מחפשים מצבר לסובארו פורסטר? בואו להזמין אצל מאור מצברים
אתם נכנסים לרכב, המזגן לא מקרר טוב, מערכות החשמל עייפות ומערכת ההנעה מקרטעת… כן אלו התסמינים הנפוצים של מצבר ששובק חיים. הכל בסדר, עם שירות מצבר לסובארו פורסטר עד הבית תוך חצי שעה יגיע מומחה ממאור מצברים ואתם תוכלו להמשיך בשגרת יומכם!

מחירים מיוחדים על מצבר לרכב סובארו פורסטר:

מצברים מבית START UP לרכב סובארו פורסטר החל מ- 449 ₪

מצברים של חברת Schnapp החל מ- 450 ₪

מצבר לרכב תוצרת בוש 60 אמפר החל מ- 529 ₪ (עם שנתיים אחריות)

מצבר לסובארו פורסטר של VARTA החל מ- 545 ₪

שירות החלפת מצבר לסובארו פורסטר עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לסובארו פורסטר שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לסובארו פורסטר

כידוע, למצבר יש תפקיד חשוב, ועליו להפעיל את המערכות החשמליות של הרכב. כאשר המצבר שובק חיים, באופן טבעי מערכות אלה לא יפעלו כראוי. אבל רגע לפני שמזמינים שירותי החלפת מצבר לרכב, חשוב מאוד לוודא שלא מדובר בתקלות אחרות. כך ישנם פעמים בהן הרכב אינו מניע בשל בעיות הקשורות לטעינה של המצבר, שזוהי בעיה באלטרנטור ויש צורך להחליפו. כמו כן, ישנן תקלות נוספות כמו בעיה באימבולייזר, רצועה שיצאה מהמקום וגורמת לבעיות חשמל ועוד בעיות רבות אחרות. בכל מקרה, הדרך הנפוצה לוודא זאת היא להסתכל על תאריך היצור של המצבר, ובמידה וחלפו יותר משלוש שנים, סביר להניח שמדובר בבעיה במצבר.

מצברים מומלצים לסובארו פורסטר – Subaru Forester

  • מצברים בטכנולוגיית סטארט סטופ (Start&Stop) מתאימים לדגמים משנת 2014 ומעלה בלבד.

קצת על דגם סובארו פורסטר

סובארו פורסטר הוא אחד הדגמים הוותיקים של סובארו, ויש שיגידו שהוא אחד הג'יפים היפים של המותג. מדובר ברכב מאסיבי, ג'יפ שטח איכותי עם יכולות שטח וביצועים גבוהים ביותר. בשנת 2018 סובארו השיקה את הדור החמישי של סדרת סובארו פורסטר, עם דגם משופר וחדש שאינו דומה לדגמים הקודמים, הן מבחינת עיצוב והן מבחינת ביצועים. המנוע של הסדרה החדשה הוא בנפח של 2.5 ליטר, עם 182 כוח סוס ותיבת הילוכים אוטומטית רציפה. הרכב יתאים מאוד לחובבי שטח ולמי שמחפש רכב משפחתי מפנק במיוחד עם ביצועי שטח טובים.

איזה מצבר מתאים לסובארו פורסטר?

מצבר מומלץ לסובארו פורסטר הוא מצבר בקיבולת 60 אמפר. כדאי לדעת שכיום למרבית רכבי סובארו יתאים מצבר מסוג זה, אך כאמור מומלץ לרכוש מצבר איכותי של מותג מוביל, במיוחד לרכב יוקרתי כמו סובארו פורסטר. בכל מקרה, אנחנו ממליצים לפנות לאיש מקצוע המתמחה בהתאמת מצבר לסובארו פורסטר, כך תוכלו לדעת בוודאות שהותקן ברכבכם מצבר מתאים ועל פי דרישות היצרן. במאור מצברים תוכלו למצוא היצע רחב של מצברים איכותיים במחירי מבצע, כולל שירות עד הבית.

כמה עולה מצבר לסובארו פורסטר?

מחיר מצברים לסובארו פורסטר משתנה לרוב בהתאם לסוג הספק שתרצו לרכוש ממנו מצבר. מובן שככל שתרכשו מצבר איכותי של מותג מוביל, המצבר יהיה יקר יותר, אך גם איכותי יותר באותה הנשימה. מאור מצברים מציעים מצבר לסובארו פורסטר החל מ- 449 שקלים, עם אפשרות של אספקת המצבר עד הבית בתוספת תשלום סמלי. אז אין צורך בכלל להזמין גרר אם המצבר שבק חיים, פשוט מזמינים שירות החלפה מהיר ונהנים ממצבר חדש ואיכותי.

מצבר לסובארו פורסטר עד הבית, פשוט תענוג!

החלפת מצבר עד הבית לסובארו פורסטר רק אצל מאור מצברים, חברה לשיווק והחלפת מצברים עד הבית. לרשותכם אנשי מקצוע מיומנים המגיעים על למקום הדרוש ומבצעים בדיקה של המצבר ובעת הצורך מחליפים לחדש, וכל זאת תוך זמן קצר.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית סובארו: