זקוקים למצבר חדש במהירות הבזק לאופנוע הים שלכם? אנחנו מספקים לכם את הפתרון המושלם – מצבר חדש לאופנוע ים עד הבית תוך 30 דקות בלבד, וכל זאת במחירים זולים ואטרקטיביים במיוחד לקהל לקוחותינו באזור המרכז!

החלפת מצבר לאופנוע יםמצברים לאופנועי ים – מה צריך לדעת?

בדומה למכוניות, גם למי שיש ברשותו אופנוע ים יכול להיתקל בסיטואציה הלא נעימה בה המצבר לא עובד באופן פתאומי, מה שאומר שאין אפשרות להתניע את אופנוע הים בכלל, דבר אשר ישבש את התוכניות ואת הבילוי המתוכנן בים. מכיוון שלא נהוג להשתמש באופנוע ים באופן קבוע או יומיומי, יכול להיות שהמצבר יתרוקן מעצמו, מכיוון שהוא זקוק להתנעה תכופה. אופנועי ים משמשים את בעליהם בדרך כלל בזמן חופשה ופנאי, או לבעלי עסקים המשכירים אופנועי ים לתיירים הבאים לביקור. במקרים כאלה יש צורך לרכוש מצבר חדש באופן מיידי על מנת שהעסק יוכל לתת שירות כרגיל. במיוחד לסיטואציות מסוג זה התאמנו את השירות שלנו במאור מצברים אנחנו מספקים לקהל לקוחותינו בעיר תל אביב וערי המרכז הסמוכות לה מצבר לאופנוע ים תוך 30 דקות עד הבית. כך אפשר להיות רגועים ולהמשיך את החופשה או הבילוי הימי כמתוכנן.

מצברים נפוצים

איזה מצברים מתאימים לאופנועי ים?

בניגוד למכוניות, אופנועי ים לא זקוקים לכוח אמפר גבוה, מכיוון שהמצבר צריך להתניע בראש ובראשונה את אופנוע הים ולא צריך להפעיל מערכות חשמל שלמות כמו מזגן או רדיו. מסיבה זו מצברים לאופנועי ים זקוקים לכוח אמפר נמוך, הנע בדרך כלל 30 אמפר אבל גם 20 אמפר. על מנת לשמור על תקינות המצבר לאופנוע הים לאורך זמן, יש לבדוק פעם בחצי שנה את המצבר של אופנוע הים אצל איש מקצוע על מנת לשלול תקלות שונות העלולות לקצר את משך זמן המצבר באופן משמעותי. כך ניתן לדעת מבעוד מועד מתי הגיע הזמן לבצע החלפת המצבר על מנת להימנע ממצבים לא נעימים ומצבר ששובק חיים באמצע פעילות ימית מתוכננת מראש.

כמה עולה מצבר לאופנוע ים?

מחירי המצברים לאופנועי ים משתנים בהתאם לגורמים שונים המשפיעים על המחיר. מכיוון שלכל חברה המייצרת אופנועי ים יש את הטכנולוגיה שלה, לא ניתן להגדיר באופן מדויק מחיר אחיד לכל המצברים לאופנועי הים. אבל כן ניתן לומר דבר אחד בוודאות: מצבר לאופנועי ים חייב להיות מצבר איכותי שישרת אתכם לאורך זמן ממושך. אנחנו במאור מצברים עובדים אך ורק עם יצרני המצברים המובילים בשוק: וורטה, שנפ. חברות אלה הוכיחו את עצמן במשך שנים רבות והן מייצרות מצברים איכותיים, אמינים ועמידים נגד פגיעות שונות העלולות להתרחש בזמן הנהיגה על אופנוע הים. התקנת המצבר לאופנוע הים צריכה להתבצע על ידי איש מקצוע על מנת להימנע מתקלות שונות העלולות להיגרם בעת ההתקנה של המצבר – שתיקונן יעלה כסף רב, כך שחבל לקחת סיכון מיותר.

מחפשים מצבר של 30 אמפר לאופנוע ים שלכם? צרו איתנו קשר!

אצלנו במאור מצברים תוכלו למצוא מבחר גדול של מצברים לרכבים פרטיים, לקולנועיות ומשאיות, קטנועים ומצברים לסוגי אופנועים שונים. אם אתם זקוקים להחלפת מצבר 30 אמפר לאופנוע הים שלכם תוכלו לקבל במאור מצברים מחירים אטרקטיביים ומוזלים, וכמובן אנו מציעים ללקוחותינו גם מבצעים על המצברים השונים הקיימים אצלנו בחנות. במאור מצברים תוכלו למצוא מצברים החל מ 449 ש״ח בלבד, מצברים איכותיים ואמינים. כאשר אתם רוכשים אצלנו מצבר כמובן שאתם מקבלים גם אחריות מלאה של היצרן בין 12 ל-24 חודשים. אנו מזמינים אתכם לצפות במחירון המצברים המעודכן שלנו הנמצא באתר ולהשוות מחירים.

מאור מצברים – כי עם ניסיון לא מתווכחים

הצוות שלנו עוסק בתחום של החלפת מצברים מעל 15 שנה. אנו גאים בשירות מהיר ואדיב עד הבית אותו אנו מספקים ללקוחותינו. אנחנו יודעים מה אתם, הלקוחות שלנו, צריכים ולכן חשוב לנו להעניק לכם את השירות הכי מקצועי. הסניף הראשי מאור מצברים נמצא בתל אביב, ואנחנו מעניקים את השירות שלנו בכל אזור המרכז ומספקים מצברים לאופנועי ים ברמת השרון, ברחובות, בבת ים, ברמת גן ועוד. במידה ויש לכם שאלות או שהנכם זקוקים לייעוץ לפני רכישת מצבר לאופנוע ים – אנו נשמח לעזור לכם ולתת מענה לכל שאלה!

אל תחכו? התקשרו לצוות מאור מצברים כבר עכשיו!

לקוחות שלנו מספרים