הרכב לא מתניע? נראה כי יש סיכוי טוב שאתם זקוקים לשירות של מצבר לסובארו עד הבית, מכיוון שהמצבר הנוכחי שלכם שבק חיים. הסובארו שלך חייבת מצבר איכותי כמו שרק מאור מצברים יודעת לספק!

מבצע מיוחד עבור מצבר לרכב סובארו:

מצבר סטארט אפ החל מ-449 ₪

מצבר 55 אמפר מבית שנפ מ-450 ₪

מצברי וורטה מ-540 ₪

שירות החלפת מצבר לסובארו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להצעת מחיר למצבר לסובארו התקשרו: 072-3341-453

החלפת מצבר לסובארו

איזה מצבר מתאים לסובארו?

רכבי סובארו השונים מידת אמפר מצבר לסובארו מחיר
סובארו B3 60 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-600 ₪
סובארו B4 60 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-600 ₪
סובארו DL 60 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-600 ₪
סובארו XV 60 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-600 ₪
סובארו אימפרזה 60 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-600 ₪
סובארו ג'אסטי 46 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-600 ₪
סובארו לגאסי 60 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-600 ₪
סובארו פורסטר 60 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-600 ₪
סובארו אאוטבק 60 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-600 ₪

לסובארו יש מנעד רחב של דגמים ושנתונים שונים, ולכן יש צורך לבצע התאמת מצבר לסובארו על ידי משווקים מורשים ומומחים בתחום. באופן כללי, מצבר מומלץ לסובארו יהיה לרוב מצבר 60 אמפר, אך ישנם דגמים שיצטרכו מצבר 80 אמפר כדוגמת סובארו אאוטבק. בכל מקרה, במידה והמצבר שבק חיים, אל תמתינו לדקה ה-90, אלא פנו מבעוד מועד למאור מצברים, על מנת לקבל מידע מדויק לגבי סוג המצבר המתאים לרכב שברשותכם.

מאור מצברים מעמידים לרשותכם בעלי מקצוע מומחים בעלי ניסיון רב בהתאמת מצברים לכל הרכבים, לצד היצע רב של דגמים ומותגים מהגדולים בעולם, כך שתוכלו ליהנות משירות מקצועי, ואפילו משירות מצברים עד הבית.

מצברים מומלצים לסובארו – Subaru

מצבר לסובארו קונים רק אצל מאור מצברים

כאשר רוכשים מצבר לסובארו, חשוב מאוד לבצע זאת בשיקול דעת, למרות הלחץ הגדול שאליו נקלעתם עם הפסקת פעילות המצבר. כידוע, חוק מרפי אינו לטובתנו, ואצל רבים המצבר שובק חיים דווקא כאשר הם ממהרים לפגישה חשובה, לאירוע משפחתי או לאסוף את הילדים מבתי הספר והגנים.
חשוב להבין שהמצבר הוא זה שאחראי על פעילות התנעת הרכב והתפעול של כלל מערכות החשמל, ועל כן מצבר שאינו איכותי לא יעשה את העבודה כראוי. בחירת מצבר לסובארו חייבת להיעשות בקפידה, כאשר ההמלצה היא לרכוש מצבר של מותג מוביל. אך לא רק, חשוב גם לקנות מצבר ממתקין מנוסה, על מנת שיבצע התאמת מצבר לסובארו בצורה מקצועית ועל פי דרישות יצרן הרכב.

מצבר איכותי ברכבי סובארו
סובארו הוא אחד ממותגי הרכב הוותיקים שהחל לייצר רכבים עוד בשנת 1958. השם של החברה הוא "איחוד" ביפנית, ומכאן הסמל של החברה המונה צביר כוכבים קטנים. בחלוף השנים המותג ייצר עשרות דגמים שזכו להצלחה מסחררת בעולם כדוגמת סובארו אימפרזה עם לוק ספורטיבי, סובארו פורסטר בסגנון ג'יפ, סובארו B4 המתאים כדגם מנהלים, סובארו אאוטבק ועוד. למעשה, סובארו מציעה מנעד עשיר של דגמים בסגנונות שונים, כך שכל אחד יוכל למצוא את הדגם המתאים לסטטוס שלו ולרצונו.

כמה עולה מצבר לסובארו?

מחירי מצברים לסובארו משתנים בהתאם לסוג המצבר, היצרן, גודל המצבר וההספק שלו. אצלנו במאור מצברים מחירי מצברים לסובארו מתחילים ב 449 ש"ח. כאשר מדובר ברכב יפני איכותי כמו סובארו, מומלץ שלא להתפשר על איכות המצבר, וכמו שאומרים הזול עולה ביוקר. לרשותכם מבחר מצברים של חברות מובילות כדוגמת שנפ, מצבר סטארט אפ, ורטה, בוש ועוד.

מצבר לסובארו עד הבית עם מאור מצברים

צוות מאור מצברים הם בין המשווקים המובילים לשיווק והתקנת מצברים לסובארו ומציעים שירות מהיר ביותר, כמו גם אספקת מצברים עד הבית. תוכלו למצוא שירות החלפת מצבר עד הבית, או עד המקום שבו נתקעתם ללא מצבר, על ידי צוות מומחים המבצע זאת שנים רבות.

לקוחות שלנו מספרים

מצבר לסובארו – דגמים נוספים