כשהמצבר של הקיה אופטימה שלכם עושה בעיות, זה בדיוק הזמן להתקשר למאור מצברים. אנחנו מגיעים אליכם עד הבית ומחליפים לכם על המקום את המצבר הישן והתקול במצבר חדש ואיכותי וכל זאת במחירים אטרקטיביים ביותר!

מצבר לקיה אופטימה במחיר מיוחד:

מצבר לKia Optima של סטארט אפ 60 אמפר החל מ- 450 ₪ 

מצברים של חברת Schnapp החל מ- 480 ₪ 

מצבר תוצרת בוש 60 אמפר החל מ- 529 ₪ (שנתיים אחריות)

שירות החלפת מצבר לקיה אופטימה עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לקיה אופטימה שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לקיה אופטימה

מה קורה כשהמצבר לקיה אופטימה שלכם מראה סימני חולשה?

המצבר הוא חיוני להפעלת הרכב והתנעתו, כשבין היתר הוא גם אחראי על המזגן וקירורו ועל כל מה שקשור למערכות החשמל ברכב כמו הפעלת הווישרים, החיישנים, האורות ברכב עצמו ותאורה, מערכות המולטימדיה כמו הרדיו והפעלת המזגן. מסיבה זו, לפני שהמצבר מתקלקל לגמרי יש בדרך כלל סימנים שונים – המספקים רמזים עבים שייתכן והמצבר שהמצבר עומד ״לסיים את הקדנציה״ שלו בקרוב. על אילו סימנים מדובר? לדוגמה:

  • תפקוד לקוי של המצבר (בעיות בהתנעה, בעיות בקירור)
  • קורוזיה
  • סימני נזילות
  • הקופסה של המצבר אינה בצורתה המקורית

יש לקחת בחשבון כי מצברים לקיה אופטימה מחזיקים מעמד בממוצע בין שלוש לארבע שנים בלבד. נזקי מזג האוויר, תאונות, רעידות וכדומה עלולים לפגוע באורך חיי המצבר ולקצר אותו באופן משמעותי. חשוב מאוד לשמור על המצבר ולהימנע למשל להחנות את הרכב ביום חמסין בשמש היוקדת.

המומלצים: מצברים לקיה אופטימה (Kia Optima)

איזה מצבר מתאים לקיה אופטימה?

ישנם סוגי מצברים שונים היכולים להתאים לקיה אופטימה, תלוי באיזה דגם מדובר. ניתן לרכוש מצבר של 55 אמפר, 60 אמפר או 70 אמפר. חשוב מאוד לדעת, כי לא ניתן להתקין מצבר של 55 אמפר במכונית שמותאמת למצבר של 70 אמפר, וחשוב לא להתבלבל שכן זה יכול לגרום לנזק למכונית. מעבר לכך, מומלץ שלא להתקין מצבר לקיה אופטימה באופן עצמאי, אם אין מספיק ידע, רק על מנת לחסוך בתשלום על ההתקנה של בעל מקצוע, אלא להשאיר זאת אך ורק לאנשי מקצוע שמכירים את הרכב ויודעים איך להתקין את המצבר בצורה מקצועית. כך אתם מבטיחים לעצמכם נסיעה בטוחה ללא הפתעות לא נעימות לאחר התקנת המצבר החדש.

מהו המחיר הממוצע למצבר לקיה אופטימה?

מצבר לקיה אופטימהאם אתם זקוקים למצבר חדש לקיה אופטימה, אתם בוודאי שואלים את עצמכם כמה זה יעלה, והאם יש סיכוי להשיג את המצבר במחיר מוזל. מכיוון שמחיר המצבר משתנה בהתאם למודל של הרכב ולחברה המייצרת את המצבר, לא ניתן לומר מחיר מדויק. אנו מציעים לקהל לקוחותינו מצברים לקיה אופטימה במחירים שונים, תלוי, כאמור באיזה דגם מדובר. אצלנו במאור מצברים תוכלו ליהנות ממגוון מצברים רחב של החברות המובילות בשוק, שרק איתם אנו מקפידים לעבוד כדי להבטיח ללקוחותינו מוצרים איכותיים: ורטה ושנפ. מצברים אלה הם אמינים, עמידים ויעבדו בצורה מעולה ובטוחה למשך שנים. על מנת לעשות השוואת מחירים אנו ממליצים לכם להיכנס למחירון המעודכן שלנו באתר האינטרנט ולראות איזה מהמצברים המוצגים בקטלוג מתאים לכם מבחינת כוח אמפר ומבחינת תקציב. בנוסף, כדאי לדעת שיש לנו גם מחירים משתלמים ביותר באופן קבוע, וניתן למצוא אצלנו במאור מצברים מחיר מצבר לקיה אופטימה מתחיל מ 450 ש״ח !

מאור מצברים – שירות מהיר עד הבית

אנחנו במאור מצברים יודעים מה הלקוחות שלנו צריכים – מצבר לקיה אופטימה מעכשיו לעכשיו – ולכן אנו מספקים זאת לקהל לקוחותינו המתגורר בתל אביב או באזור (אנו מגיעים לכל ערי המרכז, פתח תקווה, בני ברק, רחובות, נתניה ועוד) ויכול ליהנות מהשירות הייחודי והמהיר שלנו. איך השירות שלנו עובד אתם שואלים? פשוט מאוד! כשהמצבר שלכם מתקלקל אתם מחייגים את המספר שלנו, מספקים לנו פרטים אישיים ואנחנו מגיעים אליכם תוך 30 דקות מרגע ההזמנה עם מצבר חדש לקיה אופטימה עד הבית. בצורה זו אתם יכולים לחזור כמה שיותר מהר לשגרת החיים שלכם.

למה לבחור במאור מצברים?

אנחנו במאור מצברים עוסקים כבר למעלה מ-15 שנה בתחום המצברים, וצברנו ידע יקר ערך בשנים אלו. כיום אנחנו לא רק מספקים מצברים אלא משמשים לקהל לקוחותינו הרחב כיועצים מקצועיים בכל מה שקשור לסוגי מצברים, כוחות אמפר, שמירה על מצבר חדש, התקנת מצבר, והכל נושא אחר הקשור לתחום המצברים. כשאתם עובדים מולנו אתם נמצאים בידיים טובות ויכולים ליהנות ממצברים איכותיים, מחירים זולים ומבצעים אטרקטיביים. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל שאלה ונשמח לעזור לכם!

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים! 

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית קיה: