מצבר לקיה ריו במחירים סופר משתלמים

זקוקים למצבר שמתאים לקיו ריו בדחיפות? אצלנו במאור מצברים תמצאו מבצעים מדהימים על מגוון מצברים לקיה ריו שיטעינו לכם את הרכב ולא ירוקנו לכם את הכיס! בנוסף, שירות מצבר עד הבית לקיה ריו יספק לכם את המצבר החדש עד הבית תוך חצי שעה בלבד! עם נסיון של למעלה מ 15 שנים בתחום המצברים ובזכות הצוות המקצועי והאדיב שלנו יחד עם המחירים האטרקטיביים אין סיכוי שלא תצאו מרוצים!

מבצע מיוחד עבור מצבר לקיה ריו:

מצברי 50 אמפר של START UP החל מ- 449 ₪

מצבר 50 אמפר לרכב קיה ריו מבית שנפ החל מ- 450 ₪

מצברי BOSCH (בוש) לקיה ריו החל מ- 529 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר לקיה ריו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת המצבר הנכון עבורכם מבין המצברים המתאימים לקיה ריו חייגו אלינו: 072-3341-453

החלפת מצבר לקיה ריו

כמה עולה מצבר לקיה ריו?

קיה ריו מתניידת על מצבר 50 אמפר ומצבר 55 אמפר, תלוי בנפח המנוע.
בהיותה משפחתית, קיה ריו מחייבת מצבר איכותי אמין ועמיד שישרת את המשפחה שלך נאמנה ולא יתקע אותך באמצע שום מקום בלי יכולת לזוז. מכיוון שקיה ריו הוא רכב נפוץ בכבישי ישראל, מאור מצברים יכולים לספק לך מגוון רחב של מצברים 50 אמפר ומצברים 55 אמפר אשר יתאימו לסוג הרכב שלך, לשימושים שלך ולצריכת החשמל הספציפית של הרכב שלך.

מבצעים מטורפים על מצבר 55 אמפר לקיה ריו שלך!

אצלנו תוכלו לרכוש מצבר לרכב קיו ריו של חברת שנפ 55 אמפר ב-450 ₪ בלבד!

מצבר 55 אמפר של חברת VARTA במחיר של 630 ₪ במקום ב-740 ₪

מתלבטים בין מגוון מצברי 55 אמפר העומדים לרשותכם? התקשרו אלינו ונשמח לסייע!

מצברים מומלצים לקיה ריו


מצברי 50 אמפר במבצע החודש במאור מצברים!

מצברים לסוזוקי ספלאש 50 אמפר של חברת סטארט אפ ב-449 ₪ בלבד!

מצברים לטויוטה יאריס 50 אמפר מבית SCHNAPP ב 450 ₪ בלבד!

האם המחיר קובע?

מצבר לקיה ריו

מצבר לקיה ריו

ההרגלים שלנו מקבעים אותנו לחשוב שהיקר טוב יותר ואילו הזול לא איכותי. לפחות בעולם המצברים זה לא בהכרח ככה. על מנת להגיע למחיר היעד שלך, עליך להתחשב במספר משתנים – סוג הרכב שלך, אופן השימוש שלך ברכב, צריכת החשמל של הרכב והתקציב שלך. עם המידע הזה ניתן יהיה להתאים לך מצבר חדש ספציפי עבורך שיעניק לך תמורה מלאה ולא יבזבז לך כספים מיותרים.

יחד עם זאת, מאור מצברים ממליצה לך להשקיע במצבר כי הוא רכיב חשוב מאוד בתקינות הרכב ואחראי, מעבר להנעת הרכב, גם להספקת חשמל מאוזנת ולאיכות הנסיעה שלך. כאן נלמד את פקטור המחיר במצבר וכך נדע טוב יותר איך להתכונן לרכישת מצבר ואיזה מצבר לרכוש.

  • השוואת מחירים
    כמה עלה המצבר הנוכחי שלך? מה מידת האמפר שלו? כדי להתחיל בתהליך החסכון אפשר להשוות את המצבר הקיים למצברים חדשים מהסוג שלו במספר סוכנויות מצברים על מנת לקבל תחושה של השוק. יש להתחשב בזמן שעבר מאז רכישת המצבר האחרונה, תעודת אחריות היצרן והמיקום הגיאוגרפי של החנות ממנה נלקח המחיר. הפערים יכולים להגיע לעד 30%!
  • מחירים גבוהים או נמוכים מדי
    לאחר סקר השוק, ניתן יהיה להשוות את המחירים ולהבין איזו חנות גובה יותר מדי ואיזו חנות זולה מדי. משתי אלה עדיף לך להימנע מהסיבות הפשוטות שחנות יקרה גורמת לך להוציא כספים מיותרים ואילו חנות זולה כנראה לא תעניק לך את השירות האיכותי המגיע לך. המצבר הטוב ביותר עבורך כנראה יהיה זה שהמחיר שלו הוגן קרי לא יקר מדי ולא זול מדי.
  • המשולש הקדוש – חנות ותיקה, מחיר הוגן ושירות מעולה
    סוכנויות מצברים המציעות לך אך ורק מצברים הן כנראה החנויות העדיפות לרכוש מהן כי שם נמצאת המומחיות. מומחי המצברים בסוכנויות אלו חיים ונושמים את עולם המצברים וידעו להתאים לך מצבר התפור בדיוק לצרכים שלך.

מצבר לקיה ריו בשירות מצבר עד הבית

רגע לפני שהטלפון מחייג לגרר ועוד יום נהרס בהמתנה וברכישה של מצבר במחיר מופקע, מאור מצברים כאן לעזור!
רק שיחת טלפון אחת, במהלכה נבין יחד איזה מצבר הוא הטוב ביותר והמשתלם ביותר עבורך, מפרידה בינך ובין מצבר חדש שיגיע אליך עד חצי שעה בלבד! (שירות אספקת מצבר עד הבית בתל אביב והסביבה בתוספת של 50 ₪ בלבד)
מומחה המצברים שלנו יחליף לך את המצבר לרכב קיה שלך רק לאחר שיוודא שהמצבר הנוכחי שלך באמת שבק חיים! לאחר מכן יתן לך טיפים על איך לשמור על המצבר החדש שלך ויהיה זמין עבורך כדי לוודא שהמצבר תקין והגעת ליעד שלך בבטחה.

להזמנת מצבר לקיה ריו בשירות מצבר עד הבית 24/7, יש לחייג למוקד שלנו בטלפון 072-3341-453

כאן לכל שאלה, מאור מצברים

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית קיה: