חברת מאור מצברים הפועלת מזה 15 שנה מציעה לך מצברים איכותיים של כל חברות הפרימיום במחירים סופר אטרקטיביים! אצלנו תמצאו מחירי מצברים זולים במהלך כל השנה לכל סוגי הרכבים ומצברים איכותיים וזולים למאזדה 2 בפרט. במאור מצברים תוכלו להנות גם משירות של החלפת מצבר למאזדה 2 עד הבית במרכז הארץ בתוספת של 50 ₪ בלבד. פנו אלינו בכל עת, מגוון מצברים למאזדה 2 מחכים לך במאור מצברים.

מבצעים מיוחדים עבור מצבר לרכב MAZDA 2:

מצבר למאזדה 2 קיבולת 60 אמפר של חברת START UP החל מ- 450 ₪ בלבד

מצברים מבית שנפ 60 אמפר החל מ- 450 ₪ בלבד

מצבר BOSCH לרכב מאזדה 2 החל מ- 529 ₪ בלבד (שנתיים אחריות)

מצברי VARTA החל מ- 545 ₪ בלבד

שירות החלפת מצבר למאזדה 2 עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצברים למאזדה 2 תוך חצי שעה במרכז חייגו 072-3341-453

החלפת מצבר למאזדה 2

מאזדה 2 קווים לדמותה

הרכב הזריז מבית מאזדה. קטן, אבל יעיל ומרווח ואהוב על ידי נהגי ישראל.
מאזדה 2 מגיעה בנפחים 1600-2000 סמ"ק ולכן חשוב מאוד להתאים מצבר המתאים לנפח ולסוג השימוש ברכב. אם הרכב משמש לנסיעות מהבית לעבודה וחזרה ובעל נפח 1600 סמ"ק אז כנראה מצבר שנפ 60 אמפר יהיה נכון יותר עבורך. אם הרכב הוא 2000 סמ"ק ונוסע בנוסף לשגרה גם לטיולים בכל סופ"ש, מאור מצברים ממליצה על מצבר 66 אמפר שיעניק לך נסיעה בטוחה, חלקה וללא הפרעות.

נשמח לייעץ לך בחינם על סוג המצברים למאזדה 2 המתאימים עבורך

כמה עולה מצבר למאזדה 2?

ישנם מספר משתנים הקובעים את מחירו של המצבר למאזדה:

אמפר 
ככל האמפר גדול יותר, כך המצבר מתייקר.

תקופת האחריות 
חלק מהמצברים מגיעים עם 12 חודשי אחריות וחלקם עם 24 חודשי אחריות. גם כאן, ככל שתקופת האחריות ארוכה יותר, כך המצבר יהיה יקר יותר

החברה המייצרת 
עולם המצברים התפתח משמעותית וכיום ניתן למצוא מגוון רחב יותר של יצרניות מצברים מהארץ ומהעולם. תוכלו למצוא בשוק  מצברים מבית שנפ, מצברים של חברת בוש, מצברי סטארט אפ ועוד. ייתכן שחברה ישראלית תהיה יקרה יותר מחברה בינלאומית וזה בגלל הניסיון הישראלי והטכנולוגיה הישראלית אשר מצליחה מאוד גם בתחום המצברים.

אחרי שלמדנו ממה מורכב מחיר המצבר, נבין איך רוכשים מצבר בצורה המשתלמת ביותר:

מבצעים
עולם המצברים רחב וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של חברות מצברים המספקות מנעד רחב של אמפרים. לכן ישנה סבירות גבוהה למצוא מצבר זול בזכות התחרות בענף זה. בחברת מאור מצברים מעדכנים מבצעים מדי חודש דבר המאפשר לך להיות דינמי בבחירת המצבר שלך ולחסוך כסף.

התאמה מדויקת של מצבר למאזדה 2 שלך
מיתוס שהמון נהגים מאמינים בו הוא שהמצבר היקר ביותר הוא הנכון ביותר. לא נכון! כל רכב מגיע עם מפרט טכני שונה, רמות שימוש שונות ברכב וצריכת חשמל שונה. מגוון המצברים במאור מצברים יאפשר לך לבחור מצבר חדש למאזדה 2 שלך או מצבר משומש למאזדה 2 שלך אשר יהיו תפורים למידותיך.

תקציב
כמו בכל תחום בחיינו, קביעת תקציב מראש מקלה מאוד כשרוכשים כל מוצר ובמיוחד מצבר חדש. תקציב מונע "התפזרות" ומקבע אותך לקטגוריית מחירים מסוימת אשר תענה על הצרכים שלך. אל דאגה, תקציב לא אומר בהכרח פשרה! אלא קביעת מגרש משחקים אליו מוסיפים את מגוון המצברים הגדול של חברת מצברים ומהם מגבשים מצבר המתאים לך.

מבצע החודש במאור מצברים – מצבר למזדה 2 במחיר חסר תקדים!

מצבר סטארט אפ 60 אמפר חדש ב-450 ₪ בלבד!
להזמנת מצבר למאזדה 2 שלך 60 אמפר מבית סטארט אפ, חייגו אלינו בהקדם 072-3341-453

מחפשים מצבר ממותג אחר? לפניכם מגוון מצברים המתאימים לרכב מאזדה 2 בהמלצת מאור מצברים:

מצברים מומלצים למאזדה 2

מצבר עד הבית למאזדה 2

אם הגעת אלינו, ככל הנראה שנתקעת עם רכב שלא מניע.
לא בטוח שזה המצבר הלך! רגע לפני שהטלפון מחייג לשירותי גרירה, מאור מצברים ממליצה לך לנקוט את הפעולות הבאות כדי לבודד את המצבר כגורם שלא מניע את הרכב:

מצבר למאזדה 2

מצבר למאזדה 2

שכחת אורות דלוקים ברכב
במידה והמצבר חדש, יכול להיות שטעינה שלו עם כבלים תוכל להחזיר את הרכב לתלם ולחסוך לך בהוצאות.

אורות רכב וצופר חלשים
האוטו הניע אבל מרגיש לך עייף בהתנעה? כנראה שצריך להחליף מצבר. אלו סימנים אשר מצביעים על סיום אורך החיים של המצבר וככל הנראה יש להחליפו

קולות הנעה עמומים
אם ברגע שניסית להניע את הרכב שלך נשמעים קולות עייפים מהמנוע, ככל הנראה שנגמר לך המצבר. מאור מצברים לא ממליצים לנסות יותר מדי פעמים להניע על מנת לא לקלקל מערכות אחרות ברכב

חלפו 3-4 שנים מהחלפת המצבר הקודם
מצבר למאזדה 2 מחזיק עד 4 שנים בשימוש סביר עם תחזוקה שוטפת טובה. לרוב אנחנו לא זוכרים מתי החלפנו מצבר וזו בהחלט נורה אדומה כשהמצבר הנוכחי מסרב להניע את הרכב

במידה וזיהית אחת או יותר מהסיבות הכתובות מעלה ברכב שלך, חברת מאור מצברים ממליצה לך להתקשר ולקבל ייעוץ חינם ואספקה של מצבר חדש למאזדה 2 שלך, בכל מקום בארץ ובתוך חצי שעה בלבד! במחירים הוגנים ושווים לכל כיס.
מאור מצברים, כאן לשירותך.

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

עוד דגמים מבית מאזדה: