תקועים עם הרכב ולא יכולים להניע? צריכים מצבר ברמת גן בהקדם?

אז תפסיקו לחפש חנויות מצברים ברמת גן כי הגעתם למקום הנכון! חברת מאור מצברים כאן לספק לכם שירות החלפת מצברים עד הבית ברמת גן והסביבה במחירים הכי זולים בעיר! חברת מאור מצברים תשמח לעזור לכם בכל זמן נתון. אנו מספקים את השירות שלנו 24 שעות ביממה וגם אם יש לכם שאלה כללית לגבי מצברים אנחנו כאן לשירותכם!

מבצע מיוחד לתושבי רמת גן:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר שנפ מ-450 ₪

מצברי וורטה מ-545 ₪

שירות החלפת מצבר לרכב ברמת גן עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר ברמת גן התקשרו: 072-3341-453

מצבר לרכב ברמת גן

מצבר הרכב הוא אחד החלקים החשובים ביותר בו, ומטבע הדברים כזה שכל בעל רכב יצטרך להחליף אותו ביום מן הימים. על כן, קבלו מאמר שיסייע לכם לדעת כל מה שצריך אודות מצבר לרכב ברמת גן ובכלל!

מה צריך לבדוק לפני רכישת מצבר לרכב ברמת גן?

בחירת מצבר לרכב צריכה לקחת בחשבון כמה מאפיינים כלליים ופרטניים כאחד, ע"מ שתוכלו להתאים את המצבר לרכבכם באופן המושלם. ראשית, לפני רכישת המצבר או ההחלפה שלו, מומלץ להסתכל בספר הרכב, אותו קיבלתם בעת הרכישה. בספר הרכב תוכלו למצוא מידע כללי אודות סוג המצבר הנדרש עבור רכבכם (שכן עשוי להיות הבדל בין מצבר מקורי למאזדה 3 למשל, לבין החלפת מצבר ליונדאי i20 וכד'). זכרו, שאם המצבר לא יתאים לרכבכם באופן מלא, כך גם יעילות השימוש בו תפחת.

שנית, עניין חשוב מאוד שיש להתחשב בו הינו האקלים הישראלי, המשפיע רבות על פעילות המצבר. בפרט, על המצברים ברכבים הישראליים להתאים למדינות חמות בעלות אקלים קיצי כמו שלנו. בישראל קיימות שלוש חברות עיקריות למצברים והן, שנפ,  וורטה, ולא בכדי. שימו לב לעניין הזה, במידה ותתקלו במצבר שאיננו מן החברות הללו, או שיכולת ההתאמה לשט לאקלים איננה בטוחה.

מצברים ברמת גן בהמלצת מאור מצברים

סוגי המאפיינים הבסיסיים שיש לבדוק לפני החלפת מצבר ברכב

  • מה הקיבולת של המצבר (אמפר\שעה) – מדובר בנתון הבסיסי ביותר שיש לדעת על המצבר
  • זרם ההתנעה – מדובר בחשמל שעל המצבר להעניק לרכב בעת ההתנעה. יש לשים לב, שקיים הבדל בין מצבר המסוגל להעניק זרם גבוה לזמן קצר, לבין מצבר המסוגל להעניק זרם גבוה (או גבוה יחסית) לזמן ארוך יותר).

כדי להדגים את דברינו, הנה כמה דוגמאות טכניות לסוגי מצברים (מבחינת האמפר\שעה) שמתאימים לרכבים נפוצים: לרכבי יונדאי i30, חלק מרכבי פז'ו המשפחתיות ועוד, יתאימו מצברי 55 אמפר\שעה לרוב, בעוד שלרכבי טויוטה קורולה, ניסן ג'וק, שברולט קרוז וכד' יתאימו מצברי 60 אמפר עד 66 אמפר\שעה.

רצוי לזכור, כי רכישת מצבר לרכב שאיננו מתאים מבחינת האמפר והגודל הפיזי הדרוש לכם, לעולם לא יתאים לרכבכם באופן המושלם ואף חלילה יוכל ליצור נזקים, שכן קיימים מטבע הדברים הבדלים בין מצבר שנפ 55 אמפר עם 20 חודשי אחריות לבין מצברי שנפ 60 אמפר וכיו"ב

ומה לגבי מצברים במבצע ברמת גן במחירים זולים?

מצבר במבצע ברמת גן ניתן להשיג כאן וזה שהוא במבצע זה ממש לא אומר שהוא מצבר פחות טוב. יש לקחת בחשבון את כלל המרכיבים ציינו לעיל, בהתחשב במחיר. מחיר זול למצבר איננו מעיד בהכרח על איכותו, אולם כאמור, אחריות מופחתת או אי-התאמה לארץ אכן יכולות להעיד על יעילות פחותה. לכן, במידה ומצאתם מצבר ליונדאי או מצבר לסוזוקי במבצע למשל, בדקו את היצרן, האחריות, החברה המשווקת וכמובן, את התאמת סוג המצבר לרכבכם. במידה וסימנתם "V" על כל המאפיינים החשובים, תוכלו לצאת לדרך.
אצלנו במאור מצברים לדוגמא תוכלו להזמין מצבר שנפ ברמת גן או מצבר VARTA ברמת גן במחירי מבצע מיוחדים, למשל שנפ 50 אמפר כולל התקנה ניתן להשיג החל מ 450 שקלים, שירות מצבר עד הבית ברמת גן כולל התקנה והחלפת המצבר,בדיקת טעינה והסבר מפורט מהצוות שלנו.

מתי כדאי להחליף מצבר?

ברוב המוחלט של המקרים, לקוחות נוטים להחליף מצבר רק כשהוא מתקלקל או שובק חיים. קיימים לקוחות שלצערנו "מרחיקים לכת" ולא מטפלים בבעיות מצברים בזמן, כשהן מופיעות. אולם, יש להבהיר כי המצבר זקוק לתחזוקה מתמדת, אחת לשנה-חצי שנה ולהחלפה בערך כל שנתיים- ארבע שנים (כשמדובר במצבר חדש). אם קיים ברכבכם מצבר שאינכם יודעים כמה זמן היה בשימוש, יש לבדוק אותו בתדירות גבוהה יותר ולקחת בחשבון שייתכן ותצטרכו להחליפו מהר יותר משתכננתם.

מצברים למכירה ברמת גן משיגים רק עם מאור מצברים! רוצים לקבל קצת מושג לגבי מחירים לכל סוגי המצברים שאנחנו מספקים? בקרו בדף עלות מצברים במחירון שלנו!

רמזים המעידים על הצורך בבדיקה\בהחלפה של המצבר:

כידוע, תפקידו של המצב קשור למרבית האלמנטים במערכת החשמל ברכב. לכן, כל הקלה הנוגעת להתנעה (בייחוד אם זו תקלה חוזרת), צופר חלש, אורות חלשים וכד' – כל אלו יכולים להצביע על היחלשות או תקלה במצבר הרכב.

במצב כזה, עומדות בפניכם 2 אפשרויות: לתקן את המצבר או להחליף אותו. אולם, במידה והמצבר לא עובד לחלוטין, סיטואציה אשר מוכרת לאנשים רבים שרצו להתניע את הרכב ולפתע גילו שהוא איננו עובד, קיימת רק אפשרות אחת, שהיא כמובן החלפת מצבר מידית.

במאור מצברים, נשמח לסייע לכם עם שירות אישי ומהיר!

טיפ לגבי רכישת מצבר משומש ברמת גן: מדי פעם מגיעות אלינו שאלות רבות מלקוחות אשר מחפשים לחסוך כמה שיותר כסף, הגישה שלנו בנושא היא מאוד ברורה… להזמין מצבר משומש ברמת גן אולי יהיה זול אז ישנו משפט "הזול הוא היקר" אשר מפורסם מאוד ואכן מתגשם, אנחנו ממליצים לכם להוסיף עוד קצת כסף ולהתאמץ ולקנות אך ורק מצברים חדשים.

שירות מצברים עד הבית ברמת גן

איפה קונים מצבר ברמת גן? עם מאור מצברים המצבר האיכותי יגיע אליכם עד 30 דקות מעת ההזמנה, כך שלא תצטרכו לוותר על התכניות שלכם או להתעכב לזמן ממושך (אגב, ניתן להזמין את השירות עד הבית\עד מקום העבודה וכד'). בנוסף, מאור מצברים מציעים לכם מגוון רחב של מצברים בזול ברמת גן במחירים שווים לכל נפש, החל מ-449 ₪ בלבד (!), באחריות יצרן מלאה של בין שנה-לשנתיים, כך שגם מבחינה הזו, תוכלו להיות בטוחים שאתם מכוסים ומבוטחים על ידי החברות המובילות בשוק המצברים בישראל. כמו כן, הצוות שלנו עומד לרשותכם לכל שאלה הנוגעת למצבר או לתפעולו.

כמה עולה מצבר ברמת גן?

המחירים שאתם רואים באתר שלנו אלו המחירים אשר אנחנו גובים במידה ואתם מגיעים לסניף שלנו בתל אביב אך ניתן להזמין שירות מצבר עד הבית ברמת גן בקלות ובמהירות. צוות מאור מצברים גובה עבור משלוח מצבר כולל התקנה בבית הלקוח בין 50 ₪ ל- 80 ₪ בלבד עבור השירות, תנו לנו לחסוך לכם זמן יקר ופקקים ונשמח לתת לכם את השירות הטוב ביותר!

זקוקים לשירות מצברים ברמת גן? פנו עוד היום למאור מצברים, ונשמח לסייע לכם עם מגוון רחב של מצברים איכותיים לכל סוגי הרכבים!

לקוחות שלנו מספרים

הצטרפו עוד היום למאות תושבי רמת גן אשר נהנים מהשירות מצבר עד הבית ברמת גן שאנו מספקים!