נכנסתם לרכב, ניסיתם להתניע וגיליתם שהמצבר ברכב שבק חיים סופית? אין ספק שזה מעצבן, אבל למאור מצברים יש פתרון מהיר וקל עבורכם, שידרוש מכם רק להרים אלינו טלפון: שירות אספקת מצבר לסקודה סיטיגו עד הבית, בהגעה מהירה, כולל ביצוע בדיקה של המצבר החדש המותקן ברכב.

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב סקודה סיטיגו:

מצברי שנפ 50 אמפר החל מ- 480 ₪ 

מצבר תוצרת ורטה 55 אמפר החל מ- 540 ₪ 

שירות החלפת מצבר לסקודה סיטיגו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לסקודה סיטיגו שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לסקודה סיטיגו

המצבר הוא חלק די פשוט ברכב, אז מדוע הוא חשוב כל כך?

המצבר הוא אכן חלק יחסית פשוט, שכן הוא בנוי ומתפקד במידה רבה כמו סוללה. למרות זאת, למצבר כמה תפקידים חיוניים בכל רכב, החל מההתנעה ועד להפעלת מערכת החשמל כולה. המצבר, הוא ה"לב" של מערכת החשמל ותפקידו מתחלק לשניים: להעביר עוצמה חשמלית מספקת למערכת החשמל ולספק עוצמה חשמלית לפעילות השוטפת של הרכב, ברגע שהוא כבר עובד.

המומלצים: מצברים לסקודה סיטיגו (Skoda Citigo)

מה משפיע על שחיקת המצבר? מתי ניתן לדעת שהגיע הזמן להחליף?

מצבר רגיל, מחזיק בד"כ עד 4-5 שנים, ויש כאלה שאפילו פחות מכך. במילים אחרות, אם חלפו להן 4 שנים או 3 שנים והמצבר מתחיל לקרטע, זה לא משהו שצריך להפתיע אתכם. אולם, קיימות פעמים בהן ניתן לתקן את המצבר, בעיקר כאשר השחיקה אינה ברמה גבוהה מדי והמצבר פשוט זקוק לטעינה מחודשת.

בנוגע לגורמים אשר משפיעים על שחיקת המצבר, קיימים כמה כאלה שרצוי להתעכב עליהם: ראשית, מצבר סטנדרטי שלא נשלח לתיקון פעם בחצי שנה עשוי לסבול משחיקה, בדיוק כמו רכב שלא עבר טיפול מומלץ. בפרט, מצברים מושפעים מתדירות השימוש, ממזג האוויר, לחות וכדומה. כמו כן, קיימים מצברים ספציפיים שהם בעלי רגישות לתנאי דרך משובשים.

** מצברים למגוון רכבי סקודה רק במאור מצברים! **

מצבר לסקודה סופרב 72 אמפר מבית Schnapp ב-600 ₪ בלבד במקום 680 ₪

מצברים לסקודה אוקטביה 62 אמפר יד שניה במחירים מיוחדים!

אילו מצברים קיימים לרכבים פרטיים ובכלל?

מצבר לסקודה סיטיגוהמצבר הנפוץ ביותר ברכבים הוא מצבר חומצה-עופרת. מדובר במצבר אשר מורכב ממים מזוקקים, לוחות עופרת וחומצה, וזה המצבר שמחזיק 3-4 שנים בממוצע. מצבר זה מגיע במגוון סוגים, כמו מצבר הכולל מד מים שבו ניתן לצפות מבחוץ ולבחון האם חסרים מים מזוקקים. כמו כן, קיימים מצברים המגיעים סגורים או פתוחים, כלומר לא ניתנים או ניתנים לתיקון.

מצברי ג’ל – מצבר איכותי שמכיל ג’ל במקום חומצה. זהו מצבר שלא מתאים לכל סוגי הרכבים, אך כולל יתרונות רבים וביניהם, עמידות לאורך שנים. מה שכן, יש צורך לברר באופן ספציפי האם מצבר הג’ל שהוצע לכם יכול לעמוד במאפייני הנסיעה שלכם.

מצבר פריקה עמוקה – מצבר שלא מתאים להתנעת רכבים בדרך כלל, כלומר לא יכול לייצר חשמל רב בזמן קצר, שלא כמו מצבר חומצה-עופרת. לצד זאת, מצבר פריקה עמוקה הוא עוצמתי מאוד, עמיד יחסית לשאר ויכול לספק חשמל רב לזמן ארוך.

אגב, מצברים נמדדים בעיקר לפי הקיבולת שלהם (האמפר). מצבר לסקודה סיטיגו למשל, יהיה מצבר 50 אמפר, או מצבר 55 אמפר, אך בכל מקרה, יש לבדוק זאת שוב בהתאם לנתוני הדגם שלכם.

מחפשים מצבר לסקודה סיטיגו? מאור מצברים לשירותכם!

בחברת מאור מצברים תוכלו למצוא את כל סוגי המצברים וביניהם מצברים לרכב סקודה סיטיגו עד הבית, במחירים שווים לכל נפש! אנחנו מתחייבים להענקת שירות מקצועי ואישי, הכולל ייעוץ לגבי המצבר המתאים לדגם ובמידה שתרצו, אספקת המצבר והתקנתו אצלכם ברכב, עם שירות מצבר עד הבית של מאור מצברים. יש לנו מצברים במחירים משתלמים ובאופן כללי, מצברים זולים המגיעים עם סוגים שונים של אחריות יצרן לבחירתכם!

רוצים לבדוק האם אתם נמצאים באזור השירות שלנו ולהינות משירות החלפת מצבר עד הבית? התקשרו היום ואנו נשמח לעמוד לשירותכם! 

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סקודה: