מבצע משתלם על מצבר חדש לקטנוע 50 סמ"ק!

מצברים חדשים ומצברים משומשים במחירים מעולים מחכים לך במאור מצברים!
אנחנו מזמינים אותך להתקשר אלינו ולברר על מבצע החודש שלנו שבטוח יתאים לצרכים ולתקציב שלך. נתקעת? מומחה המצברים שלנו יגיע עד אליך תוך חצי שעה בלבד, בכל איזור המרכז! לרכישת מצבר זול ואיכותי.

החלפת מצבר לקטנוע 50 סמק במבצע:

מצבר שנפ לקטנוע 50 סמק מסוג 9 אמפר מ-370 ₪

מצבר "פול באט" לקטנוע 50 סמ"ק מסוג 9 אמפר מ-350 ₪

מצברים לקטנוע 50 סמק מבית שנפ מסוג 12 אמפר מ-450 ₪

מצבר "פול באט" לקטנוע 50 סמפק מסוג 12 אמפר מ-380 ₪

שירות החלפת מצבר לקטנוע 50 סמ"ק עד הבית כרוך בתוספת תשלום

ניתן להזמין עד הבית מצברים לקטנועים 50 סמק – לפרטים חייגו: 072-3341-453

החלפת מצבר לקטנוע 50 סמק

מגוון מצברים לקטנוע 50 סמ"ק במאור מצברים

קטנועי ה-50 סמ"ק כמעט ועברו מן העולם אך עדיין ניתן לראותם על כבישי ישראל.
שינוי דרגות הרישיון והפיכתן מסמ"ק לכוחות סוס יצרו סדר עולמי חדש אשר אחת מההשפעות שלו היא העלאת דרגת הרישיון הנמוכה ביותר לרכב דו גלגלי מ-50 סמ"ק ל-125 סמ"ק. דבר זה גרם לירידה ניכרת בדרישה לכלים מסוג זה ובעקבות כך יבואני הדו גלגלי כמעט והפסיקו לייבא כלים מסוג קטנוע 50 סמ"ק.

אך לאלו שעדיין רוכבים על כלים מסוג זה, חברת מאור מצברים מציעה מגוון של מצברים לקטנוע 50 סמ"ק כגון – מצברים מסוג shnap לקטנוע 50 סמ"ק, מצבר פול באט לקטנוע 50 סמ"ק, מצברים פתוחים וסגורים לקטנוע 50 סמ"ק ועוד.
נשמח לעמוד לשירותך בטלפון ולבחור יחד איתך את המצבר הנכון ביותר לקטנוע שלך.

כמה עולה מצבר לקטנוע 50 סמ"ק?

מצברים מסוג זה הם מצברים זולים משמעותית ממצברים של שאר כלי הרכב בזכות הגודל שלהם והמורכבות הפשוטה שלהם.
מאור מצברים יודעת להעניק מענה מלא לכל יצרן קטנועים 50 סמ"ק ולכן ניתן למצוא בחברתנו מצבר לטייפון, מצבר לטרקר, מצבר לדינק 50 ועוד.

איזה מצבר מתאים לקטנוע 50 סמ"ק?

היות והיבואנים הפסיקו לייבא קטנועי 50 סמ"ק חדשים, בעקבות שינוי דרגות הרישיון, כנראה שקטנוע 50 סמ"ק שברשותך עבר כברת דרך ארוכה.
קטנועים אלו היו הבחירה הראשונה והתחנה הראשונה בדרך לאופנועים גדולים יותר כך שכל מי שרוכב על קטנוע היום ככל הנראה רכש קטנוע כזה בתחילת דרכו.
קטנועים אלו מאופיינים במנוע קטן ויחסית עוצמתי לגודלו והיו דגמים שהגיעו עד ל-80 ואף 90 קמ"ש! כיום, קטנועים אלו הופכים נדירים יותר ויותר וניתן למצוא כאלו רק אצל מכרים ובלוחות יד שנייה. לכן, ככל הנראה שזהו קטנוע שישרת אותך זמן קצר וככזה אולי עדיף לבחור דווקא מצבר משומש לקטנוע 50 סמ"ק על מנת לחסוך בעלויות ולא להשקיע יותר מדי בקטנוע שתכף יחליף בעלים במקרה הטוב או ירד מהכביש במקרה הפחות טוב.

מאור מצברים מזמינה אותך לקבל ייעוץ והצעת מחיר חינם על מצבר לקטנוע 50 סמ"ק על מנת שיחד נבחר את המצבר הטוב ביותר עבורך.

שירות מצבר לקטנוע 50 סמ"ק עד הבית

מצבר לקטנוע 50 סמ"קחברת מאור מצברים מקפידה להעניק שירות מלא לכלל לקוחותיה ולכן מציעה לך שירות מצבר עד הבית גם לקטנוע 50 סמ"ק שלך. בשירות זה תהנה ממומחה מצברים אשר יגיע עד אליך, בכל מקום במרכז, תוך חצי שעה בלבד עם המצבר הנכון ביותר עבורך.
ברשותינו מצברים חדשים לקטנוע 50 סמ"ק, מצברים משומשים לקטנוע 50 סמ"ק, מצברים פתוחים לקטנוע 50 סמ"ק ומצברים סגורים לקטנוע 50 סמ"ק כך שבוודאות נוכל להעניק לך פתרון אשר מתאים לקטנוע הספציפי שלך, לשימושים שלך וכמובן – לתקציב שלך.

טיפים לשמירה על מצבר לקטנוע 50 סמ"ק

כפי שאמרנו, קטנועים בנפח 50 סמ"ק הם זן נכחד המתיישן משנה לשנה.

קטנועים אלו סובלים משימוש ארוך, מתיש וקשה לאחר עשרות אלפי הקילומטרים שהם עברו במהלך השנים. דווקא מסיבה זו עליך לשמור על הקטנוע בצורה קפדנית הרבה יותר על מנת להימנע מביקורים תכופים במוסך. בפסקה זו נתן דגש על שמירה על מצבר תקין וימנע ממך הוצאות מיותרות:

  • בדיקת גוף המצבר – לפעמים, בגלל התקנה לא נכונה, יכולים להיווצר סדקים בגוף המצבר דבר אשר יפגע במצבר ואף בקטנוע כולו. במידה וזיהית סדק יש להתקשר מיד למומחה מצברים על מנת לבדוק אם ניתן להציל את המצבר או להחליף בחדש.

  • עיגון המצבר – כפי שכתבנו למעלה, כשמחליפים מצבר לקטנוע יש לוודא המתקין חיבר את המצבר כהלכה לתושבת שלו והוא מהודק אליה מבלי יכולת לזוז.

  • רמת הנוזלים במצבר – בגלל שקטנוע 50 סמ"ק הוא אופנוע ישן, יש לבדוק את מלאי הנוזלים במצבר אחת לשבוע! מצבר ללא מספיק נוזלים יהרס במהירות

  • סביבת מצבר נקייה – ניקוי קורוזיה על ידי מים חמים ושימון נקודות החיבור של המצבר לקטנוע יעזרו לך לשמור טוב יותר על המצבר

  • הטענת המצבר – במידה ולא יצא לך להשתמש במצבר לתקופה של מעל כמה ימים, יש לבקש ממכר שיניע את הקטנוע על מנת לשמור על המצבר תקין ולא לגרום לפירוקו המלא

צוות מאור מצברים כאן לשאלות נוספות!