אם בעבר הייתם צריכים לפנות לגרר או למוסך עקב מצבר תקול, כיום תוכלו להחליף אותו תוך כחצי שעה עם שירות מצבר לפורד פוקוס עד הבית. מדובר בשירות מהיר, מיידי ואיכותי, הניתן לכם לאחר ייעוץ לגבי המצבר המתאים לרכבכם. מהיום, אין צורך להמתין שעות ולהתעצבן, אלא פשוט ליצור קשר עם מאור מצברים ולקבל שירות אדיב על מנת שתוכלו לנסוע לדרככם.

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב פורד פוקוס:

מצבר 66 אמפר לפורד פוקוס מבית שנפ מ-560 ₪

שירות החלפת מצבר לפורד פוקוס עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצברים לפורד פוקוס התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לפורד פוקוס

איזה מצבר מתאים לפורד פוקוס?

לפורד פוקוס קיימים כמה וכמה מצברים אשר יכולים להתאים לדגם, על פי נתונים מרכזיים כמו: השנתון, סוג השימוש וכו'. בדרך כלל, המצברים המומלצים לפורד באופן כללי נעים בין מצבר 50 אמפר עד מצבר 80 אמפר וכד', ובהתחשב בעובדה שפורד פוקוס הינו רכב משפחתי, ברוב המקרים יתאים לו מצבר של 66 אמפר. כיצד בודקים איזה מצבר מתאים לדגם? הדרך המומלצת היא לגשת למשווק המורשה או ליצרן הרכב, או פשוט להסתכל בספר הרכב שקיבלתם. קחו בחשבון שלעיתים, קיימים כמה מצברים שיכולים להתאים לאותו הדגם.

מצברים מומלצים לפורד פוקוס (Ford Focus)

על פי מה נקבעת ההתאמה של מצבר לפורד פוקוס ובכלל?

למצבר קיימים כמה מאפיינים, לרבות הקיבולת שלו המהווה את כמות החשמל שיכול המצבר להפיק לכמה שעות, זרם ההנעה המהווה את כמות החשמל הבסיסית והראשונית שיכול להזרים המצבר לרכב, גודל הרכב ועוד. היצרן של הרכב קובע מהו כוח האמפר שנדרש להפעיל את כל מערכות החשמל הדרושות. לכן אין יכולת בשום מצב להשתמש במצבר עם כוח אמפר 55 ברכב שזקוק למצבר של 72 אמפר.

עולם המצברים המתפתח

מצבר לפורד פוקוס

מצבר לפורד פוקוס

ללקוחות שלנו, אנו אוהבים להסביר כי כיום, תחום המצברים התרחב מאוד, הן מבחינת סוגי המצברים, הן מבחינת שיפורים טכנולוגיים למיניהם והן מבחינת המחירים, שכן מצבר לפורד פוקוס זול ואיכותי אכן קיים כיום בשפע. מחד, מדובר על התפתחות חיובית כמובן, שכן יש ללקוחות מגוון גדול יותר לבחור ממנו. אולם מאידך, מדובר על עובדה המחייבת פנייה לאנשי מקצוע בתחום, ללא פשרות, בדיוק כמו מאור מצברים. לא משנה אם מדובר במצבר 66 אמפר, מצבר 40 אמפר או במצבר גדול למשאית, יש לבחור אותו נכון בסיוע של מישהו שיודע איך לעזור לכם.

נתקעתם בלי מצבר לפורד פוקוס? אין צורך להמתין לגרר!

בעבר, החלפת מצבר הייתה ״סיפור מההפטרה״, כאשר פעמים רבות נאלצתם להמתין לגרר או לשירות בסגנון, או שהייתם צריכים להגיע עצמאית למוסך על מנת שתוכלו לרכוש את המצבר. אולם, כיום קיים שירות מצבר לרכב עד הבית, לרבות מצבר לרכב פורד פוקוס עד הבית, אשר יכול לתת לכם מענה מצוין במקרה שנתקעתם בלי מצבר בבית או בעבודה: המצבר מגיע עד אליכם ומותקן במהירות. ואתם? אתם יכולים להמתין שהמצבר יותקן ולאחר מכן פשוט להמשיך בשגרת חייכם כרגיל. השירות שלנו מגיע תוך חצי שעה, ללא עיכובים, תלוי באזור המגורים / העבודה שלכם.

היתרונות של מאור מצברים

יש לנו מבחר גדול של מצברים זולים וגם מצברים במבצע של החברות המעולות והמומלצות בארץ, מומלץ לקנות מצבר לפורד פוקוס מחברות כמו: שנפ, בוש, ורטה. המצברים שלנו מתחילים ממחיר של 449 ₪, ומגיעים עם אחריות יצרן של שנה עד שנתיים. כמו כן, אנשי המקצוע שלנו בחברה זמינים עבורכם לבירורים, שאלות ובקשות, כדי שאתם תוכלו לקבל החלטה מהירה אך מושכלת, וליהנות ממצבר מצוין שיחזיק אצלכם למספר השנים המקסימלי.

יש לנו מצברים איכותיים לפורד פוקוס להציע לכם. לפרטים התקשרו ממש עכשיו!

לקוחות שלנו מספרים

שנתונים נפוצים: 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017

דגמים נוספים מבית פורד: