המצבר גמר את מחזור חייו? אתם תקועים בדרך לפגישה חשובה? טכנאי שטח מנוסה של מאור מצברים יגיע אליך במהירות לבצע החלפה מקצועית של מצבר להונדה עד הבית.

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב הונדה:

מצבר סטארט אפ 60 אמפר לרכב הונדה החל מ-450 ₪

מצבר 55 אמפר מבית שנפ מ-450 ₪

מצברי וורטה להונדה החל מ-575 ₪

שירות החלפת מצברים להונדה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר להונדה התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר להונדה

מצברים שמתאימים להונדה לפי דגם

רכבי הונדה השונים מידת אמפר מצבר להונדה מחיר
הונדה HR-V 46,50 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-600 ₪
הונדה אינסייט 40 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-545 ₪
הונדה אקורד 55,60 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-630 ₪
הונדה ג'אז 40 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-545 ₪
הונדה סיוויק 46 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-600 ₪

מצבר להונדה באחריות יצרן קונים ממאור מצברים

היום התחיל והרכב לא מניע? רכישת מצבר להונדה, הכוללת בדיקת טעינה ותקינות מערכת החשמל היא הדרך היחידה להיות בטוח שאתה מוגן לשנים רבות מתקלה חוזרת. בדיקה מקצועית של מערכת הטעינה היא בגדר חובה עבור משווק המצברים המקצועי. ללא בדיקה מקיפה של מערכת החשמל אתה לא יכול להיות בטוח שהתקלה היא במצבר שגמר את מחזור החיים שלו או במערכת חשמל שטוענת את הבטרייה בצורה לקויה. בדיקת האלטרנטור מתבצעת על ידי טכנאי מוסמך בעזרת אמפרמטר מכויל, ובסוף הבדיקה יותקן מצבר חדש הכולל אחריות לשנה ומעלה.

מצברים מומלצים להונדה – Honda

הטכנולוגיה היפנית המתקדמת ביותר ברכבי הונדה

הונדה היא החברה הטכנולוגית ה- 77 בגודלה בעולם והיא יצרנית המנועים הגדולה בעולם. להונדה דגמי רכב רבים והיא חולשת על כל קטגוריות הרכב הקיימות: רכבי יוקרה, מכוניות עירוניות, דגמים משפחתיים, מנועים חשמליים והיברידיים, מכוניות משפחתיות ודגמי מיני חסכוניים במיוחד.

כל דגמי החברה מאובזרים במערכות חשמליות מתקדמות כמו מחשבים מרכזיים לבקרת נהיגה, מערכות הגנה מפני פריצה, מפתחות קרבה ומערכות GPS מתקדמות. כאשר מצבר הרכב מסיים את מחזור חייו לא ניתן להתניע את הרכב ויש להחליף את המצבר. משווק מורשה יכול לייעץ לכם לגבי המצבר המתאים לדגם הרכב שלכם ויתקין את המצבר בצורה המיטבית.

איזה מצבר מתאים להונדה?

כאשר מצבר הרכב "מת" תהליך התאמת מצבר להונדה היא משימה למשווק מורשה למצברים:

  • תהליך בחירת המצבר החלופי עובר דרך רשימת המצברים המומלצים על ידי יצרן הרכב.
  • לאחר בחירת מצבר מומלץ להונדה, משווק המצברים יפרק את המצבר התקול ויעביר אותו למחזור וזאת על פי נהלים מחמירים של המשרד לאיכות הסביבה.
  • התקנת המצבר החדש מחייבת בדיקת המגעים בין הסוללה והקונטורים כדי להבטיח מגעים מושלמים שימנעו קצרים.

כמה עולה מצבר להונדה?

מחירי מצברים להונדה משתנים ממצבר למצבר וזאת לפי מספר קריטריונים: איכות המצבר ושם היצרן, עוצמת המצבר הנמדדת באמפר וכמו כן מאפיינים ייחודיים כמו מצברים לרכבים בעלי מנגנוני דימום מנוע ברמזור בטכנולוגיית START STOP. המחיר של מצבר להונדה במאור מצברים מתחיל ב 449 ש"ח ומשתנה לפי דגם הרכב וגודל המנוע שלו כשהמצברים הנפוצים ברכבי הונדה הם מצברים בקיבולת של 40, 45, 46 אמפר ומצברי 60 אמפר. משווק מורשה של מצברי רכבים יתאים לכם מצבר בצורה המיטבית.

מצבר להונדה עד הבית עם מאור מצברים

להיתקע ברכב ש"הלך" לו המצבר זו סיטואציה מתסכלת ומאותו רגע אנחנו מחפשים את הפתרון המהיר ביותר שיאפשר לנו לחזור לשגרת היום שלנו. משווק מצברים מורשה המספק שירות החלפת מצבר להונדה עד הבית יפתור לכם את הבעיה בצורה המהירה והמקצועית ביותר.

טכנאי מצוות השטח יגיע למקום ויבצע בדיקה למצבר הישן כדי לוודא שהתקלה היא במצבר ולא ברכיב חשמלי אחר. לאחר בדיקה יסודית יינתנו ללקוח מספר מצברים לבחירה וזאת לפי העדפה אישית ולפי תקציבו. בסיום החלפת המצבר תיבדק רמת הטעינה ותסופק תעודת אחריות.

התקשרו עוד היום למאור מצברים כדי לקבל הצעת מחיר הוגנת ואטרקטיבית להחלפת המצבר שלכם, בבית ובשטח!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית הונדה