאור מצברים. החברה המנוסה והותיקה אשר פועלת למעלה מ-15 שנים בתחום ויודעת להעניק לך את כל המידע הדרוש על מנת לבחור את המצבר הטוב ביותר עבור הרכב שלך

  • המקצועיות – מאור מצברים מחזיקה במגוון רחב של מצברים המתאימים לכל כיס ולכל כלי רכב. במאור מצברים ניתן לרכוש מצברים חדשים ומשומשים, בהתאם לצריכת האנרגיה של כלי הרכב שלך. בנוסף, במאור מצברים יתקינו את המצבר ברכבך בצורה המהירה, יעילה ומקצועית ביותר על מנת להחזיר את הרכב לכביש במהירות המירבית.

  • השירות – מאור מצברים זמינה עבורך בטלפון לכל שאלה, התייעצות וחלילה תקלה. הצוות שלנו מורכב מאנשי מקצוע ותיקים שישמחו לעמוד לרשותך בכל דבר. מאור מצברים מעניקה לך אחריות מקסימלית על המצברים ועל ההתקנה עצמה, הכל כדי להפוך את החוויה הלא נעימה לקצרה ולא מורגשת

  • היעילות – מרגע יצירת הקשר מאור מצברים תגיע אליך, בכל נקודה בתל אביב, עד חצי שעה בלבד עם המצבר הנכון והמתאים ביותר לרכב שלך. צוות המתקינים שלנו יעשה את כל המאמצים כדי להחזיר אותך לכביש בצורה המהירה והיעילה ביותר

אז איפה קונים מצבר בתל אביב? אצלנו במאור מצברים! מצברים בזול בתל אביב תמצאו רק אצלנו, הסניף הראשי שלנו בתל אביב ולכן נוכל להגיע עד אליכם בתוך 15-30 דקות בלבד!

מצבר לרכב בתל אביב במבצע

מאור מצברים מזמינים אותך להתעדכן במבצעים על מצברים בתל אביב כאן אצלנו באתר. מבצעי המצברים מתעדכנים באופן חודשי, כך ניתן לתכנן מבעוד מועד את החלפת המצבר במחיר ובשירות הטובים ביותר!
מצבר במבצע בתל אביב החל מ 449 שקלים + דמי משלוח בין 50 ל80 שקלים לתושבי העיר תל אביב (תלוי כמובן איזה מצבר בחרתם , עלות המשלוח משתנה בהתאם לשעת הזמנת השירות ביום\לילה)

מצברים נפוצים

מתי להזמין מצבר עד הבית בתל אביב?

אם הגעת למצב שהרכב לא מניע בגלל מצבר, מאור מצברים יגיעו אליך עד 15 דקות בלבד ויחליפו לך את המצבר במהירות שיא. אך אנחנו במאור מצברים ממליצים לך להקדים תרופה למכה וליצור איתנו קשר לגבי החלפה של המצבר שלך. במידה וחלפו 3 וחצי שנים מהפעם האחרונה שהחלפת מצבר, אנחנו מזמינים אותך לסניף הראשי שלנו בתל אביב על מנת למנוע אי נעימויות ולהוזיל את עלויות החלפת המצבר.

מצבר משומש בתל אביב

ניתן למצוא מצבר לרכב משומש במאור מצברים, למרות שאנחנו תמיד ממליצים על מצבר חדש עם זמן אחריות ארוך וראש שקט לאורך זמן. אך במידה והחלטת לרכוש מצבר משומש בתל אביב, מאור מצברים תשמח לעמוד לשירותך עם מגוון רחב של מצברים משומשים מהחברות המובילות – וורטה, מצבר שנפ בתל אביב, סטארט סטופ ועוד.

מחירי המצברים המשומשים במאור מצברים מתחילים מ-149 ₪ וגם אותם ניתן להזמין בשירות מצבר עד הבית בתל אביב.

מה צריך לבדוק לפני רכישת מצבר בתל אביב?

בהגיעך לרכוש מצבר בתל אביב, יש כמה דברים שמאור מצברים ממליצים לך לבדוק:

  • נפח המנוע – לכל סוג רכב יש נפח מנוע שונה אשר משפיע על בחירת המצבר. במידה ויותקן מצבר עם אמפר גבוה מדי ברכבך, הדבר עלול להשבית את הרכב ולהרוס את המצבר החדש.
  • בדיקת צריכת אנרגיה ברכב – כל רכב מגיע עם מערכות משלו ולכן חייבים לציין זאת כשמתקשרים לחברת מאור מצברים בנוגע להחלפת מצבר בתל אביב. במידה ומותקנת אצלך מערכת מיוחדת כמו Start & Stop עליך לציין זאת בשיחת הטלפון כדי שיותאם לך מצבר מיוחד עבור הרכב הספציפי שלך.
  • השוואת מחירים – במצברים בתל אביב, כמו בכל מוצר, ישנה קשת מחירים לאותו המוצר בדיוק. לכן מאור מצברים מזמינים אותך להשוות מחירי מצברים בתל אביב לפי סוג ואמפר ולהתקשר אלינו על מנת לקבל את הצעת המחיר המשתלמת ביותר עבור הרכב שלך.

מצבר לאופנוע בתל אביב

מאור מצברים מתמחים בכל סוגי המצברים לכל סוגי הרכבים ומציעים לך מצבר לאופנוע באיכות שעדיין לא הכרתם!

זמן הפעולה של מצברים לאופנוע הוא בסביבות השנתיים, אך הכל יכול להשתנות בהתאם לאופן השימוש באופנוע. נסיעות קצרות לעבודה וחזרה ישמרו על אורך החיים של המצבר שלך ואילו שליחויות ועבודה אינטנסיבית עם האופנוע יקצרו את חייו של המצבר. גם כאן, ישנם סוגים שונים של מצברים לרכב לסוגים שונים של אופנועים לפי נפח מנוע ויצרן. מאור מצברים מזמינים אותך להתקשר אלינו על מנת לקבל הצעת מחיר משתלמת למצבר אופנוע בתל אביב

מצבר לטרקטורון בתל אביב

מצבר טרקטורון דומה מאוד למצבר אופנוע מבחינת גודל והספק למרות שבדגמי טרקטורון מסויימים ייתכנו דרישות חשמל גבוהות ממצבר של אופנוע. הבדל נוסף הוא ההגנה על המצבר. היות וטרקטורון בהכרח עובר בשטח וצובר בוץ ולכלוך, מאור מצברים ממליצים לך לשים לב לחיווט המצבר כדי לשמור עליו לאורך זמן ארוך יותר. אנחנו מזמינים אותך להתייעץ עם המומחים שלנו במאור מצברים בכל שאלה

מצבר לקלנועית בתל אביב

מכיוון שקלנועיות פועלות אך ורק על כוח חשמלי, ידרש להן מצבר עוצמתי עם פריקה עמוקה. חלק מהקלנועיות ידרשו ממך 2 מצברים כדי להפעיל אותן (תלוי בגודלן ובשימוש שלהן). גם כאן אנחנו במאור מצברים מזמינים אותך להתקשר אלינו ולהתייעץ לגבי המצבר הטוב והמשתלם ביותר עבורך.

מצבר למשאית בתל אביב

מצבר למשאית דומה מאוד למצבר לאוטובוס ברמת האמפר והוולט. מצברים אלו חזקים במיוחד בגלל אופי השימוש בהם. משאיות ואוטובוסים עובדים המון לכל אורך היום ומצריכים מצבר איכותי, אמין וחזק שיעזור להם לעבוד בצורה חלקה. ברשותנו מגוון רחב של מצברים חזקים לכל סוג שימוש אשר יעזרו למשאית ולאוטובוס שלך להמשיך לנסוע על הכבישים ללא חשש.

רק איתנו תהנו משירות מצבר לרכב עד הבית בתל אביב עד ב-15 דקות ונדאג להגיע אליכם בזמן!!! לקבלת הצעת מחיר – 072-3341-453

לקוחות שלנו מספרים

מאור מצברים בתל אביב עד הבית