נתקעתם ללא מצבר לרנו? כן… זה קורה לכולם, אז אין צורך להיכנס ללחץ מיותר, כי לחץ עושה קמטים! אצל מאור מצברים תקבלו שירות החלפת מצבר לרנו עד הבית, אז נותר לכם רק להתקשר, לקבל ייעוץ מקצועי מהמומחים ולקבל את המצבר עד הבית תוך חצי שעה בלבד! אז תתקשרו עכשיו ותקבלו שירות בצ'יק!

מבצעים מיוחדים על מצבר לרכב רנו:

מצברים מבית סטארט אפ לרכב רנו החל מ- 449 ₪

מצברים 50 אמפר ומעלה של חברת Schnapp החל מ- 450 ₪

מצבר לרכב רנו תוצרת בוש 60 אמפר החל מ- 529 ₪ (עם שנתיים אחריות)

מצבר לרנו של ורטה 50 אמפר החל מ- 575 ₪

שירות החלפת מצברים לרנו עד הבית כרוך בתוספת תשלום

להזמנת מצבר לרנו שלך בשירות מצבר עד הבית יש לחייג: 072-3341-453

החלפת מצבר לרנו

מצברים לרנו לפי דגם

רכבי רנו השונים מידת אמפר מצבר לרנו מחיר
רנו מגאן 55 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-630 ₪
רנו מגאן 2 55,72 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-639 ₪
רנו פלואנס 72 אמפר / שעה בין 560 ₪ ל-639 ₪
רנו קליאו 55 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-630 ₪
רנו קליאו 3 55 אמפר / שעה בין 450 ₪ ל-630 ₪
רנו קנגו 72 אמפר / שעה בין 560 ₪ ל-639 ₪
רנו קפצ'ור 50,55 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-630 ₪
רנו קדג'אר 65,70 אמפר / שעה בין 475 ₪ ל- 650 ₪
רנו מגאן גראנד קופה 50,55 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-630 ₪
רנו גרנד סניק 50,55 אמפר / שעה בין 449 ₪ ל-630 ₪

עם מאור מצברים מצבר לרנו מגיע עד אליך!

אתם יוצאים ליום עבודה, סיימתם לשתות קפה, יורדים כרגיל לרכב בשאיפה ליום יפה, אך פתאום הרכב לא מתניע. אתם בודקים שהקלדתם נכון את הקוד, תיבת ההילוכים לא נמצאת על פארקינג, אך עדיין הרכב לא מתניע. כן… סביר להניח שהמצבר שבק חיים וזה הזמן להזמין מצבר לרנו אצל המומחים של מאור מצברים.

למה זה קורה?
המצבר שלנו ברכב משמש כמעיין סוג של סוללה שתפקידה להחזיק את המערכות החשמליות ברכב ולגרום להן לפעול. כאשר המצבר נגמר, כמו כל מכשיר חשמלי, גם המערכות ברכב לא יפעלו. את המצבר יש להחליף בממוצע בכל שלוש שנים, ולכן כדאי לקחת לבדיקה לאחר שנתיים וחצי כדי לא להיתקע בלי מצבר. אך אם בכל זאת נתקעתם עם מצבר לרנו ששבק חיים, המומחים של מאור מצברים בדרך אליכם.

מצברים מומלצים לרנו – Renault

רנו – מותג צרפתי חזק

רנו הוא מותג צרפתי ויצרן רכב וותיק מאוד, אשר פעיל עוד משנת 1899. למותג יש חותם משלו עם קווי עיצוב ייחודיים ויפים, ועם נוחות יוצאת דופן, כמו שרק מותג צרפתי יודעת לספק. למותג יש מגוון שלם של דגמים, החל מרכבים בקטגוריית סופר מיני, מיני, ג'יפים, משפחתיים ועוד. כך למשל רנו טווינג הוא בקטגוריית מיני ופופולרי מאוד באירופה ובמקומות עירוניים, רנו קליאו שהוא סופר מיני, רנו קפצ'ור שהוא קרוסאובר עירוני, רנו מגאן שהיא משפחתית קלאסית, רנו קנגו שהוא רכב מסחרי פופולרי מאוד בקרב אנשי מקצוע, רנו קאג'אר שהוא ג'יפ, רנו סניק שהיא מיניוואן ועוד.

איזה מצבר מתאים לרנו?

מצבר מומלץ לרנו יהיה לרוב מצבר בגודל 50 אמפר ועד 72 אמפר. כאשר בין מצברים של המותג שנפ יתאימו לרוב מצברים בטווח 50-55 אמפר ובין מצברי VARTA יתאימו מצברים בטווח 70-72 אמפר. חשוב להבין שקיימים דגמים שונים של רנו לכן חשוב להתייעץ עם בעל מקצוע המכיר את כל סוגי המצברים, כך תוכלו לקבל ייעוץ מדויק לגבי הרנו שלכם. דבר נוסף – כדאי לקחת בחשבון שמצבר הוא חלק חשוב מאוד ברכב, ולכן רכישת מצבר לרנו איכותי של מותג מוכר תוכל לספק לכם שקט נפשי לשלוש השנים הבאות וגם לקבל אחריות מלאה.

כמה עולה מצבר לרנו?

המחירים של מצברים לרנו משתנים בהתאם לגודלו של המצבר וגם על פי המותג אותו תרכשו. כאשר בודקים מחירים, יש לוודא שמדובר על מצבר חדש ולא משומש, יש לוודא שהמחיר הוא כולל הרכבה ובדיקה וכמובן להזמין רק ממקום מורשה הפועל עם רישיון ולא אצל חאפרים. מחיר מצבר לרנו במאור מצברים מתחיל ב 449 ש"ח ומשתנה בהתאם לגודל שלו ולמותג של היצרן.

קונים מצבר לרנו רק אצל מאור מצברים

מאור מצברים מציעים שירות החלפת מצבר לרנו עד הבית, אז כל מה שנותר לכם לעשות זה להתקשר למומחים, להתייעץ לגבי סוג המצבר והמותג המתאים לרכב, להמתין כ 30 דקות ולקבל איש שירות שיגיע עד אליכם ויחליף מצבר.

לקוחות שלנו מספרים

דגמים נוספים מבית רנו