נתקעת ללא מצבר לסקודה? בלי פאניקה! המומחים של מאור מצברים מספקים מצבר לסקודה עד הבית תוך כחצי שעה בלבד! היום כבר אין צורך להזמין גרר, או לנסות לשבור את הראש, פשוט מתקשרים למאור מצברים ומזמינים מצבר לסקודה עד הבית.

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב סקודה:

מצבר סטארט אפ 60 אמפר החל מ-450 ₪

מצבר 55 אמפר לסקודה מבית שנפ מ-450 ₪

מצברי VARTA מ-540 ₪

שירות החלפת מצבר לסקודה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לסקודה התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לסקודה

מצברים שמתאימים לסקודה לפי סוג

רכבי סקודה השונים מידת אמפר מצבר לסקודה מחיר
סקודה אוקטביה 62 אמפר / שעה  החל מ-490 ₪
סקודה סופרב 72 אמפר / שעה בין 560 ₪ ל-639 ₪
סקודה פאביה 50 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-540 ₪
סקודה רומסטר 55 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-630 ₪
סקודה סיטיגו 50,55 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-630 ₪
סקודה ראפיד 55,60 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-595 ₪
סקודה יטי 50,55 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-630 ₪

מזמינים מצבר לסקודה רק אצל מאור מצברים

מצבר לרכב הוא למעשה הסוללה של הרכב בשפה פשוטה, ותפקידו לספק כוח חשמלי לכלל המערכות החשמליות שנמצאות ברכב, ובין היתר גם למערכת ההנעה. זו הסיבה שכאשר מצבר לסקודה מתחיל לשבוק חיים, המערכות החשמליות ברכב לא יפעלו, ומן הסתם לא תוכלו להניע את הרכב. אבל איך תדעו שאכן מדובר במצבר ששבק חיים? פשוט מאוד! בודקים את תאריך הייצור של המצבר המוטבע בצידו, ובמידה וחלפו שלוש שנים, סביר להניח שהלך המצבר ויש צורך לרכוש מצבר חדש.

מצברים מומלצים לסקודה – Skoda

  • מצברים בטכנולוגיית סטארט סטופ (Start&Stop) מתאימים לדגמים משנת 2014 ומעלה בלבד.

סקודה – איכות צ'כית מוקפדת

סקודה היא אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם, המציעה איכות צ'כית מוקפדת ושלל דגמים, החל מרכבים קטנים, משפחתיים, ג'יפים ומסחריות. המותג הוותיק החל בתחילת דרכו לייצר אופנועים (בשנת 1899) והחל משנת 1905 המותג מייצר מכוניות. בחישוב פשוט, למעלה ממאה שנים המותג מייצר מכוניות, עם שלל דגמים ופיתוחים חדשניים. למותג יש מספר דגמים בולטים כדוגמת סקודה אוקטביה שזהו רכב משפחתי פופולרי, סקודה רומסטר, סקודה פאביה, סקודה סופרב, סקודה יטי, סקודה ראפיד, סקודה קודיאק ועוד.

איזה מצבר מתאים לסקודה?

רכבי סקודה מגוונים מאוד, חלקם עם מנוע 1,200 סמ"ק וחלקם הרבה יותר, ולכן באופן טבעי גם המצברים שונים, מכיוון שהתאמת המצבר היא גם על פי נפח המנוע של הרכב. מצבר מומלץ לסקודה הוא בעל הספק של 55 אמפר ועד למצברי 72 אמפר. מכיוון שלא תמיד אנו יודעים את ההספק הדרוש, מומלץ להיעזר בבעל מקצוע המתמחה בהתאמת מצבר לסקודה, או פשוט לבדוק את המצבר הקיים ולהזמין אחד חדש תואם מבחינת ההספק שלו. דבר נוסף, כדאי מאוד לבחור רק מצבר עם תקן ואחריות, עם עדיפות לבחירת מצבר של מותג מוכר, כך שתוכלו ליהנות מאיכות בלתי מתפשרת.

כמה עולה מצבר לסקודה?

בחירת המצבר הנכון מבין מצברים לסקודה היא לא עניין של מה בכך, וודאי כאשר מדובר על מצבר המשמש כסוללה של הרכב. חשוב לדעת כי מחיר מצבר לסקודה מתחיל אצלנו ב 449 ש"ח משתנה בהתאם לנפח שלו, אך ישנה חשיבות רבה לסוג המותג שתבחרו. כך למשל ישנם מצברים במחירים זולים, וישנם מצברים איכותיים של מותגים טובים שהם קצת יותר יקרים, אך בהחלט שווים את המחיר לאורך זמן.

מזמינים, ומקבלים מצבר עד הבית רק אצל מאור מצברים

חברת מאור מצברים מציעה שירות מהיר של החלפת מצבר לסקודה עד הבית, כך שתוכלו בקלות רבה להזמין מצבר, להמתין בסך הכל חצי שעה ולקבל את המצבר עד הבית או עד המקום שבו נתקעתם עם מצבר מרוקן.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סקודה: