גם אם הלך המצבר, עם מאור מצברים אין סיבה להיכנס ללחץ. נוכל להתקין לכם מצבר לרכב להונדה סיוויק תוך 30 דקות. המצברים שלנו מתאימים לאקלים החם, מגיעים עם אחריות יצרן של בין 12-24 חודשים, ומגיעים במחירים נוחים: החל מ-449 ₪ בלבד!

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב הונדה סיוויק:

מצבר להונדה סיוויק מבית Schnapp בקיבולת 46 אמפר החל מ- 450 ₪ 

מצברי ורטה החל מ- 600 ₪ 

שירות החלפת מצבר להונדה סיוויק עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר להונדה סיוויק שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר להונדה סיוויק

הונדה סיוויק הוא דגם אשר יוצר על ידי חברת הונדה. הונדה נוסדה ביפן ונחשבת לאחת מחברות כלי הרכב הגדולות בעולם בשל דגמיה הרבים לא רק של רכבים אלא גם של אופנועים, טרקטורונים, גנרטורים, מנועים ואפילו רובוטים. באשר לדגם הונדה סיוויק, כיום הדגם נחשב לאחד מהיוקרתיים, המוכרים והפופולריים של החברה. כמו בכל כלי רכב, גם לחברת הונדה יש מצבים בהם החלק העיקרי ביותר ברכב יכול לשבוק חיים ולהזדקק להחליפו לאחד חדש.

מצברים מומלצים להונדה סיוויק (Honda Civic)

  • לדגמי הונדה סיוויק 2013 ומעלה מתאים מצבר 55 אמפר

הלך המצבר? קודם כל חשוב לפתור את הבעיה

במידה והחלטתם ליצור איתנו קשר ולהזמין מצבר איכותי, חשוב מאוד לקחת בחשבון כמה גורמים שיסייעו לכם לבחור אותו במהירות ובלי בעיה (כמובן שניתן לשאול אותנו ולהתייעץ איתנו בכל שלב): מאיזו שנה הרכב שלכם? מה הם מאפייני הנסיעה שלכם? האם יש דרישות מיוחדות המפורטות בספר הרכב? כל הגורמים הללו יסייעו לכם ולנו לבחור את המצבר המתאים.

בנוסף, היינו ממליצים לכם לבחון את האפשרות להתקין ברכבכם מצבר מהדור החדש. מדובר בדגמים עמידים יותר אשר מעט יותר יקרים, אך מחזיקים לזמן ארוך יותר ללא ספק. חלק מהמצברים הללו לא מתאימים לרכבים הנוסעים רבות בדרכי עפר וכדומה, לכן ובקיצור – עדיף לבדוק את הנושא.

** מבצע החודש למצבר START UP לרכבי HONDA רק במאור מצברים! **

מצבר 46 אמפר המתאים להונדה סיוויק ב- 449 ₪ בלבד במקום 500 ₪

אחרי שבחרתם את המצבר, איך לשמור עליו תקין?

מצבר להונדה סיוויק

מצבר להונדה סיוויק

גם אם מותקן ברכב מצבר איכותי, בין אם מדובר במצבר 46 AH (כמו שבדרך כלל נדרש ממצברים להונדה סיוויק) או מצבר של 70 אמפר ובכלל, יש לדעת כיצד לשמור עליו על מנת להאריך את חייו ולדאוג שלא תופתעו מתקלות למיניהן. אז, הנה כמה טיפים לשמירה על המצבר:

  • כל חצי שנה דאגו לבדוק את המצבר עם חשמלאי רכב מוסמך. למרות שבהמשך, ניתן לכם עצות הנוגעות לבדיקה עצמית של המצבר, עדיין – אנחנו לא ממליצים לבדוק את המצבר לבד, מסיבה פשוטה: רק איש מקצוע יכול למצוא ליקויים שאינם חיצוניים, או מורכבים. אגב, בדיקת המצבר רלוונטית רק למצבר עופרת-חומצה או למצבר אחר שניתן לפתיחה. קיימים מצברים אטומים שאינם מיועדים לבדיקה כלל, אך זה נושא למאמר אחר.
  • פתחו את מכסה המנוע והסתכלו על המצבר מדי פעם – אם יש על המצבר שכבה לבנה או ירקרקה, סימן שמדובר בקורוזיה ולכן, תוכלו בשלב הראשון לשפוך על המצבר מים חמים. אם התופעה חוזרת על עצמה, יש לפנות לתיקון.
  • במצברים מסוימים קיים מד אשר מצביע על כמות המים במצבר. אם במצבר שרכשתם קיים מד כזה, ניתן לבדוק האם חסרים מים במצבר ולהוסיף מים מזוקקים בלבד במידת הצורך.
  • הסתכלו על תאריך הייצור של המצבר – כאשר המצבר מתקרב ל 3-4 שנים, ייתכן מאוד שחייו הולכים להיגמר גם כך. אורך חייו של מצבר סטנדרטי בדרך כלל לא עולה על 3 שנים עד 4 שנים (וישנם גם מצברים פחות איכותיים אשר צפויים להחזיק רק שנתיים).

בכל מקרה, תוכלו להיוועץ איתנו גם בנושא הזה, לאחר שתבחרו את המצבר האיכותי מתוך מגוון המצברים שלנו.

מדוע לבחור במאור מצברים?

  • מענה מהיר – אנו יודעים כי מצבר תקול יכול לשבש את החיים או לפחות, את היום, ולכן אנו מספקים ללקוחותינו מענה מהיר, עם שירות מצברים להונדה סיוויק עד הבית תוך 30 דקות מרגע ההזמנה, על מנת שלקוחותינו יוכלו להמשיך בדרכם!
  • יש לנו מצברים זולים ומצברים במבצע – חלק מהשירות האיכותי שלנו כולל מצברים במחירים מצוינים, החל מ-449 ₪ בלבד, כך שהמחיר לא צריך לעצור אתכם מלרכוש מצבר איכותי.
  • אנחנו מחזיקים מצברים מותאמים לישראל המגיעים עם אחריות יצרן – מצברי שנפ, מצברי סטארט אפ ושאר מצברים המתאימים להונדה סיוויק, את כולם ניתן למצוא אצלנו, כולל אחריות יצרן של בין שנה לשנתיים.

אנו מציעים שנשוחח, ונעניק לכם פרטים נוספים! ליצירת קשר חייגו אלינו בכל עת. 

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012

דגמים נוספים מבית הונדה: