כשהמצבר לרכב קיה קארנס שלכם שובק חיים אין צורך להיכנס לפאניקה, מכיוון שלנו יש את הפתרון המושלם בשבילכם. פשוט הרימו טלפון למאור מצברים ותהנו מאספקת מצבר חדש עד לביתכם, וכל זאת במחירים משתלמים ונוחים לכל כיס!

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב קיה קארנס:

מצברי שנפ 65 אמפר החל מ- 510 ₪ 

שירות החלפת מצבר לקיה קארנס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לקיה קארנס בשירות מצבר עד הבית יש לחייג – 072-3341-453

החלפת מצבר לקיה קארנס

אילו מצברים מתאימים לקיה קארנס?

רכב מסוג קיה קראנס הוא מיני ואן קומפקטי, המתאים במיוחד לנסיעה בסביבה עירונית. כשהמצבר של הקיה קארנס מתקלקל או מראה סימני חולשה – יש צורך להחליפו במצבר חדש. אנחנו במאור מצברים יודעים שהחלפת מצבר חדש כרוכה בהרבה לחץ נפשי, ובכאב ראש גדול מצד הלקוחות שלנו, במיוחד אם הם נמצאים באותו זמן באמצע יום עבודה או תקועים עם מצבר תקול בלי יכולת לנסוע ליעדם, עניין קריטי ביותר כשממהרים בדיוק לפגישות חשובות וסידורים. בדיוק מסיבה זו אנחנו מספקים שירות מהיר ללקוחותינו המתגוררים בתל אביב וערי הסביבה, ומספקים מצבר לקיה קארנס עד הבית, וכל זאת תוך 30 דקות הגעה בלבד. השירות שלנו כולל גם התקנה של המצבר ובדיקה שהכול עובד כשורה, כך שכל מה שניתן לעשות הוא פשוט להמשיך בשגרת החיים כמתוכנן.

המומלצים: מצברים לקיה אופטימה (Kia Carens)

איזה סוגי מצברים קיימים היום בשוק?

ישנם מספר סוגי מצברים הנמכרים כיום בשוק. המוכרים שביניהם הם מצברי ה״עצור וסע״, והם מתאימים לרכבים בהם מותקנת מערכת כזו. היתרון של המצברים מסוג זה הוא, שהם מפחיתים את זיהום הסביבה באופן משמעותי. המערכת פועלת בצורה כזו, שכשהרכב נעצר למספר דקות (למשל כשעומדים בפקק או ממתינים למישהו בחניה) המנוע נכבה, וכך ניתן להפחית בזיהום האוויר. בזמן שהמנוע דומם, המצבר הוא זה שמספק את החשמל למערכות השונות עליו הוא אחראי, ביניהן המזגן, הרדיו, הווישרים, התאורה. מסיבה זו המצבר צריך להיות חזק מספיק על מנת להתמודד עם כמות גדולה של התנעות חוזרות ונשנות.

הסוג השני הקיים בשוק הוא מצברים מתקדמים יותר הנקראים AGM. מצברים אלו הם אטומים לחלוטין, ועמידים יותר נגד נזקים שונים כמו תאונות, חום וקור ורעידות שונות. מצברים אלו מחזיקים מעמד לאורך זמן ממושך יותר ממצברים רגילים ונחשבים לאמינים יותר. אין צורך בטיפול שגרתי או בדיקה קבועה כל חצי שנה אצל מכונאי רכב והם ידידותיים יותר לסביבה מכיוון שהם פולטים פחות גזים.

מה צריך לבדוק לפני רכישת מצבר לקיה קארנס?

מצבר לקיה קארנסאם אתם זקוקים למצבר חדש לקיה קארנס, חשוב קודם כל לבדוק מהו כוח האמפר לו אתם זקוקים. כוח האמפר מוגדר מראש על ידי יצרן הרכב. רכב בגודל ממוצע דורש מצבר הנע בסביבות ה-50 או מצבר 55 AH. בעקבות תוספות מולטימדיה רבות, העומס על המצבר גדל בצורה משמעותית. הדבר שהכי חשוב לבדוק לפני שקונים מצבר הוא שאתם קונים מצבר מחברה אמינה. אצלנו במאור מצברים תמצאו מצברים מהאיכות הגבוהה ביותר בשוק המצברים – ורטה ושנפ. מצברים אלה ישרתו אותם לאורך זמן רב לעומת המתחרים שלהם בשוק. בנוסף, ברכישה של מצבר חדש מאחת החברות האלו תקבלו תעודת אחריות יצרן הנעה בין 12 ל-24 חודשים.

למה לבחור במאור מצברים כספק השירות שלכם?

אנחנו מספקים לקהל לקוחותינו במרכז מצברים איכותיים ושירות מהיר עד הבית. גם בכל מה שקשור למחירים אנחנו עומדים בתחרות: אצלנו תוכלו למצוא מחירים אטרקטיביים ומצברים זולים. אנו מוכרים מצברים החל מ-449 ש״ח בלבד. בסניף שלנו בת"א תוכלו למצוא את מבוקשכם בקלות: גם מצברים חדשים וגם מצברים משומשים במחיר מעולה! בין אם מדובר על מצבר להונדה ג׳אז, מצבר לפולקסוואגן פולו, סיטרואן ברלינגו, מצבר לסובארו אימפרזה או לקולנועיות, אופנועים, קטנועים ומשאיות – אצלנו תוכלו למצוא כמעט הכול. בנוסף, אנו מספקים שירות אספקת מצבר והגעה עד ללקוח במהירות רבה, וזאת בכל ערי המרכז: נתניה, ראשון לציון, בני ברק, רעננה ועוד.

מאור מצברים – שירות מקצועי כבר למעלה מ-15 שנה

בכל מה שקשור למצברים, אין מה להתפשר. אנחנו במאור מצברים מתגאים בלקוחות רבים ונאמנים ומספקים שירות אדיב בכל מקרה. אתם מוזמנים להסתכל על מגוון המצברים שאנו מציעים! אם יש לכם שאלות, או אם אתם זקוקים למענה מהיר וסיוע בבחירת מידת האמפר המתאימה לרכב שלכם באופן ספציפי, צרו עמנו קשר ונשמח לעזור.

אז למה אתם מחכים? מתקשרים למאור מצברים!   

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית קיה: