מאור מצברים היא חברה המתמחה בשירות אספקת והחלפת מצברים לרכבים, אופנועים, וקטנועים וכל זאת עם שירות מהיר עד הבית. אנו מקפידים על שירות במחירים הוגנים ואטרקטיביים ביותר ללקוחותינו. זקוקים למצבר חדש לסיאט איביזה? הגעתם למקום הנכון!  צרו אתנו קשר בכל עת כדי לשמוע על תנאי השירות המעולים שאנו מציעים לקהל לקוחותינו באזור המרכז והסביבה!

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב סיאט איביזה:

מצבר לסיאט איביזה של ורטה 60 אמפר החל מ- 545 ₪ 

מצברים של חברת Schnapp החל מ- 450 ₪ 

מצבר לרכב סיאט איביזה תוצרת בוש 60 אמפר החל מ- 529 ₪ (עם שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר לסיאט איביזה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לסיאט איביזה שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לסיאט איביזה

מה צריך לבדוק לפני שקונים מצבר?

אנשים רבים נכנסים ללחץ כאשר הם מבינים שהמצבר שלהם ״מתחיל לזייף״, במיוחד אם הוא שבק חיים באמצע הנסיעה. אין ספק שהחלפת מצבר הוא עניין שלא סובל דיחוי, אך יש לנשום קודם כל עמוק, ולחשוב כמה רגעים לפני שמזמינים את המצבר הראשון שאנו מוצאים. במידה ויש צורך בהחלפת מצבר מקולקל ברכב מסוג סיאט איביזה, רצוי מאוד לרכוש מצבר שיוצר על ידי אחת מיצרניות הדגל הגדולות והאמינות ביותר בשוק הרכב: שנפ או ורטה. בכל חברת מצברים תוכלו למצוא מצברים של 55 אמפר או של 60 אמפר – מצברים המתאימים לרכבי סיאט ולרכב סיאט איביזה בפרט.

במקרה של תקלה במצבר, יש לנהוג בשיקול דעת ולחשוב בראש ובראשונה על פתרון לטווח הארוך – רכישת מצבר איכותי שיחזיק מעמד כמה שיותר זמן. לכן מומלץ לא להתפשר על המצבר הכי זול שתשיגו, אלא להשקיע את כספכם במצבר טוב שיבטיח לכם נסיעה בטוחה לאורך זמן. החלפת המצבר, גם אם היא לא נשמעת כמשימה מורכבת במיוחד, דורשת הבנה בפרטים הטכניים הקטנים שעושים את ההבדל הקטן, ויחזירו לרכב שלכם את הכוח הדרוש להתנעה.

מאור מצברים מספקים לכם שירות התקנת מצברים עד הבית, וחוסכים לכם הרבה כאב ראש מיותר.

מצברים מומלצים לסיאט איביזה

מאפיינים טכניים של מצבר לסיאט איביזה

אחד הדברים שיש להקפיד עליהם כאשר קונים או מחליפים מצבר לסיאט איביזה, הם הפרטים הטכניים, שם היצרן ווידוא שהחלקים המרכיבים את המצבר הינם מקוריים. דגשים אלה הם חשובים על מנת לשמור על בטיחות מקסימלית במהלך הנסיעה, ועל מנת למנוע תקלות חוזרות ונשנות, שעלולות לעלות לכם הרבה כסף. בטבלה זו מפורטים לדוגמה הפרטים הטכניים החשובים למצבר מקורי של חברת שנפ:

שם מוצר SR 1701
מק"ט שנפ 626/1
קיבול אמפר ל- 20 שעות 55
RC 86
מתח וולט 12
זרם התנעה (א.ש.) 510
אורך (מ"מ) 242
רוחב (מ"מ) 175
גובה (מ"מ) 190
חודשי אחריות 12
* האחריות בהתאם להוראות היצרן

לפני שרוכשים מצבר לסיאט איביזה, יש לוודא שפרטים אלו מופיעים על המצבר עצמו על מנת להימנע מעוגמת נפש, מה שעלול להתבטא בתקלות תכופות, גם אם הוא הוחלף זמן קצר לפני כן.

מתי יודעים שיש תקלה במצבר של סיאט איביזה?

תקלות ברכבים הן דבר שבשגרה, ויכולות לקרות באופן פתאומי. אם יש חשש שמשהו לא פועל כשורה ברכב, באופנוע, בקטנוע או בקלנועית – ייתכן וישנה בעיה במצבר, במיוחד אם עברו מעל לארבע שנים מיום החלפתו או מיום רכישת הרכב. הסימנים העיקריים שצריכים להדליק נורות אדומות שאכן מדובר בבעיה במצבר הם:

  • הרכב לא מניע בניסיון הראשון
  • בעיות במזגן
  • רעשים שונים
  • אורות אזהרה בלוח המחוונים

על מנת לוודא שאכן המצבר לא תקין, יש להתייעץ עם איש מקצוע, על מנת שהבעיה תטופל כראוי.

מבצע החודש – מצבר לרכב סיאט איביזה במחיר הכי משתלם בארץ!

לרכישה של מצבר לרכב 55 אמפר שמתאים לסיאט איביזה עם אפשרות של החלפת מצבר עד הבית חייגו: 072-3341-453

למה לבחור במאור מצברים כספק השירות שלכם?

מצבר לסיאט איביזה

מצבר לסיאט איביזה

כאשר נהרס לכם המצבר ברכב באופן פתאומי, אתם זקוקים לדבר אחד בלבד: חברה אמינה עם ניסיון וידע, שתספק לכם את השירות המהיר והאיכותי ביותר בשוק, על מנת שתוכלו לחזור לשגרת חייכם בהקדם האפשרי. כשמדובר על החלפת מצברים לאופנוע או לרכב, לא לוקחים סיכונים מיותרים, אלא מתקשרים מיד למאור מצברים לקבלת השירות המקצועי ביותר. אנחנו מתחייבים לספק לקהל לקוחותינו שירות אמין לאורך כל הדרך, עשרים וארבעה שעות ביממה (לא כולל בשבתות) וכל זאת עד לפתח ביתכם.

מאור מצברים – שירות מעולה במחירים אטרקטיביים

מעבר לשירות איכותי ובלתי מתפשר מסביב לשעון, הכולל בין השאר מחירים אטרקטיביים וזולים, קהל לקוחותינו ברחבי הארץ נהנים משקט נפשי וביטחון, מכיוון שאנחנו מעניקים להם במעמד החלפת המצבר אחריות יצרן בין 12 ועד ל- 24 חודשים מרגע החלפת המצבר. במידה והמצבר התקלקל שנית במהלך תקופה זו, תקבלו שירות ללא דיחוי, המצבר ייבדק ובמידת הצורך יוחלף ללא בעיות מצידנו.

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

עוד דגמים מבית סיאט: