הלך המצבר בפאביה שלך? אין צורך להיכנס ללחץ, זה מוכר, קורה לכולם ובעידן המודרני אפשר לטפל במצב יותר מהר ממה שנראה לך… מאור מצברים מספקים מצבר לסקודה פאביה עד הבית, אז נותר לך להתקשר, ואנחנו כבר בדרך עם מצבר חדש מותאם בול לרכב שלך!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב סקודה פאביה:

מצבר סטארט אפ 50 אמפר לסקודה פאביה החל מ- 449 ₪

מצבר 55 אמפר לסקודה פאביה מבית Schnapp מ- 450 ₪

מצברי VARTA מ- 540 ₪

שירות החלפת מצבר לסקודה פאביה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לסקודה פאביה התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לסקודה פאביה

הכי קל לקנות מצבר לסקודה פאביה אצל מאור מצברים

מאור מצברים היא חברה ותיקה ואמינה לשיווק מצברים עד הבית, ובין היתר גם מצבר לסקודה פאביה שלך. רגע, איך זה עובד? פשוט יותר ממה שאתה חושב! אנשי השירות של מאור מצברים מעניקים שירות בפריסה רחבה, כך שניתן להתקשר, לומר למומחים את דגם הרכב שלך ואיש שירות מומחה יגיע עד אליך עם מצבר חדש של המותגים המובילים בשוק. וזה עוד לא הכל… תוכל לקבל אחריות מלאה על המצבר וגם פירוק המצבר הישן והרכבת מצבר חדש במקומו.

מצברים מומלצים לסקודה פאביה – Skoda Fabia

סקודה פאביה רכב קטן, צעיר ועוצמתי

סקודה פאביה הוא רכב צעיר ורענן מקטגוריית הקטנות של סקודה, המציע שילוב מושלם של עיצוב דינאמי ואת האיכות המוקפדת של סקודה. הקימורים הייחודיים של פאביה בהחלט בולטים בו ומעניקים לו הופעה מרשימה. מבחינת צבעים, נראה שסקודה בהחלט מציעה מגוון, ממש כמו שרכב צעיר ונחשק חייב להיראות, החל מאדום, כחול, שחור בז' מהמם ועוד. מבחינת ביצועים, פאביה זכתה ובצדק לתואר "יותר", כיוון שהיא יותר בטוחה, יותר מרווחת, יותר יפה ויש לה יותר ביצועים ביחס לרכב קטן. גם מבחינת חיסכון – המנוע חסכוני מאוד, מתאים בול למי שמחפש רכב טוב, מעוצב וחסכוני.

איזה מצבר מתאים לסקודה פאביה?

מצבר לסקודה פאביה

מצבר לסקודה פאביה

מצבר מומלץ לסקודה פאביה יהיה בדרך כלל מצבר בגודל של 50 אמפר ו 55 אמפר. כמו כן, בחלק מהשנתונים ניתן להרכיב מצבר בטכנולוגיית Start & Stop בקיבולת של 60 אמפר. אך לבל נשכח גם את האיכות וטיב המצבר, שגם הוא משפיע מאוד על הרכב, ולכן חשוב מאוד לרכוש רק מצבר איכותי של חברה מוכרת כגון  שנפ, ורטה וכדומה, כך תוכלו ליהנות גם מאחריות מקיפה לשנה ואפילו שנתיים, וגם ליהנות מביצועים טובים יותר של המצבר. אז רגע לפני שרוכשים מצבר, התייעצו עם המומחים של מאור מצברים לגבי התאמת מצבר לסקודה פאביה וקבלו המלצה למצבר איכותי וחזק.

כמה עולה מצבר לסקודה פאביה?

מצברים לסקודה פאביה משתנים בהתאם לסוג המותג, האמפר שלו וכו'. במאור מצברים מחירי מצבר לסקודה פאביה מתחילים ב 449 ש"ח. חשוב להבין שלמצבר של הפאביה יש תפקיד חשוב, הרי עליו לספק כוח חשמלי לכלל מערכות החשמל ברכב, ועל כן יש להקפיד לבחור רק מצבר איכותי שיספק כוח עוצמתי לכלל המערכות ברכב כמו החלונות החשמליים, מערכת ההתנעה, מערכות מולטימדיה, מערכות אזעקה ובכלל לכל המערכות שאתם מכירים היטב.

תעשו משהו טוב, ורכשו מצבר לסקודה פאביה רק אצל מתקין מורשה, כדוגמת מאור מצברים!

אצל מאור מצברים תקבלו שירות החלפת מצבר לסקודה פאביה עד הבית, וכל זה על ידי מתקין מוסמך בעל ניסיון רב בתחום. השירות ניתן עד הבית, כך שתוכלו ליהנות ממצבר איכותי תוך כחצי שעה בלבד!

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סקודה: