מצבר לקיה ספורטאז' במחיר סופר ספורטיבי

מחפשים איזה מצבר מתאים לקיה ספורטאז' שלכם? המצבר שבק חיים ואתם חייבים מצבר כאן ועכשיו? צוות מאור מצברים בעלי נסיון של מעל ל 15 שנה בתחום המצברים לרכב, בקיאים ומנוסים בהתאמת מצבר לכל סוגי הרכבים ישמחו לעמוד לשירותכם תוך זמן קצר עם מצבר חדש לקיה ספורטאז' במחיר אטרקטיבי במיוחד. בנוסף ניתן לקבל שירות מצבר עד הבית אשר יספק לך את המצבר מבלי לצאת מהבית.

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב קיה ספורטאז':

מצבר 62 אמפר מבית SCHNAPP החל מ- 490 ₪

מצבר לקיה ספורטאז' 65 אמפר שנפ החל מ- 475 ₪

שירות החלפת מצבר לקיה ספורטאז' עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להחלפת מצבר לקיה ספוראטז' שלך חייגו אלינו – 072-3341-453

החלפת מצבר לקיה ספורטאז

קיה ספורטאז' – הג'יפ של ישראל

עם המפרט הטכני הנהדר והתמורה המעולה למחיר, אין פלא שרכב קיה ספורטאז' כבש את עולם הג'יפים של ישראל. מנעד הסמ"ק שלו (2000-2500 סמ"ק) מאפשר לו להרחיב את קהל היעד ולהגיע לג'יפאים מתחילים ולאנשים שפשוט אוהבים את הביטחון שבנהיגה עירונית בג'יפ.

מצבר לקיה ספורטאז' יכול לנוע בין 62 אמפר ל-66 אמפר, תלוי בנפח המנוע ובשימושים שעושים ברכב. אם הרכב הוא עכבר עיר ובעל נפח מנוע נמוך יכול להיות שדווקא מצבר 62 אמפר יתאים לו. אך אם הג'יפ הזה רואה שטח ובעל מערכות סאונד משוכללות כנראה שמצבר חזק יותר נדרש כאן. בין כה וכה, חברת מאור מצברים מזמינה אותך לשיחת ייעוץ חינם אשר תעזור לך להבין טוב יותר את צרכי החשמל שלך.

לייעוץ על בחירה חכמה של מצבר לרכב קיה ספורטאז' שלך צרו קשר עם מאור מצברים

כמה עולה מצבר לקיה ספורטאז'?

בגלל הנפחים השונים של הרכב, אין מחיר אחיד ועליך לוודא איזה סוג מצבר מתאים לרכב הספציפי שלך. מומחי המצברים של מאור מצברים ישמחו לעזור לך בנושא. לנוחיותך קיבצנו כאן מספר מצברים לקיה ספורטאז' היכולים להתאים לך כדי שיהיה לך מושג לאילו טווחי מחירים לצפות.

מצברים מתאימים לקיה ספורטאז


מצבר לקיה ספורטאז' עד הבית

נתקעת עם הג'יפ על הבוקר? יש לנו פתרון!
במקום להמתין לגרר ולרכוש מצבר במחיר גבוה בלי סיבה, מאור מצברים תגיע עד אליך ותחליף לך מצבר תוך חצי שעה בלבד מרגע השיחה! (שירות החלפת מצבר עד הבית כרוך בתוספת של 50 ש"ח באיזור תל אביב והסביבה)

מומחה המצברים שלנו ישאל אותך מה נפח המנוע של הקיה שלך, מה תדירות השימוש שלך ברכב ומה התקציב שלך ויחד איתך יתאים לך מצבר המדויק עבורך.

נסיעה איכותית ובטוחה יותר עם מצבר מתאים לקיה ספורטאז'

מערכת סטריאו משוכללת, ריפודים יוקרתיים וצגי טלוויזיה בהחלט מיטיבים את הנסיעה, אבל הם לא הופכים אותה לאיכותית יותר. החלקים היחידים שאחראיים לנסיעה חלקה ובטוחה הם החלפים. ברקסים, שמן מנוע, צמיגים וכמובן חברנו המצבר הם אלו שיאפשרו לך לנסוע ללא חשש. במאמר זה נעסוק בחשיבות המצבר וכמה הוא חלק חשוב בנסיעה בטיחותית ומהנה.

איך מודדים איכות של מצבר לקיה ספורטאז'?

ישנם מספר פרמטרים לפיהם אפשר למדוד האם מצבר הוא איכותי או לא:

מצבר לקיה ספורטאז

מצבר לקיה ספורטאז

מותג מוביל
כיום ישנם המון מצברים מהמון יצרנים ומשווקים ולכן נהיה קשה לבחור ביניהם. רק מצברים מספקים מוכרים ובעלי ניסיון בתחום יעניקו לך את מלוא התמורה לכסף שלך וראש שקט שיש חברה מוכרת שדואגת לך.

התאמה לאקלים הישראלי
חלק מהחברות העולמיות לא מתאימות את קצב העבודה של המצברים שלהן לאקלים הישראלי הקיצוני. חברות אלו עובדות במקומות ספציפיים בעולם אשר בהכרח שונים מבחינת האקלים מישראל ולכן גם אם החברה ותיקה ומנוסה, מצבר שלא התאזרח כהלכה לא ישרוד בישראל למשך הזמן הממוצע שלו.

תעודת אחריות יצרן מקורית
לא רוכשים מצבר ללא תעודת אחריות! רק כך יכירו במצבר שלך ואם חלילה יקרה משהו ניתן יהיה לדרוש שירות מיצרן המצבר. לדוגמא מצבר של חברת שנפ – נקודות השירות של שנפ פרושות ב-2500 חנויות וסוכנויות מצברים ברחבי הארץ, לכן במידה ומגיעים עם מצבר ללא תעודת אחריות הדבר מקשה על נתינת השירות והנאה מעבודה עם ספק גדול.

** מצברי 65 אמפר במבצע החודש למגוון רכבים רק במאור מצברים! **

מצבר לרכב מאזדה 3 יד2 מ ב-330 ₪ בדקו איתנו אם יש במלאי!

מצברים לניסאן 65 אמפר של מבית שנפ ב-475 ₪ בלבד במקום 565 ₪

לסיכום, רק ספק מורשה עם ניסיון בתחום יוכל להעניק לך ראש שקט וביטחון שרכשת מצבר אמיתי ונכון לרכב שלך. חברת מאור מצברים קיימת כבר למעלה מ-15 שנים ומוכרת היטב בעולם המצברים הישראלי ולכן יכולה לספק לך מגוון רחב של מצברים בכל אמפר ולכל רכב, במחירים מעולים!

להזמת מצבר יש לחייג 072-3341-453

לקוחות שלנו מספרים

עוד דגמים מבית קיה: